SNS

Dag 100/100: Dank jullie wel!

  • 30 december 2014
  • 13 Reacties
  • 10629 Keer bekeken

In oktober 2014 zijn we begonnen met Heel normaal. In 100 dagen hebben we Nederland laten zien hoe verrassend normaal een bank kan zijn.
Lees de hele blogpost

13 reacties

Ik denk aan de 80/20 regel in de eerste 100 dagen zijn volgens mij 80% van de "niet" normale zaken aan de orde gekomen. Het zal nu wat meer tijd en energie vergen om die laatste 20% op te lossen. De grootste winst is in ieder geval de open discussie die is ontstaan en de wil om te verbeteren 🙂
Dank jullie wel. Even stil van!
Groet,
Ben 🆒
PS Ondanks dat ik nog aardig weet wat er zoal is veranderd, is zo´n overzicht weer even een goede reminder.
PS2 Laten we er vandaag maar eentje op knallen!
Badge +1
Hi Dave,

Een interessante visie. Ik vind 80% een hoog percentage, dus ik beschouw jouw opmerking als een compliment 🙂. Help jij ons in 2015 met de andere 20%?

@Ben: Ik heb het filmpje ook al een aantal keren bekeken 😉.
De eerste 100 dagen zitten er op. Iedereen binnen SNS was met de Heel Normaal campagne intensief bezig, plus dat de consument door o.a. de tv reklames er over geïnformeerd werd. Ik hoop dat jullie deze bevlogenheid en het tempo ook in het nieuwe jaar vast kunnen houden en verder zullen gaan met het Normaliseren van bankieren in Nederland, zodat het voor iedereen begrijpbaar en bereikbaar wordt.
Een succesvol en gezond 2015 gewenst!
Na 100 dagen wil je graag ook 100%, maar zullen we het komende jaar voor 200% gaan?:o Suc6. 
Badge +1
Hi Harmen,

Welkom op de community. Ik zie dat je je al hebt voorgesteld in de Koffiekamer, hartstikke goed 🙂.
Ik vind het een mooi voorstel. Help jij ons naar de 200 % 😉?
Hi Harmen,

Welkom op de community. Ik zie dat je je al hebt voorgesteld in de Koffiekamer, hartstikke goed 🙂.
Ik vind het een mooi voorstel. Help jij ons naar de 200 % 😉?


Uiteraard Kirsty, wat ook een reden was om mij aan te melden voor de klantenraad. Maar ik reken daarbij op de hele SNS familie.:rolleyes:
Badge +1
Het gaat nog een gezellige (en natuurlijk leerzame) boel worden, met alle nieuwe leden van de klantenraad op de community 🙂.
;)Het gaat nog een gezellige (en natuurlijk leerzame) boel worden, met alle nieuwe leden van de klantenraad op de community 🙂.

Prima toch?
Prima toch? 😉
Badge
Vernomen dat ene Joris Luyendijk ook lid wordt v/d. community.
Dat kan niet waar zijn toch?!

M.a.w.
bankieren is volgens mij allang niet normaal meer.
Bankieren is in het land der blinden, is éénoog koning?
Of een persoonlijke bankpas waar je foto op mag komen voor € 8,50?
Ik kick daar wel op hoor maar zelfs dat loopt over zoveel schijven dat het niet correct geregeld kan worden.

Lieve SNS medewerkers, jullie moeten je aangesproken voelen hoor!!.
SNS betaald dus SNS bepaald, dat is mij bekend.
Maar wie gaat het roer nou is echt omgooien, wie heeft het lef de bijl in het hoenderhok te gooien.
Wie heeft de macht, maar ook de kracht hier een zwaai aan te geven zodat we niet met z'n allen opnieuw in een diep financieel dal terecht gaan kome.
Ohja, gooi meteen ff de spaarrente  omhoog naar 5% ofzo. De creditrente (Lenen) staat op 7%, de spaarrente 1.45%, dat is dus ook bankieren??
Badge +1
Hoi Hans,

Joris Luyendijk hebben we nog niet welkom mogen heten op de community.
Waarschijnlijk heeft hij het, na zijn veel bekeken en besproken interview met VPRO Tegenlicht van gisteren, erg druk.

Ik begrijp dat je je vervelende ervaring met je SNS Persoonlijke Pas gebruikt als argumentatie wat er niet goed gaat bij SNS.
Er zijn echter veel voorbeelden te noemen, waar het wel goed gaat. Of beter gezegd: gaat zoals het hoort te gaan (‘Heel normaal’).

We waarderen het als klanten hun feedback geven en met verbeteropties komen. Daar kunnen we alleen maar van leren.
We realiseren ons dat we er na de ‘honderd dagen’ nog niet zijn; er valt nog veel te verbeteren.
Vernomen dat ene Joris Luyendijk ook lid wordt v/d. community.
Dat kan niet waar zijn toch?!

M.a.w.
bankieren is volgens mij allang niet normaal meer.
Bankieren is in het land der blinden, is éénoog koning?
Of een persoonlijke bankpas waar je foto op mag komen voor € 8,50?
Ik kick daar wel op hoor maar zelfs dat loopt over zoveel schijven dat het niet correct geregeld kan worden.

Lieve SNS medewerkers, jullie moeten je aangesproken voelen hoor!!.
SNS betaald dus SNS bepaald, dat is mij bekend.
Maar wie gaat het roer nou is echt omgooien, wie heeft het lef de bijl in het hoenderhok te gooien.
Wie heeft de macht, maar ook de kracht hier een zwaai aan te geven zodat we niet met z'n allen opnieuw in een diep financieel dal terecht gaan kome.
Ohja, gooi meteen ff de spaarrente omhoog naar 5% ofzo. De creditrente (Lenen) staat op 7%, de spaarrente 1.45%, dat is dus ook bankieren??


Dag Hans,

Ik ken je verder niet maar het kan niet missen je bent een klant van SNS.
Dat is nou net de groep waar ik en de andere leden van de klantenraad graag feed back van willen ontvangen.
Ook jou signaal is door mij opgevangen om te beoordelen of die zich meer voordoen.
Wel zal het je duidelijk zijn dat normaal bankieren een lange weg is, maar als je niet positief op weg gaat komen we er zeker niet.

Groeten,
Harry

Reageer