SNS

Berichten in nieuwe versie SNS Mobiel Bankieren App

  • 26 november 2014
  • 108 Reacties
  • 10962 Keer bekeken


Toon eerste bericht

108 reacties

Badge
Beste communityleden,

Het is bij ons bekend dat er problemen zijn na de update van de SNS Mobiel Bankieren app. IT is druk bezig om dit zo snel mogelijk te herstellen. Het alternatief is voorlopig om onze (mobiele) website te gebruiken. Zodra het probleem is opgelost, vernemen jullie dit van ons.

@TheVMaster De Windows Phone update verwachten we in februari.


Even serieus.....gaat dit nu weer gebeuren? Dit is al de zoveelste keer dat er iets gepland wordt en dat het keer op keer wordt uitgesteld. Initieel zou deze update in december komen, toen in januari....en nu, vlak voor het einde van januari, moeten we horen dat het februari gaat worden :(

Kunnen jullie misschien de persoon die dit soort planning maakt ook ontslaan? Dit kun je toch niet geloven.... :(

Beste communityleden,

Het is bij ons bekend dat er problemen zijn na de update van de SNS Mobiel Bankieren app. IT is druk bezig om dit zo snel mogelijk te herstellen. Het alternatief is voorlopig om onze (mobiele) website te gebruiken. Zodra het probleem is opgelost, vernemen jullie dit van ons.

@TheVMaster De Windows Phone update verwachten we in februari.


Kijk dat bedoel ik nou. De WindowsPhone update was aangegeven in december.  Ik meldde dat er nog 9 dagen waren in janaurai, waarop Tibor 5 dagen geleden (mind you!!!) aangaf klopt we zijn er bijna. En dan komt opeens5 uren geleden het bericht van Olaf dat het februari wordt. Ben je dan nog geloofwaardig of niet?


Dit is inderdaad echt te gek 😞 Je kunt jezelf toch niet serieus nemen als ehh...organisatie..?

Nog drie dagen en dan is de update er eindelijk voor Windowsphone.
De vlag ligt al klaar.
@Vmaster wordt het toch nog leuk.

Nog drie dagen en dan is de update er eindelijk voor Windowsphone.
De vlag ligt al klaar.
@Vmaster wordt het toch nog leuk.

En dan weer te bedenken dat Equens in het weekend van dat weekend geniet!
Groet,
Ben 🆒
PS Wordt dus paar dagen later!
En dan weer te bedenken dat Equens in het weekend van dat weekend geniet!
Groet,
Ben 🆒
PS Wordt dus paar dagen later!


Wedden om een mooie pot bier dat er in februari geen update gereed is?
De mods kunnen hier helaas niets aan doen. Don't shoot the messenger.
Mogelijk is het handiger om iemand binnen de desbetreffende afdeling verantwoordelijk te maken voor het beantwoorden van vragen en opmerkingen welke over die afdeling of onderwerp gaan. En dit niet alleen voor It, maar ook voor hypotheken, sparen, beleggen, etc. Het voordeel is dat je dan antwoord cq. reactie krijgt van iemand die binnen die afdeling enigszins weet (althans behoort te weten) hoe het ermee voor staat en dus meer van de hoed en de rand weet dan de goedwillende mods.
Anyway, we zullen zien (of niet).

Wedden om een mooie pot bier dat er in februari geen update gereed is?
De mods kunnen hier helaas niets aan doen. Don't shoot the messenger.
Mogelijk is het handiger om iemand binnen de desbetreffende afdeling verantwoordelijk te maken voor het beantwoorden van vragen en opmerkingen welke over die afdeling of onderwerp gaan. En dit niet alleen voor It, maar ook voor hypotheken, sparen, beleggen, etc. Het voordeel is dat je dan antwoord cq. reactie krijgt van iemand die binnen die afdeling enigszins weet (althans behoort te weten) hoe het ermee voor staat en dus meer van de hoed en de rand weet dan de goedwillende mods.
Anyway, we zullen zien (of niet).

Hoi Jan,
Nu hebben ze voor medewerkers (eindelijk) een (wat) platte organisatie en nu wil jij er gelijk weer structuur in aanbrengen!?:D
Ik denk dat het alles te maken heeft met een groeiproces binnen de organisatie, men moet omschakelen, oftewel; Kantelen! Daarom lijkt het mij ook best belangrijk de enkelingen die al meedoen (of zo af en toe zich aan het woord melden) positief te ondersteunen, of misschien zelfs wel een beetje uit te  dagen. Het zal nog wel even (mijn tijd? :)) duren.
Thats the problem with democracy.
Groet,
Ben 
Badge
En dan weer te bedenken dat Equens in het weekend van dat weekend geniet!
Groet,
Ben 🆒
PS Wordt dus paar dagen later!


Wedden om een mooie pot bier dat er in februari geen update gereed is?
De mods kunnen hier helaas niets aan doen. Don't shoot the messenger.
Mogelijk is het handiger om iemand binnen de desbetreffende afdeling verantwoordelijk te maken voor het beantwoorden van vragen en opmerkingen welke over die afdeling of onderwerp gaan. En dit niet alleen voor It, maar ook voor hypotheken, sparen, beleggen, etc. Het voordeel is dat je dan antwoord cq. reactie krijgt van iemand die binnen die afdeling enigszins weet (althans behoort te weten) hoe het ermee voor staat en dus meer van de hoed en de rand weet dan de goedwillende mods.
Anyway, we zullen zien (of niet).

Die pot bier ben je dus kwijt. Ik hoop wel dat het Grolsch is anders is het geen bier. Doe dan maar een Coolah :o
Zit nu de nieuwe app te bekijken. Ziet er professioneel uit zoals dat ook hoort bij WindowsPhone. En mooie look.
Die pot bier ben je dus kwijt. Ik hoop wel dat het Grolsch is anders is het geen bier. Doe dan maar een Coolah :o
Zit nu de nieuwe app te bekijken. Ziet er professioneel uit zoals dat ook hoort bij WindowsPhone. En mooie look.


In dat geval zijn jullie uitgenodigd om die pot bier bij mij te komen opdrinken. Laat maar weten wanneer je komt.
Reputatie 2
Ziet er inderdaad erg netjes uit. Alleen wel jammer dat je je opnieuw moet registreren, maar ach...dat is een kleinigheidje. Ik had overigens wel een issue na installatie (ik was onderweg, dus dat ging over 4G). Bij het starten gaf hij aan dat ik geen internetverbinding had, toen ik thuis kwam werkte hij wel (via wifi)....

Wat ik overigens niet (makkelijk) kan vinden zijn de 'geagendeerde overboekingen', of zit dat er nu toch niet in....of op een onlogische plek?
Badge
Ziet er inderdaad erg netjes uit. Alleen wel jammer dat je je opnieuw moet registreren, maar ach...dat is een kleinigheidje. Ik had overigens wel een issue na installatie (ik was onderweg, dus dat ging over 4G). Bij het starten gaf hij aan dat ik geen internetverbinding had, toen ik thuis kwam werkte hij wel (via wifi)....

Wat ik overigens niet (makkelijk) kan vinden zijn de 'geagendeerde overboekingen', of zit dat er nu toch niet in....of op een onlogische plek?

Misschine had je ook geen 4G want dat is nog op veel plekken een ramp.
Maar je vraag over planmatige overboekingen:
Ga naar Overboeken, tik op het onderste logo Overboeken, Klik daarna op het onderste logo opdrachten en slide van Bewaard naar Ingepland of Verzonden.

Wat er (nog) niet is, is iDeal betalen. Verder is het opstarten zo traag als "ds" als je dat ziet in vergelijking met ING.
Voor de rest vind ik de App doen wat die moet doen. Primaire bankzaken en geen fratsen die je, als je mobiel bent niet nodig hebt. Het ziet er veel beter uit dan MijnSNS. Een compliment dus. En dat zegt wat als ik dat geef.

En dan nu graag betalen met NFC met je WindowsPhone. En de Wallet verder uitbreiden. Die gebruik ik nu alleen voor betalen in het buitenland. Met deze aanvullingen zijn we dan helemaal up-to-date en zelfs een stap verder dan de ander banken.
Hiermee maken we echt mobiel betalen compleet.

PS En er zitten een paar bugs in waarbij ik mij dan altijd afvraag wordt er niet getest. Het is zo'n simpele app. Hilarisch dat de survey van MSI niet werkt al je de enquête invult, de verzendknop doet niets. Daarnaast staat er een kaal bankrekening nummer in de Transactie-attenties (wel de goede layout) bij de Saldo-attenties is dit keurig de iban.
PS2 Deze informatie was geheel kosteloos.

Reageer