SNS

Een kijkje in de keuken bij de vakspecialisten Winkels en Klantenservice

  • 25 juni 2015
  • 8 Reacties
  • 12088 Keer bekeken

  • Oud Moderator
  • 903 reacties
In de vorige ‘editie’ heb ik geschreven dat we intern de lijntjes kort houden en veel contact hebben met onze marketeers. Persoonlijk ben ik erg benieuwd welke ideeën, buiten de community om, nog meer binnenkomen en hoe dat proces precies verloopt.

Deze week heb ik een afspraak gemaakt met Malou, één van onze vakspecialisten Winkels en Klantenservice. De functienaam doet me niet direct vermoeden dat Malou dagelijks bezig is met het verwerken van ideeën en wensen van onze klanten.
Lees de hele blogpost

8 reacties

Olaf, mogelijk wil ik wel eens kennis maken met een afdeling, maar dan moet ik erst weten welke afdelingen er allemaal zijn. je hebt het in je blog over vakspecialisten, productmanagers, marketeers, etc. Zijn dat allemaal afzonderlijke banen?? Ik ben benieuwd hoe jullie organisatie nu in elkaar steekt (organogram). 

En ten tweede ik kom hier terecht omdat dit topic onderaan in mijnSNS stond onder de 'actieve topics'. Ik weet niet wat er onder actief verstaan wordt, want er is nog helemaal niet gereageerd? (Behalve ik nu dan). Anyway, succes met het verbeteren.
Badge +1
Zijn dat allemaal afzonderlijke banen?? Ik ben benieuwd hoe jullie organisatie nu in elkaar steekt (organogram). 

Hallo Blacktomcat,

We hebben geen (deelbaar) organogram. Wat zou je precies willen weten?
Hallo Blacktomcat,

We hebben geen (deelbaar) organogram. Wat zou je precies willen weten?


Toch eigenlijk wel het liefste hoe jullie (intern) georganiseerd zijn; welke afdeling onder welke afdeling valt. Wie/welke afdeling stuurt wie/welke afdeling aan. Zoiets.
Toch eigenlijk wel het liefste hoe jullie (intern) georganiseerd zijn; welke afdeling onder welke afdeling valt. Wie/welke afdeling stuurt wie/welke afdeling aan. Zoiets.

Ik heb een beter idee: vind je het leuk om een keer langs te komen in Utrecht? Je krijgt dan een rondleiding waarin we je meer vertellen over hoe bepaalde afdelingen en processen in elkaar zitten. Heb je meteen een gezicht bij meerdere collega's.
Ik heb een beter idee: vind je het leuk om een keer langs te komen in Utrecht? Je krijgt dan een rondleiding waarin we je meer vertellen over hoe bepaalde afdelingen en processen in elkaar zitten. Heb je meteen een gezicht bij meerdere collega's.

Prima idee en om niet te verdwalen gaat mijn eega mee (als je er tenminste geen bezwaar tegen hebt).
Badge +1
We kijken hoe we dit het beste kunnen invullen.
Je hoort van ons 🙂.
Ik wil graag een compliment geven aan de medewerksters (Diana en Daniëlle) van de SNS winkel in Coevorden.

De overstapservice werkt (nog) niet goed, dit ligt niet aan de SNS maar aan mijn vorige bank!

Ik ben diverse keren gaan klagen en de dames staan me altijd vriendelijk te woord. De woorden het spijt me zijn makkelijk gezegd maar deze dames menen het ook!

Zaterdag had ik post in een niet gesloten envelop met daarin papieren die ik niet had moeten krijgen.

Maandag heb ik dit aan Daniëlle laten zien en tot mijn grote verbazing kreeg ik dinsdag een hele leuke kaart van haar!!!

SNS medewerk(st)ers: Ga zo door, jullie zijn goed bezig. Ik voel me mens ipv een nummer.


Met hartelijke groet,

Ingrid Foppen
Badge +1
Ik wil graag een compliment geven aan de medewerksters (Diana  en Daniëlle ) van de SNS winkel in Coevorden.

De overstapservice werkt (nog) niet goed, dit ligt niet aan de SNS maar aan mijn vorige bank!

Ik ben diverse keren gaan klagen en de dames staan me altijd vriendelijk te woord. De woorden het spijt me zijn makkelijk gezegd maar deze dames menen het ook!



Hallo Ingrid,

Je hebt deze zonnige dag nog iets zonniger gemaakt 🆒. Erg leuk om je ervaring te lezen; deze heb ik meteen even gedeeld met onze winkel in Coevorden. Omwille van privacy, heb ik de achternamen van mijn collega's verborgen.

Ik hoop dat de overstapservice perikelen snel achter de rug zijn. Geniet van het zonnige tweede deel van deze week!

Reageer