SNS

Denken vanuit de klant

  • 22 november 2010
  • 1 Reactie
  • 2273 Keer bekeken

Lees meer over hoe SNS Bank jullie als klanten benaderd.
Lees de hele blogpost

1 reactie

Ik heb 'n foutje gemaakt. Ik heb maanden geleden, zie datums, 'n topic aangemaakt binnen het subforum-deel 'Beleggen'. het heeft als onderwerp: 'de communicatie tussen klant en bank.'

Ik heb het idee dat deze topic iig niet op de juiste plaats destijds door mij is geplaatst. Verder kan het zijn dat de inhoud van deze gehele topic, incl. de meest recente, toegevoegde gedachten niet meer relevant is, en/of mogelijk zelfs als ongepast beschouwd zou kunnen worden. Door mijn 'handicap'heb ik daar 'iets' minder zicht op dan de 'iets'-meer 'gemiddelde' forum-bezoeker.

Ik ben heel benieuwd welke actie ernaar mij toe wordt ondernomen. Zelf sta ik wel open voor 'n gesprek tussen SnsBank en klanten één keer i/d zoveel maanden, 'ergens' op locatie. Ik heb hierover i/e topic gedachten gelezen van andere forumgangers, mn BigBen, Stefan, die hier ook welwillend tegenover staan.

Met vriendelijke groet,
hoogachtend,

A.g. Terpstra (Gustar)

Reageer