SNS

Nieuwe versie van Mobiel Bankieren app

  • 15 september 2014
  • 34 Reacties
  • 11894 Keer bekeken

Er is de afgelopen periode weer hard gewerkt aan verbeteringen en vernieuwingen van de Mobiel Bankieren app. Binnenkort gaat de nieuwe versie van de Mobiel Bankieren app live.
Lees de hele blogpost

34 reacties

Net als in Mijn SNS ook een totaal van de bedragen op de rekening....

Zou leuk zijn ...
Badge
[Quote]JoyceH: Voor 2014 staat er nog 1 update gepland in december. Voor deze update staan o.a. de nieuwe huisstijl en de spaarpotten op de agenda.
[Unquote]

Ik meen mij te herinneren dat er nog een tweede update voor eind 2014 zal plaatsvinden. Namelijk een update van de WindowsPhone App waar we al lang op wachten.
Of ie dit opeens naar volgend jaar verschoven?

Carel
Badge +1
Hoi Carel,

Dat klopt, in dit topic over je saldo in 1 seconde.

Tot slot kan ik jullie ook nog het volgende meedelen:

- Zoals eerder aangegeven, wordt er momenteel hard aan gewerkt om klanten actueel inzicht te geven in deze creditcard-gegevens. Naar alle waarschijnlijkheid is dit begin volgend jaar gereed.
- Op dit moment is er een app voor WindowsPhone (versie 7.5+) beschikbaar. Daaraan worden stapsgewijs nieuwe functionaliteiten toegevoegd en eind dit jaar komt er een nieuwe app die geschikt is voor versie 8.1+. In 2015 wordt deze waarschijnlijk ook geschikt gemaakt voor de tablet en desktop.
- Tot slot onderzoekt SNS Bank de mogelijkheden voor mobiel betalen (inclusief nfc) en zullen wij hier, zodra hier een marktstandaard voor is, direct bij aansluiten.

Badge
Hoi Carel,

Dat klopt, in https://"https://forum.snsbank.nl/mobiel-bankieren-70/saldo-1-seconde-8445/index3.html" over je saldo in 1 seconde.

Tot slot kan ik jullie ook nog het volgende meedelen:

- Zoals eerder aangegeven, wordt er momenteel hard aan gewerkt om klanten actueel inzicht te geven in deze creditcard-gegevens. Naar alle waarschijnlijkheid is dit begin volgend jaar gereed.
- Op dit moment is er een app voor WindowsPhone (versie 7.5+) beschikbaar. Daaraan worden stapsgewijs nieuwe functionaliteiten toegevoegd en eind dit jaar komt er een nieuwe app die geschikt is voor versie 8.1+. In 2015 wordt deze waarschijnlijk ook geschikt gemaakt voor de tablet en desktop.
- Tot slot onderzoekt SNS Bank de mogelijkheden voor mobiel betalen (inclusief nfc) en zullen wij hier, zodra hier een marktstandaard voor is, direct bij aansluiten.





Dear Kirsty,
Dank voor de bevestiging dat dementie bij mij nog niet aan de orde is ;-)

Carel
Goedemorgen Carel,

Dat zouden we ook niet durven beweren, je geheugen laat je nog niet in de steek! 🙂
Reputatie 2
Hoi Carel,

Dat klopt, in dit topic over je saldo in 1 seconde.

Tot slot kan ik jullie ook nog het volgende meedelen:

- Zoals eerder aangegeven, wordt er momenteel hard aan gewerkt om klanten actueel inzicht te geven in deze creditcard-gegevens. Naar alle waarschijnlijkheid is dit begin volgend jaar gereed.
- Op dit moment is er een app voor WindowsPhone (versie 7.5+) beschikbaar. Daaraan worden stapsgewijs nieuwe functionaliteiten toegevoegd en eind dit jaar komt er een nieuwe app die geschikt is voor versie 8.1+. In 2015 wordt deze waarschijnlijk ook geschikt gemaakt voor de tablet en desktop.
- Tot slot onderzoekt SNS Bank de mogelijkheden voor mobiel betalen (inclusief nfc) en zullen wij hier, zodra hier een marktstandaard voor is, direct bij aansluiten.




Super dat er een Windows Phone 8.1 versie komt (met natuurlijk gelijk alle tot dan toe beschikbare features voor iPhone/Android). Over de NFC functionaliteit...die standaard is er toch? Ik bedoel, ik zie bij steeds meer betaalautomaten een NFC optie. Hoeveel meer standaard moet er komen? Ik zeg toevoegen die functionaliteit aan de app voor Windows 8.1 (en natuurlijk aan die voor Android). Helaas ondersteund Apple m.b.t. NFC op dit moment alleen Apple Play, dus laat dat platform maar lekker links liggen. Jullie collega's van de Rabobank zijn overigens ook al begonnen met NFC voor hun Android App....helaas duurt het nog heel even voor de functionaliteit in de Windows Phone App zit, zo kunnen jullie gewoon nog een primeur hebben ook! 🙂
Badge
[/quote]

Helaas ondersteund Apple m.b.t. NFC op dit moment alleen Apple Play, dus laat dat platform maar lekker links liggen. Jullie collega's van de Rabobank zijn overigens ook al begonnen met NFC voor hun Android App....helaas duurt het nog heel even voor de functionaliteit in de Windows Phone App zit, zo kunnen jullie gewoon nog een primeur hebben ook! :)
[/quote]
Tja WindowsPhone en Samsung Android hebben al jaren NFC. Maar Apple loopt met alle technieken altijd achter. Hoewel ze nu wel een phone hebben s=die je kan buigen en die nu ook voor het eerst NFC heeft. Nu ook zorgen dat er een goede camera in komt. Hoe krijgen ze het voor elkaar dat nog steeds iedereen denkt dat er de nieuwste technieken inzitten? Goede marketing afdeling.

Maar goed nu SNS. ING heeft NFC sinds april, ING heeft als eerste in Europa stembediening.
Rabo heeft een perfecte en heel goedkope oplossing voor parkeren. (MyOrder met MiniTix).
Kom op SNS je kan het ook neem een andere IT provider en haal de zweep over je IT afdeling 😉
Reputatie 2


Helaas ondersteund Apple m.b.t. NFC op dit moment alleen Apple Play, dus laat dat platform maar lekker links liggen. Jullie collega's van de Rabobank zijn overigens ook al begonnen met NFC voor hun Android App....helaas duurt het nog heel even voor de functionaliteit in de Windows Phone App zit, zo kunnen jullie gewoon nog een primeur hebben ook! :)

Tja WindowsPhone en Samsung Android hebben al jaren NFC. Maar Apple loopt met alle technieken altijd achter. Hoewel ze nu wel een phone hebben s=die je kan buigen en die nu ook voor het eerst NFC heeft. Nu ook zorgen dat er een goede camera in komt. Hoe krijgen ze het voor elkaar dat nog steeds iedereen denkt dat er de nieuwste technieken inzitten? Goede marketing afdeling.

Maar goed nu SNS. ING heeft NFC sinds april, ING heeft als eerste in Europa stembediening.
Rabo heeft een perfecte en heel goedkope oplossing voor parkeren. (MyOrder met MiniTix).
Kom op SNS je kan het ook neem een andere IT provider en haal de zweep over je IT afdeling ;-)


Ik ken nog wel een dienstverlener die julie perfect kan helpen met jullie automatisering... 😉
Reputatie 3
Badge +1
Ik ken nog wel een dienstverlener die julie perfect kan helpen met jullie automatisering... ;-)

Nou, kom maar met een mooi voorstel 😉
Kunt U mij uitleggen hoe ik op mijn Android tablet geld van mijn spaarrekening kan terugstorten naar mijn betaalrekening. Ik heb het niet kunnen vinden. Misschien ook een aandachtspunt voor het uikomen van de nieuwe app.
Badge +1
Kunt U mij uitleggen hoe ik op mijn Android tablet geld van mijn spaarrekening kan terugstorten naar mijn betaalrekening. Ik heb het niet kunnen vinden. Misschien ook een aandachtspunt voor het uikomen van de nieuwe app.


Hallo Buijtwin,

Ik zal doorgeven aan de app ontwikkelaars dat je dit als onduidelijk ervaart. Als je in de app linksonderaan 'Overboeken' aanklikt en dan vervolgens bovenin voor het tabblad 'Eigen rekening' kiest, kun je overboeken van je spaar- naar je betaalrekening. Laat je het even weten als je er niet uitkomt?
Badge
Ik ken nog wel een dienstverlener die julie perfect kan helpen met jullie automatisering... ;-)

Nou, kom maar met een mooi voorstel ;-)


Tja ik reageerde hierop dat dat werd kennelijk verwijderd? Censuur?
Ik ken nog wel een dienstverlener die julie perfect kan helpen met jullie automatisering... ;-)

Nou, kom maar met een mooi voorstel ;-)


Tja ik reageerde hierop dat dat werd kennelijk verwijderd? Censuur?

Cave Canem!!  :)

Daar geloof ik niets van. Ik heb dat nog niet kunnen constateren binnen de community. Wel zijn een enkele keer wijzigingen aan gebracht in een bijdrage (persoonlijke gegevens er uit, bepaalde woorden/zinnen er uit).
Maar.... Ik geloof er niets van!
Kan er bij het plaatsen iets zijn fout gegaan?
En wat let je het nogmaals te plaatsen! (heb ik ook menig keer gemoeten omdat ... juist er iets fout ging, dat is geregeld balen geweest!).
Groet,
Ben 🆒
Badge
Ik ken nog wel een dienstverlener die julie perfect kan helpen met jullie automatisering... ;-)

Nou, kom maar met een mooi voorstel ;-)


Tja ik reageerde hierop dat dat werd kennelijk verwijderd? Censuur?

Cave Canem!!  :)

Daar geloof ik niets van. Ik heb dat nog niet kunnen constateren binnen de community. Wel zijn een enkele keer wijzigingen aan gebracht in een bijdrage (persoonlijke gegevens er uit, bepaalde woorden/zinnen er uit).
Maar.... Ik geloof er niets van!
Kan er bij het plaatsen iets zijn fout gegaan?
En wat let je het nogmaals te plaatsen! (heb ik ook menig keer gemoeten omdat ... juist er iets fout ging, dat is geregeld balen geweest!).
Groet,
Ben 🆒


OK Ben. Leuk trouwens de SNS ontwikkelingen. Erg positief. En ik hoop datde mods hier uiteindelijk ook van gaan genieten. Want dat verdienen ze!
Badge +1
Tja ik reageerde hierop dat dat werd kennelijk verwijderd? Censuur?

Hoi Carel,

Ik heb even gekeken, er is geen bericht verwijderd door ons 😃.
Kunt U mij uitleggen hoe ik op mijn Android tablet geld van mijn spaarrekening kan terugstorten naar mijn betaalrekening. Ik heb het niet kunnen vinden. Misschien ook een aandachtspunt voor het uikomen van de nieuwe app.


Hallo Buijtwin,

Ik zal doorgeven aan de app ontwikkelaars dat je dit als onduidelijk ervaart. Als je in de app linksonderaan 'Overboeken' aanklikt en dan vervolgens bovenin voor het tabblad 'Eigen rekening' kiest, kun je overboeken van je spaar- naar je betaalrekening. Laat je het even weten als je er niet uitkomt?


Ik heb toevallig ontdekt dat je dit kunt wijzigen door de regel van je betaalrekening of spaarrekening vast te houden. Dit was me tot dusver niet duidelijk. Toch een aandachtspuntje voor de vernieuwde app!
Hi Buijtwin,

Goed dat je er inmiddels achter bent hoe je dit kunt doen 🙂. We kijken altijd hoe we onze app kunnen verbeteren, dit is een punt dat we zeker meenemen! Wat vind je verder van onze app?
Reputatie 2
Ik ken nog wel een dienstverlener die julie perfect kan helpen met jullie automatisering... ;-)

Nou, kom maar met een mooi voorstel ;-)


haha volgens mij werkt het niet zo. Kan jullie wel in contact brengen met een accountmanager bij ons....als jij een naam voor mij hebt (volgens mij 'doen wij' ook al zaken met jullie), dan laat ik de accountmanager wel even bellen.
Hi TheVMaster,

Bedankt voor het meedenken en je hulp, maar we zijn al helemaal voorzien 😃.
Reputatie 2
Hi TheVMaster,

Bedankt voor het meedenken en je hulp, maar we zijn al helemaal voorzien 😃.


Ongetwijfeld....maar je collega vroeg mij om een voorstel te doen (even teruglezen)....vandaar 😉
Hi TheVMaster,

Ik heb de vraag toch maar even uitgezet, je weet immers maar nooit 😉. Je hoort van ons!
Ik gebruikte tot nu toe de SNS app op mijn Iphone. Dat werkte prima.  Ik heb nu een LG (dus Android) aangeschaft en daarop de mobiel bankieren app geïnstalleerd. Echter, als ik wil registreren krijg ik steeds de melding, dat DigiD niet klopt (inlog of wachtwoord). Ik heb het al een paar keer geprobeerd, zowel met mijn eigen als met de DigiD van mijn vrouw. Ik heb mijn Digid inlog en pasword gecheckt door er mee in te loggen bij DigiD zelf. Daar liep het vlot. Waar kan het aan liggen.
Opm. Ik heb alleen een spaarrekening bij de SNS.
Gersan
Reputatie 3
Badge +1
Ik gebruikte tot nu toe de SNS app op mijn Iphone. Dat werkte prima.  Ik heb nu een LG (dus Android) aangeschaft en daarop de mobiel bankieren app geïnstalleerd. Echter, als ik wil registreren krijg ik steeds de melding, dat DigiD niet klopt (inlog of wachtwoord). Ik heb het al een paar keer geprobeerd, zowel met mijn eigen als met de DigiD van mijn vrouw. Ik heb mijn Digid inlog en pasword gecheckt door er mee in te loggen bij DigiD zelf. Daar liep het vlot. Waar kan het aan liggen.
Opm. Ik heb alleen een spaarrekening bij de SNS.
Gersan

DigiD is voor de overheid, niet voor SNS internet bankieren of de SNS app. Voor het registreren moet je de DigiPAS gebruiken van de SNS bank (dat kleine blauwe calculatortje) of de DigiCODE waarmee je als spaarder ook inlogt op de SNS website.

PS.: best verwarrend al die 'Digi...' dingen. Misschien wordt het tijd voor een meer passende Nederlandse naam voor dit soort dingen.
Ik gebruikte tot nu toe de SNS app op mijn Iphone. Dat werkte prima. Ik heb nu een LG (dus Android) aangeschaft en daarop de mobiel bankieren app geïnstalleerd. Echter, als ik wil registreren krijg ik steeds de melding, dat DigiD niet klopt (inlog of wachtwoord). Ik heb het al een paar keer geprobeerd, zowel met mijn eigen als met de DigiD van mijn vrouw. Ik heb mijn Digid inlog en pasword gecheckt door er mee in te loggen bij DigiD zelf. Daar liep het vlot. Waar kan het aan liggen.
Opm. Ik heb alleen een spaarrekening bij de SNS.
Gersan


Hoi Gersan,

Welkom op SNS Community. Leuk dat je gelijk een vraag stelt.

Zoals Stefan al aangeeft, gebruik je waarschijnlijk je inloggegevens van je DigiD. Met je digicode van SNS zou het wel moeten lukken. Als je je gebruikersnaam of wachtwoord van je digicode niet meer weet, kun je deze via onze website opvragen. Als je toch nog problemen hebt met inloggen, hoor ik het graag.

Stefan, bedankt!

Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen. We hopen je snel weer te zien. 
Wat kan het leven simpel zijn, als je maar begrijpt dat digicode hezelfde is als je inlognaam voor Mijn SNS.
Bedankt. SNS mobiel doet het nu ook op mijn Android telefoon.
Gerard

Reageer