SNS

Elke dag om 9:00 uur gebeurt er iets magisch

  • 26 februari 2016
  • 6 Reacties
  • 14249 Keer bekeken

Remco werkt als Klantadviseur van SNS in de volgens hem 'mooiste SNS winkel van het land' in Zoetermeer.


Iedere dag rond kwart voor negen draai ik de deur van het slot, start ik mijn pc op en pak ik een kop koffie. Maar om klokslag negen uur gebeurt er iedere dag weer iets magisch. Mijn SNS winkel gaat open en vanaf dat moment weet ik maar 1 ding zeker, vandaag zie ik weer klanten van SNS. Ik weet niet waarvoor ze komen, ik weet alleen dat ze komen. En dat maakt mijn werk als Klantadviseur zo ontzettend spannend.

Belevenis in plaats van zakelijk bezoek


Iedere dag zijn er klanten in Nederland die de moeite nemen om vanuit huis, door weer en wind, naar hun SNS Winkel te komen. En persoonlijk vind ik dat iedere klant die dat doet recht heeft op een kleine belevenis in plaats van een kort en zakelijk bezoekje. Dat naast dat een klant professioneel en vakkundig te woord wordt gestaan, een klant ook daadwerkelijk moet voelen dat hij of zij oprecht welkom bij ons is. En dat ik bij ieder antwoord dat ik mijn klanten geef denk: ‘Is dit het antwoord wat ik zelf zou willen horen als ik aan de andere kant van de balie stond? Zou ik daar zelf tevreden mee zijn? Zou ik daar blij verrast om zijn? Of wellicht heel erg enthousiast van worden?’.

Klant echt helpen


Zo ben ik iedere dag bezig om oprecht waarde toe te voegen aan onze klanten. Of zoals ik zelf altijd zeg, een klant écht goed helpen. Wat speelt er bij hen? Wat vinden zij van belang? En wat heb ik als Klantadviseur bij SNS aan diensten wat daar bij zou kunnen passen? Zonder dat ik mij verplicht voel een product uit commerciële overwegingen aan te bieden. Elke keer dat het mij lukt om klanten te verrassen met meer dan dat ze van mij hadden verwacht, rond ik om ongeveer 18.00 uur mijn werkzaamheden af om de winkel met een trots gevoel af te sluiten. Klaar om de volgende dag weer vol enthousiasme aan een nieuw avontuur te beginnen.

Dat is voor mij werken als Klantadviseur bij SNS.

6 reacties

RemcoR .wat een goed stukje en goede instelling altijd er van uit gaan hoe jij het zou vinden hoe je benaderd en behandeld zou worden,wat zou de SNS blij zijn met zo een medewerker!!
Remco,
Een cursus Nederlands zou niet slecht voor je zijn. Wat een ontzettend slecht geschreven stuk.
Hallo Sjakie93

Dank voor je bericht!
Hai Blacktomcat,
Dat is een warm welkom zo op het forum 🙂 Dank voor je bericht.
De uitnodiging staat. Eanske als in Enschede of Eanske als in de brouwerij? (gezien je bijlage)
Ja, mooi artikel. Fijn dat je er zo tegenaan kijkt en je er helemaal in kan vinden. grt
Hallo Remco, dat vind ik een hele mooie gedachtegang. Ik kan me er helemaal in vinden. En als je merkt dat je klanten tevreden zijn, geeft je dat zelf ook een tevreden gevoel. Zo hoort het eigenlijk ook. Ik wens je heel veel succes met je winkel maar bovenal heel veel plezier in en met je werk en klanten. Mocht je ooit in Eanske komen, je bent hier welkom voor een hapje, drankje en praatje.

Reageer