SNS

12 vragen aan Bram

  • 15 december 2016
  • 48 Reacties
  • 32326 Keer bekeken


Toon eerste bericht

48 reacties

Goedemiddag gerriestrikkerstens,

Welkom op de community. Om gegevens te wijzigen, klik je in het adresboek achter de betreffende rekening op de paarse pijl en kies je voor 'Wijzigen'. Kun je verder met deze uitleg?

Je stelt je vraag onder een blog, waardoor we deze niet eerder hadden gezien. Heb je in het vervolg vragen? Dan kun je beter een topic aanmaken. In het topic Welkom op de community lees je hoe dat moet. Hopelijk tot snel 🙂
Dag Bram,

ik wił een bedrag overschrijven van een spaarrekening, maar ik vind de melding "overschrijven" niet. Ik hoop dat U mij kunt vertellen waar. Bij voorbaat mijn dank. Madeleine L.
Badge +1
Hallo Madeleine1929,

Welkom op de community. Probeer je een bedrag over te boeken via Mijn SNS? Dan zie je in de linkerkolom onder 'Sparen' het kopje 'Storten en Opnemen' (zie afbeelding). In de app klik je op 'Overboeken' en vervolgens selecteer je de rekening waarvan je wil overboeken. Kom je er zo uit?

Hopelijk zie ik je vaker op de community. Ik zie dat je je reactie nu onder een blog hebt geplaatst. In het vervolg is het handig als je je reactie plaatst onder een topic over hetzelfde onderwerp of een nieuw topic aanmaakt. In het topic Welkom op de community lees je hoe dat moet.

Hoe kan ik adressen in mijn adresboek wissen. Ik kan dit nergens vinden.
Vraag over het wissen van adres in adresboek is inmiddels opgelost.
Hoi Hoogh,

Welkom op de community. Fijn dat je het adres inmiddels hebt gewist in je adresboek. Het is verstandig om je gegevens up-to-date te houden. Laat je het weten als je vragen hebt?

Heb je het topic Welkom op de community gelezen? Op de community praten we ook over ‘niet bankzaken’ in de Koffiekamer en hier stellen de leden zichzelf voor.
hallo ik ben op 1 september klant bij sns bank geworden ,en mijn inkomen komt er ook aan .wanneer worden nu die beloofde 50 euro bij geschreven ??? groetjes hanny
Hoi walnoot12,

Wat gaaf dat je klant bent geworden, welkom bij SNS en op de community 🙂 Stuur je je postcode, huisnummer, achternaam en geboortedatum naar webcare@sns.nl? Als je in het onderwerp 'Community - 12 vragen aan Bram' vermeldt, dan zoek ik uit waarom de € 50 niet is bijgeschreven.
hoe verander ik mijn wachtwoord om in te loggen op maxisparen
Hoi jansen.timmer,

Welkom op de community. Heb je moeite om je wachtwoord te onthouden? Als je kunt inloggen, dan wijzig je je wachtwoord op deze manier: 'Instellingen' > 'Inloggegevens' > 'Wachtwoord digicode wijzigen'. Weet je je wachtwoord niet meer? Dan vraag je 'm hier opnieuw op.
Hoe vraag ik een creditcard aan. En hoe vraag ik rood staan aan.
[quote=Kapiteiniglo]Hoe vraag ik een creditcard aan. En hoe
Hoi Kapiteiniglo, sorry voor mijn late reactie. Alsnog welkom op de community. Je vraagt hier een creditcard aan en hier een kredietlimiet.
Hallo Bram Hier mijn eerste vraag aan jou. Ik kan met mijn nieuw bankpasje niet op elke automaat in België betalen. Op de bankpasjes waar rechtsonder een V staat lukt het niet en moet contant betaald worden. Is dit op te lossen? :?:?
Hoi IconenLien,

Welkom op de community. Het is niet leuk als je nieuwe pas dienst weigert als je in België bent. Hier lees je dat community lid Hmdassen 7 maanden geleden hetzelfde heeft meegemaakt. In Europa kun je op veel plaatsen betalen en geld opnemen met je betaalpas, maar er zijn locaties waar je met de betaalpas minder goed terecht kunt. Het kan namelijk zijn dat de winkelier of de exploitant van de geldautomaat alleen een ander netwerk voor betalingsverkeer met betaalpassen ondersteunt. Met je V PAY-pas kun je dan geen geld opnemen als de winkelier alleen Maestro accepteert. Had je voldoende contant geld bij je om de aankopen te betalen of moest je naar een geldautomaat om geld op te nemen?
ik kan echt jullie niet bereiken om dingen te vragen wel op de bank maar dat is inmijn rolstoel 40 minuten voor 1 vraag
Hoi mariannevanschayk1954,

Dan snap ik dat het lastig is om je vraag voor te leggen aan een medewerker van een SNS Winkel. De klantenservice bereik je tussen 8 en 21 uur op het telefoonnummer: 030 - 633 30 00. Je kunt je vraag ook stellen via WhatsApp, Facebook, Twitter of op de community. Daarnaast hebben recent de chatfunctie toegevoegd aan snsbank.nl en kun je met SNS Eén-tweetje kiezen voor een persoonlijk adviseur. Laat je het weten als ik iets kan betekenen?
Hoe kan ik een betaalpas aanvragen voor mijn vrouw ?
Hoi johan dollekamp,

Welkom op de community. Is je vrouw mederekeninghouder of gemachtigde op je rekening? Dan vraag je hier een pas aan. Heeft je vrouw geen rol op je rekening? Kom dan samen langs een SNS Winkel met jullie identiteitsbewijzen en een collega voert haar op in het systeem.
hoe kan ik een incasso tegen houden die me per sms is aangemeld door criminelen want dat zijn het ze melden mij per sms dat ze een bepaald bedrag van mijn rekening gaan afschrijven wat nu
Hallo Bram,
Is het mogelijk om bij een gezamenlijke betaalrekening de digipas van mij en mijn partner een koppeling te maken zodat de ingeplande betaling door beide gezien kan worden in in het overzicht.

m.v.g.
Gerrit C. Valk
Badge
De 3 topics onder "Recente artikelen" zijn nu toch niet erg recent meer, lijkt me......
Badge
Heeft de SNS topman ook meegegeten bij Rutte??

Reageer