SNS

'Loyale klanten verdienen een beloning', aldus de medewerkers van SNS

  • 7 juli 2016
  • 34 Reacties
  • 22931 Keer bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Hallo,

Leuk hoor zo een bloemetje. Aardig gebaar.
Maar ik heb liever een langere termijn beloning...
Bv. èèn jaar (of een deel daarvan) gratis internet bankieren. Daar heb ik een heel jaar plezier van dan een bloemetje, een babbeltje en een schouderklopje van SNS. En het is nog goedkoper ook nog. Ga maar na hoeveel dat bloemetje kost, het persoonlijk bezoek van een SNS medewerker aan de deur. En ik betaal 2,50 per maand voor internet bankieren.
we hebben nu de S.N.S bank daarvoor was het de bondsspaarbank ,maar daarvoor was het de
Nutsspaarbank in de straat kon je een uithangbordje zien van de nutsbank .
je kon een lening krijgen van 100 of 200 of 300,gulden een bankrekening had je niet je loon kreeg je in een papieren zakje vrijdags of zaterdag mee maar hoe zat het met terugbetalen ?was dat met bonnen of kreeg je de lening in bonnen ,dat weet ik niet meer graag een reactie dan kan ik het doorvertellen aan de kleinkinderen die al wel een bankrekening hebben
Leuk hoor zo een bloemetje. Aardig gebaar.
Maar ik heb liever een langere termijn beloning...
Bv. èèn jaar (of een deel daarvan) gratis internet bankieren. Daar heb ik een heel jaar plezier van dan een bloemetje, een babbeltje en een schouderklopje van SNS. En het is nog goedkoper ook nog. Ga maar na hoeveel dat bloemetje kost, het persoonlijk bezoek van een SNS medewerker aan de deur. En ik betaal 2,50 per maand voor internet bankieren.


Hoi SNSKlant,

Goed dat je je mening geeft. Ik lees dat er onduidelijkheid is over de maandelijkse kosten. Je betaalt maandelijks € 2,50 voor je rekening. Hier krijg je meer voor terug dan alleen Mijn SNS en een betaalpas, kijk hier maar wat we allemaal voor je doen. Daarnaast verrassen we loyale klanten bij een jubileum graag met een bloemetje of een ander klein gebaar.

we hebben nu de S.N.S bank daarvoor was het de bondsspaarbank ,maar daarvoor was het de
Nutsspaarbank in de straat kon je een uithangbordje zien van de nutsbank .
je kon een lening krijgen van 100 of 200 of 300,gulden een bankrekening had je niet je loon kreeg je in een papieren zakje vrijdags of zaterdag mee maar hoe zat het met terugbetalen ?was dat met bonnen of kreeg je de lening in bonnen ,dat weet ik niet meer graag een reactie dan kan ik het doorvertellen aan de kleinkinderen die al wel een bankrekening hebben


Hoi Nouska,

Welkom op de community. Ben je al zolang klant bij SNS en haar voorgangers? Ik heb een paar 'ervaren' collega's gevraagd, maar niemand weet nog hoe het terugbetalen van een lening ging voordat je een rekeningnummer had. Als je je vraag op de community plaatst, dan zijn er vast leden die je op weg kunnen helpen met het juiste verhaal voor je kleinkinderen 🙂.

Mocht je een keer zelf een topic willen aanmaken, dan kun je hier lezen hoe dat moet. Op de community praten we ook over ‘niet bankzaken’. Zo kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.
Al jaren een loyale klant, en nu opeens out of the blue, op alle verzekeringen(3x) een forse prijsverhoging!! DANK DAARVOOR..
Ik ben nu afnemer geworden, met een klant ga je anders om. Het vertrouwen in julie is over en uit.

Oh ja en nog bedankt voor het bloemetje voor de vele blunders in het verleden bij het aangaan de verzekeringen.Hoeft nu niet meer.
Op een schaal van 1 tot/met 10 scoort het mngmnt een 0 nogmaals een dikke NUL

Een afnemer JHL Meij
Hoi Hans7hans,

Welkom op de community, al had ik je liever onder andere omstandigheden welkom geheten. Ik snap dat een premieverhoging niet leuk is, helemaal zonder duidelijke uitleg. Als je je postcode, huisnummer en geboortedatum mailt naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - prijsverhoging verzekeringen Hans7hans', dan zoek ik naar een verklaring voor deze verhoging.

Om een beetje wegwijs te worden is het leuk om dit topic ’Welkom op de community’ door te lezen. Mocht je meer willen weten over andere leden en iets over jezelf willen vertellen, dan kun je dat doen in de Koffiekamer.
Naar aanleiding van uw topic over waardering van trouwe klanten heb ik geconstateerd dat jullie ons als klanten die al 35 jaar bankieren bij SNS blijkbaar over het hoofd hebben gezien. Daarna kregen we een kaartje dat we gewaardeerd werden als trouwe klant en het team in Beek voor ons klaar staat. Och leuk denk je dan, alsnog blijkbaar een bloemetje of andere waardering. Vandaag moest ik in Beek zijn dus me even daar aan de balie gemeld. Helaas zag de medewerkster geen reden om iets extra voor ons te doen behalve dan klaar te staan als team (met wat weet ik niet). Ik vind dit echt een afknapper, wat een belachelijke manier van doen. En dan ook nog zeggen dat ze mijn reactie kinderachtig vindt. Jonge Jonge, en zich maar op de borst kloppen over hoe normaal en service gericht de SNS is. Laat me niet lachen, je wordt alleen maar benaderd om een hypotheekgesprek als ze denken dat ze iets aan je kunnen verdienen. Wij zijn er sterk over aan het denken om op te stappen naar een andere bank want die reactie van vandaag vond ik echt niet kunnen. Zo ga je niet met trouwe klanten om. Maya
Hoi Inci,

Welkom terug op de community. Ik vind het jammer dat je geen goed gevoel hebt overgehouden aan je bezoek aan de SNS Winkel. Het is me niet helemaal duidelijk waarvoor je in de winkel was; wil je dat uitleggen? Ik zoek dan contact met de winkel om te vragen waarom je niet bent geholpen. Ik hoop dat dit geen reden is om over te stappen naar een andere bank, trouwe klanten waarderen we tenslotte zeer.

Mocht je een keer zelf een topic willen aanmaken, dan kun je hier lezen hoe dat moet. Op de community praten we ook over ‘niet bankzaken’. Zo kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.

Misschien een korting op de bankkosten als je al langer klant bent?

Kost zo weinig, doet zoveel....
Het blijft in ieder geval langer goed dan een bloemetje.
SNS is al meer dan 40 jaar klant van mij, ik heb mijn geld uitgeleend aan SNS, maar niks gezien.
Overigens had ik liever een 0,25% meer rente dan een bloemetje gehad

Reageer