SNS

Vraag

Geldautomaat SNS

  • 4 november 2019
  • 11 Reacties
  • 23335 Keer bekeken

Wij hebben op 26 oktober om +/- 12.30 uur geld gepind bij de geld automaat van de SNS bank te Zetten

Daar hebben we per ongeluk het geld in de automaat laten zitten 

Na ongeveer een 15 minuten later kwamen wij daar, achter de vrouw liep terug en er was niets meer te vinden.

Heb vrijdag 1 november de SNS bank gebeld, heb het verhaal uit gelegd, en gevraagd of het geld is terug genomen door de geld automaat. Ik kreeg te horen van deze dame dat de automaten van de SNS bank dat niet doen wat wel bij een hoop andere geld automaten wel gebeurt 

Ik weet toevallig dat de RABOBANK automaat het wel doet na een aantal seconden. Ben zeer terleur gesteld in de automaten van de SNS bank.

Mijn advies is PIN NIET MEER BIJ DE SNSBANK!!!

 


11 reacties

Hoi HJansen,

je teleurstelling begrijp ik volkomen. De reden waarom wij het geld niet terug nemen heeft met veiligheid te maken. Graag denk ik met je mee of ik je toch kan helpen. Als je ons belt, dan kijkt mijn collega of er onder tussen een eerlijke vinder is. Je bereikt ons op werkdagen tussen 8 en 21 uur op het telefoonnummer: 030 - 633 30 00.

 

 

 

Reputatie 4
Badge +1

Beetje vage opmerking “heeft met veiligheid te maken”.

Zeker omdat andere banken dit wel gewoon doen. Kan SNS hier iets meer over zeggeN?

Hoi Sanne,

 

als je aangeeft wat je wil weten, dan kan ik gerichter zoeken naar een antwoord. Alle informatie die ik nu lees heeft te maken met veiligheid en bewuste keuzes die zijn gemaakt.

Reputatie 4
Badge +1

De meeste geldautomaten slikken geld na een bepaalde periode weer in. Die van SNS blijkbaar niet.

 

Wat ik wil weten: Waarom niet? Wat zijn de overwegingen hiervoor? Is dat landelijk beleid?

Heeft SNS een idee waarom de andere banken dit beleid niet volgen?

 

 

 

Reputatie 4
Badge +3

Beetje vage opmerking “heeft met veiligheid te maken”. Zeker omdat andere banken dit wel gewoon doen. Kan SNS hier iets meer over zeggen?


Goedemorgen Sanne,

Goede vraag, ik kan me voorstellen dat je een helder antwoord verwacht, vorige week hebben we het er nog over gehad. Hoelang het duurt voordat een geldautomaat geld inslikt is me niet bekend. Uit je reactie blijkt dat je graag wilt weten wat het beleid van SNS is, daarvoor doe ik navraag voor je en kom er graag  binnenkort bij je op terug. 

Reputatie 4
Badge +3

Goedemidag @HJansen,

Ondanks het ongelukkige incident bij de geldautomaat, toch welkom op de community. Het zou fijn geweest zijn als de eerlijke vinder zich had gemeld bij een SNS Winkel of de politie. 

Om er zeker van te zijn dat we je ervaring goed opvangen en aandacht willen besteden aan de kritische punten in je reactie, schrijf ik dit bericht. Heb je inmiddels contact gehad met onze Klantenservice of kan ik alsnog navraag voor je doen? Als je het in verband met je privacy prettig vindt om me via e-mail te informeren, dan kun je deze sturen naar: community@sns.nl ter attentie van Evelyn. Kun je in de e-mail - naast je persoonlijke gegevens en het telefoonnummer waarop je te bereiken bent - ook doorgeven waarom je 5 dagen na de vermissing op vrijdag 1 november melding hebt gedaan en om welk bedrag het gaat? Door grondig onderzoek te (laten) doen helpen we je graag verder.  

PS. Iedereen kan met een gerust hart geld pinnen bij SNS. Maar vergeet niet om je geld mee te nemen, daar kwam je immers voor.

Beste Marcel

Ik heb op vrijdag 1 november gebeld met de SNS bank

Ze hebben een aantekening gemaakt en konden verder niets voor ons betekenen werd ons alleen medegedeeld dat de vinder zich meld ( wat dachten jullie zelf? ) denk het niet

En wat beveiliging betref, niet, nu ik weet toevallig hoe het bij de RABOBANK werk en dat is een goed systeem ik denk dat jullie eens moeten praten met deze mensen van de RABOBANK en het zelfde systeem moeten aanschaffen

Hoeveel mensen zijn zo al gedupeerd???

Met vriendelijke groet.

Reputatie 4
Badge +3

Goedemiddag @HJansen ,

Net zoals @Marcel SNS betreur ik de situatie en we begrijpen dat je teleurgesteld bent. Om je te helpen heb ik eerder vandaag een reactie gestuurd, dat bericht kun je hier teruglezen. Als aanvulling op mijn 1e reactie laat ik ook graag weten dat je voor directe hulp altijd mag bellen met onze klantenservice. We horen graag van je. 

Goed om te weten: de vragen en opmerkingen over dit onderwerp nemen we serieus, ik hoop dat ik jullie spoedig kan informeren over het beleid van SNS.

Reputatie 4
Badge +3

De meeste geldautomaten slikken geld na een bepaalde periode weer in. Die van SNS blijkbaar niet.

 

Goedemorgen Sanne,

De reden dat automaten van SNS het geld niet inslikken is omdat het maar zelden voorkomt dat gebruikers het geld uit de geldautomaat vergeten mee te nemen. De beste tip is daarom het geld direct aan te pakken als het uit de geldautomaat komt en je niet te laten afleiden. Zoals ik eerder liet weten: iedereen kan met een gerust hart geld pinnen bij SNS. Maar vergeet niet om je geld mee te nemen, daar kwam je immers voor.

Reputatie 4
Badge +1

De meeste geldautomaten slikken geld na een bepaalde periode weer in. Die van SNS blijkbaar niet.

 

Goedemorgen Sanne,

De reden dat automaten van SNS het geld niet inslikken is omdat het maar zelden voorkomt dat gebruikers het geld uit de geldautomaat vergeten mee te nemen. De beste tip is daarom het geld direct aan te pakken als het uit de geldautomaat komt en je niet te laten afleiden. Zoals ik eerder liet weten: iedereen kan met een gerust hart geld pinnen bij SNS. Maar vergeet niet om je geld mee te nemen, daar kwam je immers voor.

 

Okay, dus het heeft niets met veiligheid te maken itt wat je collega eerder zei. Fijn dat het niet zo vaak gebeurd. Echter kiezen andere banken er dus dus wel voor het weer in te slikken. Ik ga er dus vanuit dat de apparaten het kunnen en dit een optie is die aangezet kan worden.

 

Is het dan niet slim om die functie gewoon alsnog aan te zetten voor de sporadische keren dat het gebeurd?

Reputatie 4
Badge +3

Is het dan niet slim om die functie gewoon alsnog aan te zetten voor de sporadische keren dat het gebeurd?

Hoi Sanne, je vraag heb ik intern uitgezet en gelijk al het antwoord gekregen: omdat het zo weinig gebeurt hebben we het niet ingebouwd. Het moet wel apart worden gedaan en is geen kwestie van een knop aan of uit zetten. 

Reageer