SNS

Wensenlijst SNS Community

  • 15 april 2015
  • 10 Reacties
  • 24495 Keer bekeken

  • Oud Moderator
  • 903 reacties
In augustus 2014 zijn we gestart met een overzicht van alle wensen die we via de community ontvangen. Alle verbeterpunten die worden aangeleverd leggen we intern voor aan onze marketeers, productmanagers en IT-afdeling. Zij beoordelen de wens en kijken of het mogelijk is om deze uit te voeren.
Lees de hele blogpost

10 reacties

Hoi Olaf,
Dank voor je inzet voor deze lijst.
Het is zo al een hele verbetering.
Vanzelf zijn er nog wel wensjes;
  • "afgewezen" zal veel mensen (klanten) triggeren, afgewezen? Waarom dan. Mijn suggestie; bedenk een andere term (bijv. wordt niet uitgevoerd oid) en voeg een korte omschrijving toe waarom niet. Voor nieuwe communityleden geeft dat meteen een beetje motivatie, de achterliggende reden. Hierdoor zal er waarschijnlijk meer begrip voor zijn.
  • Blijf zeker de uitgevoerde wensen ook vermelden, goeie positieve reclame toch?
Groet,
Ben 🆒
Hoi Ben,

Ik neem je suggestie mee om 'afgewezen' een andere benaming te geven. Ik heb zojuist nog een kleine toevoeging gedaan in de wensenlijst. Als je op een wens klikt, kom je direct in de juiste topic terecht en vind je de motivatie waarom een wens wel of niet is uitgevoerd. Dat houdt de wensenlijst overzichtelijk, want ik verwacht er nog veel meer. 😮
Als je een snelle blik op het lijstje werpt. lijkt het net of er alleen maar doorgestreepte, afgewezen wensen zijn. Toch heb ik er één kunnen ontdekken die uitveoerd is, maar niet doorgestreept. Zou het nog handiger zijn om alles wat ofwel uitgevoerd is ofwel geen doorgang vindt door te strepen?
Het kan zijn dat Olaf hiermee het verschil wilde benadrukken tussen 'uitgevoerd' en 'afgewezen'. Ik zal hem vragen wat hij van je voorstel vindt Blacktomcat 🙂.
Hoi Ben,

Ik neem je suggestie mee om 'afgewezen' een andere benaming te geven. Ik heb zojuist nog een kleine toevoeging gedaan in de wensenlijst. Als je op een wens klikt, kom je direct in de juiste topic terecht en vind je de motivatie waarom een wens wel of niet is uitgevoerd. Dat houdt de wensenlijst overzichtelijk, want ik verwacht er nog veel meer. :o

Hoi Olaf,
Dank voor je reactie.
Met de link "onder" het item werkt het ook mooi (item nu wel even onderstrepen, ik kan anders niet zien dat het een link is).
Groet,
Ben 🆒
PS Ik zal kijken wat ik nog kan bedenken :D
Badge
- Creditcard transacties inzichtelijk maken in huishoudboekje :(
- Creditcardafschriften per post uitzetten :?
- Aanloop 90 dagen roodstand zichtbaar via mobiele app en Mijn SNS :?

Kun je het ook op deze manier weergeven?
Is denk ik nog duidelijker
Al vond ik persoonlijk de streepjes nog duidelijker.
Badge
Laat maar, het werkt niet. Ik probeerde tabs toe te voegen zodat de smileys netjes onder elkaar stonden, maar nu kan ik het bericht niet verwijderen of bewerken.
Beste leden,

De plannen van ICT voor 2017 zijn in grote lijnen bekend gemaakt. Wat gaan we dit jaar ontwikkelen voor Mijn SNS en de SNS Mobiel Bankieren app?

Mijn SNS
De Mijn SNS omgeving wordt responsive gemaakt. De structuur, navigatie en styling van Mijn SNS op je tablet en mobiele telefoon worden dit jaar overzichtelijker en gebruikersvriendelijk. Hierbij zullen wij de meest bezochte en voor jullie relevante pagina’s als eerste doen. Daarnaast proberen we zoveel mogelijk jullie wensen mee te nemen. Voor Mijn SNS komt ook iDIN beschikbaar (oa voor het inloggen bij de Belastingdienst) en komt er een functie die hulp biedt bij het overstappen naar SNS (met oa het kunnen inlezen van je adresboek van een andere bank).

SNS Mobiel Bankieren app
In de mobiele app gaan we een betaalverzoek gecombineerd met QR-scanner implementeren, zodat je bijvoorbeeld gemakkelijk geld kunt overboeken naar je vrienden. Maar ook makkelijker geld ontvangt van je vrienden. Alerts en notificaties kun je straks via een pushbericht op je mobiele telefoon ontvangen. NFC betalen gaan we dit jaar uitvoeren. Het is dan mogelijk om een betaling te doen aan de kassa met je mobiele telefoon. Daarnaast komt het betalen/signeren met je vingerprint en zal het hypotheekoverzicht beschikbaar komen (ja, dat gaat echt in 2017 plaatsvinden).
Dat alle handelingen van de ene (mede) rekeninghouder zichtbaar voor de andere rekeninghouder mis ik helemaal in het overzicht. Dit terwijl juist de en/of rekeninghouders er bewust voor kiezen om de rekening te delen.
Toen mijn dochter minderjarig was, kon ik wel alle handelingen zien. Geen idee waarom het bij een en/of rekening niet kan. Met name de ingeplande nota's is heel vervelend dat de een dit niet van de ander kan zien.
Mbt de misbruik van rekeninghouders van ouderen, zou dit ook een aanvulling kunnen zijn.
Dat alle handelingen van de ene (mede) rekeninghouder zichtbaar voor de andere rekeninghouder mis ik helemaal in het overzicht. Dit terwijl juist de en/of rekeninghouders er bewust voor kiezen om de rekening te delen.
Toen mijn dochter minderjarig was, kon ik wel alle handelingen zien. Geen idee waarom het bij een en/of rekening niet kan. Met name de ingeplande nota's is heel vervelend dat de een dit niet van de ander kan zien.
Mbt de misbruik van rekeninghouders van ouderen, zou dit ook een aanvulling kunnen zijn.

Die heb ik ook gemist. Dat verbaast mij, omdat er door velen dringend om gevraagd is.

Zo kan ik nog veel meer situaties aangeven waar ik tegen deze beperking aan loop.
Kennelijk wordt het belangrijker gevonden om allerlei nieuwe zaken te realiseren dan om de "gewone, ouderwetse" dingen (Mijn SNS) voor klanten soepel te laten lopen.

Reageer