SNS

SNS Saldo app voor de Apple Watch

  • 11 augustus 2015
  • 10 Reacties
  • 12540 Keer bekeken

  • Oud Moderator
  • 903 reacties
Hij is nog maar net in Nederland: de Apple Watch. We snappen natuurlijk dat deze nieuwe gadget nog lang niet bij iedereen om de pols zit.
Lees de hele blogpost

10 reacties

Reputatie 2
hehe ik denk dat er meer SNS Klanten in Nederland zijn met een Windows Phone of Windows 10 (Mobile) device dan met een Apple watch....neemt niet weg dat het gaaf is dat hij er is. 

Dan is het nu tijd voor de Windows 10 UWP app 🙂 Hoppaaaah..
Fijn dat de SNS met haar tijd mee gaat, al lopen jullie nu zelfs voor op de klanten. 😉
Badge
"Quote Olaf: SNS-klanten die mobiel bankieren, bekijken gemiddeld 1 keer per dag hun saldo Unquote".
Vraag ik mij af hoe je dat meet.
Want ik log inderdaad gemiddeld één keer per dag vanaf mijn WindowsPhone in. Niet om het saldo te bekijken want dat zal mij worst zijn, maar om even door de mutaties van 3 rekeningen te bladeren. Of om snel een betaling te kunnen doen zonder die verschrikkelijke ouderwetse Digipas te hoeven gebruiken.
Nu iDeal nog even regelen via de App en alle andere vormen waar de Digipas nog voor nodig is dan kan de pas wat mij betreft de vuilinsbak in waar mijn horloge al 7 jaar in ligt sinds ik met pensioen ging.
SNS app op de Apple watch werkt niet: telkens als ik deze activeer blokkeert de app op de Iphone en op de Iwatch. Vgls de klantenservice is de Iwatch app nog niet klaar?????
SNS app op de Apple watch werkt niet: telkens als ik deze activeer blokkeert de app op de Iphone en op de Iwatch. Vgls de klantenservice is de Iwatch app nog niet klaar?????


Hi roger,

Welkom op SNS Community. Leuk dat je gelijk een vraag stelt.

De app op de Apple Watch is helemaal af. Vervelend dat de app bij jou niet goed werkt. Wat voor melding krijg je als de app vastloopt?

Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen. We hopen je snel weer te zien. 🙂
SNS app op de Apple watch werkt niet: telkens als ik deze activeer blokkeert de app op de Iphone en op de Iwatch. Vgls de klantenservice is de Iwatch app nog niet klaar?????


Hi roger,

Welkom op SNS Community. Leuk dat je gelijk een vraag stelt.

De app op de Apple Watch is helemaal af. Vervelend dat de app bij jou niet goed werkt. Wat voor melding krijg je als de app vastloopt?

Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen. We hopen je snel weer te zien. :)


Hallo Esther,

als ik de Iwatch app activeer dan verschijnt hetvolgende bericht: "onbekende fout, bel met klantenservice om dit probleem te melden". Vervolgens blokkeert dan ook de sns app op de Iwatch. Aan/uitzetten van de iphone is dan het enige middel en soms moet ik de Iphone sns app weer downloaden
SNS app op de Apple watch werkt niet: telkens als ik deze activeer blokkeert de app op de Iphone en op de Iwatch. Vgls de klantenservice is de Iwatch app nog niet klaar?????


Hi roger,

Welkom op SNS Community. Leuk dat je gelijk een vraag stelt.

De app op de Apple Watch is helemaal af. Vervelend dat de app bij jou niet goed werkt. Wat voor melding krijg je als de app vastloopt?

Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen. We hopen je snel weer te zien. :)


Hallo Esther,

als ik de Iwatch app activeer dan verschijnt hetvolgende bericht: "onbekende fout, bel met klantenservice om dit probleem te melden". Vervolgens blokkeert dan ook de sns app op de Iwatch. Aan/uitzetten van de iphone is dan het enige middel en soms moet ik de Iphone sns app weer downloaden. Iphone app geeft dan de foutcode: -1002 aan


Iphone app geeft dan de foutcode: -1002 aan
Badge +1
Iphone app geeft dan de foutcode: -1002 aan

Hallo Roger,

Ik vraag voor je na wat hiervan de oorzaak kan zijn. Je hoort van ons.
Badge +1



Iphone app geeft dan de foutcode: -1002 aan


Hallo Roger,

Krijg je nog steeds dezelfde foutcode?
De ontwikkelaars vragen zich af of je de meest recente update al hebt geïnstalleerd? De laatste versie van de app is 4.8.5. Deze zou de genoemde foutcode moeten verhelpen. Voor nu een fijn weekend gewenst.
"Quote Olaf: SNS-klanten die mobiel bankieren, bekijken gemiddeld 1 keer per dag hun saldo Unquote".
Vraag ik mij af hoe je dat meet.


Hoi allen,

Ieder scherm dat je bezoekt wordt geregistreerd. Zo houden we bij of bepaalde functionaliteiten binnen de app veel gebruikt worden of welke fouten er optreden. Door het verzamelen van de statistieken krijgen we ook inzage in bijvoorbeeld toestel- en platformgebruik.

Reageer