Nieuwe service: gratis contant geld storten bij GWK Travelex

Je kunt vanaf 17 juni 2013 contant briefgeld storten bij de 170 vestigingen en servicepunten van GWK Travelex, verspreid over het land. Hier kun je gratis gebruik maken van de dienst Mr Pay.

Onder andere vanuit de community kregen wij signalen dat de huidige service bij Post NL verbeterd kon worden. Mede dankzij deze feedback hebben wij dan ook gezocht naar een nieuwe manier om het storten van geld eenvoudiger te maken.

Hoe werkt het geld storten bij GWK Travelex?

Je kunt zonder vooraankondiging naar een GWK vestiging gaan die de dienst Mr. Pay aanbiedt. Wanneer je aangeeft dat je geld wilt storten op een SNS rekening, is de dienst gratis. Het GWK boekt het geld dan over naar het SNS rekeningnummer dat je opgeeft. De volgende werkdag rond 15.00 uur staat het bedrag op de rekening. Houd er rekening mee dat GWK kan vragen naar de herkomst en bestemming van het te storten bedrag. Dit zijn zij wettelijk verplicht. Vergeet je identiteitsbewijs niet mee te nemen.

https://www.youtube.com/watch?v=0svuhVL22FA

  • Moderator

116 reacties

Als je op de link Lees de hele blogpost klikt, dan krijg ik niets te zien...
Hè hè, jullie luisteren dus toch nog wel een beetje naar je klanten. :)
Ideetje om de GWK-adressen toe te voegen aan de pagina om SNS-winkels en -geldautomaten te vinden?
Heel goed geregeld, denk dat veel mensen hier blij mee zijn.

+1 Kudo voor SNS :)
De link werkt inmiddels!
Fijn om weer te zien dat er geluisterd word naar datgene dat op de community speelt :cool:
He he eindelijk een prima oplossing. Via de post vond ik niet zo veilig.
Euh heb ik nu voor niets mijn Rabo-rekening er naast lopen :(
Alle info is inmiddels te vinden op [color=#000000]onze website[/color]

@ReinoutS Per vandaag worden de aangesloten GWK's inderdaad toegevoegd aan de locatiezoeker, maar niet aan die van SNS Winkels- en geldautomaten maar aan die van PostNL. Het gaat immers om klanten die willen storten.
Waarom  niet  storten  bij de  Hema?  Daar  staat  pinautomaat  ook

Waarom  niet  storten  bij de  Hema?  Daar  staat  pinautomaat  ook



Hoi PieterR,

Leuke vraag en deze hebben we ook onderzocht :).

Dit is om praktische redenen niet haalbaar. Een afstortmachine vraagt om een heel nieuw netwerk van automaten en daarvoor is niet gekozen. Dan zou je nog kunnen bedenken dat je geld zou kunnen “afstorten” aan de kassa of bij de klantenserivce maar dat is vanuit HEMA (om begrijpelijke redenen) niet wenselijk.
Waarom alleen briefgeld? Ik spaar al van klein af aan kleingeld. Doe ook kleingeld onder de euro watvin mijn portemonnee zit in de spaarpot en het totale bedrag loopt altijd snel op. Voorheen deed ik dit bij sns storten, maar dit kan dus al een hele tijd niet meer. Ik moet het nu op de rekening van mijn vriend storten zodat hij het weer nasr mijn spaar kan oversluizen. Erg omslachtig allemaal.
Heb het uitgeprobeerd om geld te storten via GWK en het gaat prima, de volgende dag stond het reeds op mijn bankrekening. Vind deze optie sneller, veiliger en gemakkelijker dan via post.nl te versturen. Via  postnl duurt het zeker drie dagen voor geld op je rekening staat. En zou je geld om een of redenen kwijt raken bij post.nl ben je zelf verantwoordelijk dat je het terug krijgt . Vind via gwk dat je minder risico loopt dat geld "kwijt raakt" ....alleen jammer dat je geen muntgeld in kunt leveren bij GWK !!!!
Hoi, eindelijk ben er erg blij mee gr l de b

Waarom alleen briefgeld? Ik spaar al van klein af aan kleingeld. Doe ook kleingeld onder de euro watvin mijn portemonnee zit in de spaarpot en het totale bedrag loopt altijd snel op. Voorheen deed ik dit bij sns storten, maar dit kan dus al een hele tijd niet meer. Ik moet het nu op de rekening van mijn vriend storten zodat hij het weer nasr mijn spaar kan oversluizen. Erg omslachtig allemaal.



Hallo M.Drop,

Allereerst welkom bij SNS Community.

Contant geld storten bij SNS Bank kan inderdaad alleen in de vorm van papiergeld. We hebben naar andere mogelijkheden gekeken om muntgeld in te wisselen, maar muntgeld wisselen blijkt een moeilijke opgave. Een mogelijke oplossing is om zelf het kleingeld tegen papiergeld in te wisselen. Op deze manier kan het spaargeld gestort worden via het GWK of PostNL. Zelf zou je dan bijvoorbeeld (kleine) boodschappen kunnen doen met het muntgeld. Ook het geld storten via je vriend is natuurlijk een optie. We kunnen ons voorstellen dat dit enigzins omslachtig is.

We hebben echter voor deze constructie gekozen omdat de behoefte aan 'contant geld storten' de laatste jaren enorm is afgenomen. Onder andere door het weghalen van de kasfunctie in SNS Winkels kunnen we andere producten voor gunstige tarieven aanbieden. 

In dit topic is al eerder uitgebreid gesproken over 'contant geld storten'. Wellicht interessant om hier ook een kijkje te nemen. We hopen je hier vaker te zien.

Heb het uitgeprobeerd om geld te storten via GWK en het gaat prima, de volgende dag stond het reeds op mijn bankrekening. Vind deze optie sneller, veiliger en gemakkelijker dan via post.nl te versturen. Via  postnl duurt het zeker drie dagen voor geld op je rekening staat. En zou je geld om een of redenen kwijt raken bij post.nl ben je zelf verantwoordelijk dat je het terug krijgt . Vind via gwk dat je minder risico loopt dat geld "kwijt raakt" ....alleen jammer dat je geen muntgeld in kunt leveren bij GWK !!!!



Hoi, eindelijk ben er erg blij mee gr l de b



Hallo Louisriet & Mheger,

Fijn dat jullie blij zijn met de nieuwe stortmogelijkheid :D.

@Mheger In mijn reactie aan M.Drop kun je lezen waarom het storten van muntgeld niet mogelijk is.
He he fijn zeg, eindelijk wat extra sevice. Goed gedaan SNS. Er wordt inderdaad toch naar de klant geluisterd
eindelijk, een zeer goed initiatief, ben er blij mee.:)
Hallo Dedmar en Hesselin,

Bedankt voor jullie complimenten :). Fijn dat jullie de nieuwe service een goede toevoeging vinden.

@ Hesselin Welkom op SNS Community. Hopelijk zien we je vaker. Als je het leuk vindt om meer over de andere leden te lezen of jezelf voor te stellen, neem dan eens een kijkje in de 'Koffiekamer'.
Beste jongens en meisjes.
Laat je nou niets wijsmaken. Het is helemaal geen NIEUWE service.
Het is simpelweg het (gedeeltelijk) herstellen van van de misstap van de SNS om de kasfunctie bij de kantoren op te heffen.
Er zijn kennelijk zoveel klanten weggelopen dat er naar een oplossing is gezocht.
Een halfslachtige oplossing is nu de stortingsmogelijkheid bij de GWK kantoren.


 
indebanvandebank schreef:

Beste jongens en meisjes.
Laat je nou niets wijsmaken. Het is helemaal geen NIEUWE service.
Het is simpelweg het (gedeeltelijk) herstellen van van de misstap van de SNS om de kasfunctie bij de kantoren op te heffen.
Er zijn kennelijk zoveel klanten weggelopen dat er naar een oplossing is gezocht.
Een halfslachtige oplossing is nu de stortingsmogelijkheid bij de GWK kantoren.
 



Beste 'indebanvandebank',
Ik vind het helemaal geen misstap van de SNS bank om de kasfunctie op te heffen op haar kantoren; ik heb liever een hogere rente op mijn spaarrekening dan de mogelijkheid om cash geld te storten. Ik begrijp best dat er ook mensen zijn die dit precies andersom willen; daarom is het goed dat er zoiets is als concurrentie.
Ook de banken kunnen hun geld maar 1x uitgeven.
Groeten,
Stefan
@Stefan; +++
Helemaal mee eens!
Groet,
Ben
PS. Ondanks dat rente niet veel meer is.
Beste SNS-medewerkers,

Regelmatig maak ik gebruik van het geld storten op de eigen rekening. Ik stuur dan het geld op. Ik wil hierover toch even iets opmerken:

Verstuur ik het geld, dan kan ik via de 3S-code precies volgen waar mijn geld is en weet ik dus ook precies wanneer en hoe laat het geld bij de SNS Bank is afgeleverd. Nu valt het mij bijna iedere keer weer op dat er kennelijk zéér traag gewerkt wordt. Mijn laatste storting is bijvoorbeeld gisterenmorgen om 9.09 bij jullie afgeleverd en staat nog steeds niet op mijn rekening! Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt en ik begin me er steeds meer aan te ergeren...

Ik heb hierover al eerder contact opgenomen met de klantenservice, maar lezen is ook een vak kennelijk: Men komt met het verhaal dat het aan de postbezorging ligt, die traag zou zijn (bijvoorbeeld omdat er een weekend tussen zit) maar nogmaals: Ik weet precies wanneer het geld is afgeleverd en hier heeft het dus niets mee te maken. Dan begint men weer over dat men tot 4 werkdagen heeft om het geld te storten. Dat zal allemaal best, maar ik verwacht dat als mijn geld 's ochtends (of ruim voor het einde van de werkdag) bij jullie is afgeleverd, dat het diezelfde dag nog gestort kan worden.

Zoals gezegd is er gistermorgen geld van mij bij jullie afgeleverd, maar het staat nog steeds niet op de rekening. Dit vindt ik echt een waardeloze service op deze manier en is echt een reden om over te stappen naar een andere bank als hier nu eindelijk niet eens heel snel verbetering in komt!

Of anders gebruik ik wel een alternatieve "oplossing" die voor SNS extra kosten en werk met zich mee brengt en voor mij alleen wat extra werk: Dan ga ik wekelijks wel kleinere bedragen storten i.p.v. één keer per maand een groter bedrag. Gaat de SNS ongeveer een kleine 50 euro p.m. extra kosten.
Is toch verzekerd? PostNL raakt véél kwijt, maar verzekerde zendingen "toevallig" nooit!

He he eindelijk een prima oplossing. Via de post vond ik niet zo veilig.

Hallo Jlthkoch,

Allereerst hartelijk welkom op SNS Community :).

Ik ga voor je navragen hoe het proces met betrekking tot het storten van contant geld precies in elkaar zit. Het is inderdaad zo dat als je contant geld stort bij PostNL, dit 4 werkdagen kan duren voordat het is bijgeschreven op je rekening. Als je een storting doet bij een GWK kantoor, wordt het bedrag de volgende werkdag rond 15:00 uur bijgeschreven. Lees meer hierover op onze website.

Ik begrijp je frustratie, maar wil je wel vragen om op een constructieve manier mee te denken op de community. Van je idee in de laaste alinea wordt niemand beter denk ik ;).
Dat begrijp ik, maar ik heb dit probleem al meerdere malen aangekaart bij SNS en verder dan de post de schuld geven op wijzen op die 4 werkdagen komt men niet, terwijl ik weet wanneer het bij de SNS is afgeleverd. Dus ik weet waar het probleem zit! Uiteindelijk is mijn laatste storting inmiddels donderdag in de avond bijgeboekt en dit terwijl het woensdag in de ochtend al door SNS was ontvangen!

Het is voor mij soms van belang dat geld snel op mijn rekening staat en dan is dit gewoon heel erg vervelend. Dan kan SNS niet beter worden van mijn alternatief, maar dat is voor mij dan wel dé oplossing bij gebrek aan een oplossing vanuit SNS. Ik zit er ook niet op te wachten om het zo te doen, want het is extra werk, maar ik moet toch wat. Ik kan er natuurlijk ook voor kiezen om over te stappen naar de ABN-AMRO waar ik nog wel contant geld (munten en biljetten) af kan storten in het filiaal.
Marnix schreef:


Ik begrijp je frustratie, maar wil je wel vragen om op een constructieve manier mee te denken op de community. Van je idee in de laaste alinea wordt niemand beter denk ik ;).

jlthkoch schreef:

Dat begrijp ik, maar ik heb dit probleem al meerdere malen aangekaart bij SNS en verder dan de post de schuld geven op wijzen op die 4 werkdagen komt men niet, terwijl ik weet wanneer het bij de SNS is afgeleverd. Dus ik weet waar het probleem zit! Uiteindelijk is mijn laatste storting inmiddels donderdag in de avond bijgeboekt en dit terwijl het woensdag in de ochtend al door SNS was ontvangen!

Het is voor mij soms van belang dat geld snel op mijn rekening staat en dan is dit gewoon heel erg vervelend. Dan kan SNS niet beter worden van mijn alternatief, maar dat is voor mij dan wel dé oplossing bij gebrek aan een oplossing vanuit SNS. Ik zit er ook niet op te wachten om het zo te doen, want het is extra werk, maar ik moet toch wat. Ik kan er natuurlijk ook voor kiezen om over te stappen naar de ABN-AMRO waar ik nog wel contant geld (munten en biljetten) af kan storten in het filiaal.




Hi jlthkoch, fijn dat je storting inmiddels is bijgeschreven op je rekening. Het wordt op je rekening bijgeschreven, zodra wij het geld ontvangen. We begrijpen dat je het gestorte geld zo snel mogelijk op je rekening bijgeschreven wilt hebben. Wij doen in elk geval ons uiterste best om dit proces zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Bedankt voor je reactie, maar dat is nu juist het probleem! Het geld wordt namelijk NIET op onze rekening bijgeschreven zodra jullie het ontvangen. Mijn laatste storting was zoals ik al aangaf woensdagochtend iets na 9 uur bij jullie binnen en is donderdagavond pas op mijn rekening bijgeschreven! Het is dus bijna 2 (werk) dagen onderweg. Dit proces loopt dus echt niet zo soepel als mogelijk zou moeten zijn. Als jullie begrijpen dat ik mijn geld z.s.m. op mijn rekening bijgeschreven wil hebben, waarom gebeurt dat dan niet? Op zijn minst dezelfde dag moet kunnen als het geld uiterlijk 15.00 bij jullie binnen is bijvoorbeeld.
Tineke schreef:

Hi jlthkoch, fijn dat je storting inmiddels is bijgeschreven op je rekening. Het wordt op je rekening bijgeschreven, zodra wij het geld ontvangen. We begrijpen dat je het gestorte geld zo snel mogelijk op je rekening bijgeschreven wilt hebben. Wij doen in elk geval ons uiterste best om dit proces zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Bedankt voor je reactie, maar dat is nu juist het probleem! Het geld wordt namelijk NIET op onze rekening bijgeschreven zodra jullie het ontvangen. Mijn laatste storting was zoals ik al aangaf woensdagochtend iets na 9 uur bij jullie binnen en is donderdagavond pas op mijn rekening bijgeschreven! Het is dus bijna 2 (werk) dagen onderweg. Dit proces loopt dus echt niet zo soepel als mogelijk zou moeten zijn. Als jullie begrijpen dat ik mijn geld z.s.m. op mijn rekening bijgeschreven wil hebben, waarom gebeurt dat dan niet? Op zijn minst dezelfde dag moet kunnen als het geld uiterlijk 15.00 bij jullie binnen is bijvoorbeeld.

Tineke schreef:

Hi jlthkoch, fijn dat je storting inmiddels is bijgeschreven op je rekening. Het wordt op je rekening bijgeschreven, zodra wij het geld ontvangen. We begrijpen dat je het gestorte geld zo snel mogelijk op je rekening bijgeschreven wilt hebben. Wij doen in elk geval ons uiterste best om dit proces zo soepel mogelijk te laten verlopen.




Toen ik het antwoord van Tineke vanmorgen las dacht ik ook 'wat een onnozele reactie is dit.'
Alsof je zelfs al blij moet zijn dat jouw geld na 2 dagen ueberhaupt toch nog bijgeschreven wordt.
Dit is zo'n typisch voorbeeld van een geïndoctrineerde computergestuurde reactie waarbij het eigen verstand op standje 'nul' is gezet en niet begrepen wordt dat een klant daarmee nog meer tegen het zere been wordt geschopt.

Klachtenbehandeling is een vak waar ze bij de SNS Bank nog niet in uitgeleerd zijn.

Hoe eenvoudig zou het niet geweest zijn te schrijven:

"Hi jlthkoch, wat vervelend voor je dat het zo lang heeft geduurd dat het geld is bijgeschreven op je rekening. We begrijpen dat je het gestorte geld zo snel mogelijk op je rekening bijgeschreven wilt hebben.
Ik zal e.d.d. eens contact opnemen met de betreffende afdeling om te kijken op we het proces wat soepeler kunnen laten verlopen."


Dat is ook een tekst waarmee de klant niet direct wordt geholpen maar toont wat meer empathie waardoor de klant niet als het ware wordt uitgenodigd om nog eens in de pen te klimmen c.q. zijn toetsenbord te teisteren. Mocht dat wel de bedoeling zijn geweest dan is Tineke daar tenminste in geslaagd!
Beste Inbanvandebank,

Allereerst wil ik zeggen dat ik heel erg geschrokken ben van je reactie op mij. Wij proberen alle leden te helpen en het is absoluut niet mijn bedoeling om een computergestuurde reactie te sturen. Ik vind het ook erg vervelend om te lezen dat dit zo ervaren wordt. Om de sfeer op de community gezellig te houden, wil ik je graag nog wel even op de huisregels wijzen: https://community.snsbank.nl/huisregels-178

@jlthkoch: Excuses als je je door mij niet goed geholpen voelt. Zoals Marnix aangeeft gaan we voor je navragen hoe het proces precies in elkaar zit.
Beste Inbanvandebank,

Allereerst wil ik zeggen dat ik heel erg geschrokken ben van je reactie op mij. Wij proberen alle leden te helpen en het is absoluut niet mijn bedoeling om een computergestuurde reactie te sturen. Ik vind het ook erg vervelend om te lezen dat dit zo ervaren wordt. Om de sfeer op de community gezellig te houden, wil ik je graag nog wel even op de huisregels wijzen: https://community.snsbank.nl/huisregels-178


Dag Tineke,

Het spijt mij oprecht dat ik je heb laten schrikken. Dat was niet mijn bedoeling. Eigenlijk kun je er ook niets aan doen dat jouw broodheer je deze manier van reageren zo heeft aangeleerd. In hun oneindige wijsheid zal de directie ooit wel besloten hebben dat hun klanten het intellectuele niveau hebben van groep 4 van de basisschool en ook op die manier benaderd dienen te worden. Ach, daar komen ze nog wel eens achter.
Op jouw advies heb ik de huisregels er nog even op nagelezen. Er staat immers in: 'volg altijd de aanwijzingen van moderators op'. Het valt mij op dat de forumgebruikers er zelfs 2x op worden gewezen respectvol op te treden richting moderators. Dat is ook volkomen terecht. Maar even zo goed mag een gebruiker ook een antwoord verwachten waar hij wat aan heeft of waar hij hoop uit kan putten.
Vergeet niet Tineke, dat de bankensector door haar handel en wandel practisch alle krediet bij hun clientele heeft verloren en dat als gevolg daarvan elke bankemployee nog jarenlang op z'n tenen zal moeten lopen daar nog iets van terug te winnen.

En denk daarbij altijd aan het volgende:

de klant betaalt jouw salaris...
jouw huis...
jouw boot...
jouw auto...
jouw vakantie...
jouw avondje uit...
jouw    ...
jouw    ...

Bedankt voor je reactie, maar dat is nu juist het probleem! Het geld wordt namelijk NIET op onze rekening bijgeschreven zodra jullie het ontvangen. Mijn laatste storting was zoals ik al aangaf woensdagochtend iets na 9 uur bij jullie binnen en is donderdagavond pas op mijn rekening bijgeschreven! Het is dus bijna 2 (werk) dagen onderweg. Dit proces loopt dus echt niet zo soepel als mogelijk zou moeten zijn. Als jullie begrijpen dat ik mijn geld z.s.m. op mijn rekening bijgeschreven wil hebben, waarom gebeurt dat dan niet? Op zijn minst dezelfde dag moet kunnen als het geld uiterlijk 15.00 bij jullie binnen is bijvoorbeeld



Hoi JLTHKoch, we zijn voor je aan het uitzoeken hoe dit kan en wat de precieze doorlooptijden zijn, en of dit verbeterd kan worden. Bedankt voor je signaal.

Bedankt voor je reactie, maar dat is nu juist het probleem! Het geld wordt namelijk NIET op onze rekening bijgeschreven zodra jullie het ontvangen. Mijn laatste storting was zoals ik al aangaf woensdagochtend iets na 9 uur bij jullie binnen en is donderdagavond pas op mijn rekening bijgeschreven! Het is dus bijna 2 (werk) dagen onderweg. Dit proces loopt dus echt niet zo soepel als mogelijk zou moeten zijn. Als jullie begrijpen dat ik mijn geld z.s.m. op mijn rekening bijgeschreven wil hebben, waarom gebeurt dat dan niet? Op zijn minst dezelfde dag moet kunnen als het geld uiterlijk 15.00 bij jullie binnen is bijvoorbeeld.



Hallo Jlthkoch,

We hebben inmiddels antwoord gekregen op hoe de PostNL stortprocedure verloopt:

Wij crediteren de klant zodra we de gegevens (het definitieve bedrag) binnen hebben. Het proces is als volgt:

PostNL vestiging -> sorteercentrum -> geldverwerker -> SNS

De geldverwerker sorteert en telt het geld. Deze gegevens heeft SNS nodig om de klant te crediteren. Omdat er in dit proces verschillende afdelingen betrokken zijn, kan het zijn dat het 4 werkdagen duurt voordat het bedrag wordt bijgeschreven. Zoals Marnix ook aangeeft, is het wellicht een idee om in het vervolg te storten via GWK Travelex. Het bedrag staat dan na 1 werkdag op je rekening.
Jullie doen nu net alsof de geldverwerker géén SNS zou zijn. Ik verstuur het geld echter aan de SNS, zij verwerken mijn geld. Men stort vervolgens het geld niet z.s.m. op de rekening, zoals men wél beloofd. Jullie geven aan dat jullie "de klant crediteren zodra we de gegevens (het definitieve bedrag) binnen hebben", maar dat is om de een of andere reden dus niet zo! Ik zal handelen zoals ik al eerder heb aangegeven, indien ik tijd heb zal ik storten via GWK. Ik ga wél op zoek naar een bank waar ik gewoon zélf contant kan storten, dit kan bijvoorbeeld bij ABN-AMRO in Noordwijk, die accepteren zelfs muntgeld.
Hi jlthkoch, we vinden het erg vervelend dat je dit negatief ervaart. SNS Bank heeft een bewuste keus gemaakt voor SNS Winkels zonder contanten. Dat is misschien even wennen, maar levert ook voordelen voor de klant op. Als alternatief bieden we het storten via PostNL en GWK. Uit je reactie begrijpen we dat deze mogelijkheden misschien niet volledig aansluiten bij je wensen met betrekking tot bankieren. Dat mag natuurlijk. We hopen al onze klanten tevreden te houden maar als onze visie en jouw behoeften niet (voldoende) op elkaar aansluiten is het verstandig hierover na te denken zoals je aangeeft.
Draai  toch  gewoon  dat  besluit terug en  geef  weer  stortmogelijkheid aan  loket  en  buitensafe  voor  ondernemers.
De  kids  in  een  SNS  winkel  vervelen  zich  te  pletter en  weten  van  "toeten noch  blazen".
Zo'n  winkel  kost  klauwen  vol  geld en  wat  doen  ze??? Al;s  ik  dollars  wil,  kan  ik er  niet  terecht!
nog  even  wat  ter  lering  en  ter  vermaak,  maar  zeer  treffend:

http://www.youtube.com/watch?v=0KxIzXuNP-Q

Dit  brengt  in  ieder  geval  weer  een  lach  op  je  gezicht
Hallo PieterR,

Erg leuk filmpje inderdaad ;). Het is niet erg waarschijnlijk dat de kasfunctie weer wordt ingevoerd. In het topic 'Contant geld storten' lees je waarom er gekozen is deze service af te schaffen.

Zoals je in dit topic kunt lezen, is het sinds kort wel mogelijk om contant geld te storten bij een GWK Travelex kantoor. Lees meer hierover op onze website.

Buitenlandse valuta, bijvoorbeeld Amerikaanse Dollars, kun je wel bestellen op onze website. Hier zijn verzendkosten van 12,95 aan verbonden. Het geld heb je ongeveer binnen 5 werkdagen in huis.
Vanaf  1 september is het niet meer mogelijk om geld te storten via PostNL.
Hallo Hansje22,

Hartelijk welkom op SNS Community :). Bedankt voor je bijdrage. Je hebt namelijk helemaal gelijk.

Je kunt tot 26 augustus het online formulier invullen en printen. Het geprinte formulier kun je tot 1 september inleveren bij een postkantoor van PostNL. Vanaf
1 september is het niet meer mogelijk om geld te storten via PostNL. Natuurlijk blijft het wel mogelijk om contant geld te storten bij een GWK Travelex kantoor.
Marnix schreef:

Vanaf 1 september is het niet meer mogelijk om geld te storten via PostNL.



Te duur, te omslachtig en/of te weinig gebruikt door klanten?
Zal wel zo zijn Stefan,houd voor mij in dat ik met de bus moet reizen om geld te storten en via post nl was dit op loop afstand.
Maar die ene keer dat ik iets stort heb er vrede mee en begrijp dat t via gwk makkelijker is.

Te duur, te omslachtig en/of te weinig gebruikt door klanten?



Zal wel zo zijn Stefan,houd voor mij in dat ik met de bus moet reizen om geld te storten en via post nl was dit op loop afstand.
Maar die ene keer dat ik iets stort heb er vrede mee en begrijp dat t via gwk makkelijker is.



Hi Stefan en Hansje,

De nieuwe mogelijkheid om contant geld te storten via het GWK is voor zowel de bank als onze klanten gemakkelijker, goedkoper en sneller. Vandaar de keuze :).
vanaf 1 september niet meer mogelijk om te storten bij postnl wel zwaar ***** als klanten niet eens in de buurt wonen van een GWK zoals ik in de noordoostpolder woon en of naar zwolle moet of lelystad.
Hi Sagemboy,

We begrijpen dat het vervelend is dat er geen GWK-vestiging in de buurt is. Toch heeft het storten bij GWK voordelen. Storten via het GWK is een volledig gratis dienst; je hoeft als klant dus niet eerst de kosten voor het storten voor te schieten. Bij PostNL werd het geld binnen 4 werkdagen op je rekening bijgeschreven. Wanneer je via het GWK stort, is het geld op werkdagen na 1 werkdag op de rekening bijgeschreven rond 15:00. Voor de dichtstbijzijnde GWK-vestiging: http://www.gwktravelex.nl/store-locator/
Ik heb gisteren voor het eerst (sinds jaren) weer geld gestort op mijn SNS-rekening !
Dit keer via GWK Travelex, omdat de vestiging in Hengelo Ov tot 19:00 uur open is op maandag kon ik dit mooi redden na m'n werk.
Het storten ging makkelijk.
  1. Aangeven dat je geld op je SNS-Rekening wil storten.
  2. ID afgeven.
  3. Medewerker vraagt om je postcode en huisnummer.
  4. Medewerker vraagt om je SNS-Rekening (Geef SNS-Betaalpas af).
  5. Medewerker vraagt hoeveel je wil storten (Geef geld af).
  6. Medewerker geeft jou een bon met daarop de gegevens van de storting, deze moet jij ter controle tekenen. (Rekeningnummer en bedrag controleren).
  7. Jij krijgt een kopie bon mee van de storting.

Ben benieuwd wanneer het geld er daadwerkelijk op staat :)
Kleine aantekening: Medewerker controleerde mijn briefjes niet op echtheid :P
Hi Sebastiaan,

Goed om te horen dat je tevreden bent over deze nieuwe service. Als het goed is, staat het bedrag vandaag rond 15 uur op je rekening. En wat betreft de controle, je ziet er dan waarschijnlijk heel betrouwbaar uit ;).
Afgelopen zaterdag opnieuw gebruik gemaakt van de dienst.
Maandag voor de middag stond het geld erop!
Top !
Hoi Sebastiaan,

Bedankt voor je terugkoppeling over het storten. Goed om te horen dat het zo snel is bijgeschreven :).
Tegen mij is verteld dat deze mogelijkheid niet meer aangeboden wordt door Postnl. Het is dus géén keuze geweest :)
Lindsay schreef:

De nieuwe mogelijkheid om contant geld te storten via het GWK is voor zowel de bank als onze klanten gemakkelijker, goedkoper en sneller. Vandaar de keuze :).

Tegen mij is verteld dat deze mogelijkheid niet meer aangeboden wordt door Postnl. Het is dus géén keuze geweest :)

Lindsay schreef:

De nieuwe mogelijkheid om contant geld te storten via het GWK is voor zowel de bank als onze klanten gemakkelijker, goedkoper en sneller. Vandaar de keuze :).



Ik vind de tweede optie (nu blijkbaar de enige optie), ook veel makkelijker.
Ik ook, al moet ik er 20 kilometer verder voor rijden. Waar het mij om ging is dat het gebracht wordt als was het een keuze van SNS, terwijl dit niet zo is. Dat is niet zo netjes, wees dan gewoon eerlijk.
Sebastiaan schreef:

Ik vind de tweede optie (nu blijkbaar de enige optie), ook veel makkelijker.

jlthkoch schreef:

Ik ook, al moet ik er 20 kilometer verder voor rijden. Waar het mij om ging is dat het gebracht wordt als was het een keuze van SNS, terwijl dit niet zo is. Dat is niet zo netjes, wees dan gewoon eerlijk.


Ja dat is waar, moet eerlijk zeggen dat ik dat PostNL verhaal ook nooit gebruikt hebt.
Ik vind 12,50 voor verzenden van geld pure diefstal (Niet aan SNSBank aangerekend dit deed namelijk de PostNL).
Volgens mij is het de keuze van SNS om met de GWK in zee te gaan en postNL te laten vervallen.
De kosten die gemaakt werden via PostNL (€12.50?) werden vergoed door de SNS (dus extra kostenpost voor de SNS die dat ergens anders weer moest terug "verdienen" (oftewel; anderen moesten ervoor betalen)) :(
Groet,
Ben :cool:
PS Tip; geef je kleingeld als "tip" na het koffie drinken of buiten de deur eten! (of wissel het daar om, krijg je de koffie misschien wel gratis!  Bij de bank betalen ze ervoor.)
Als dat zo is dan loopt men telefonisch dus te liegen, want ik ben een tijdje geleden door de SNSbank zélf gebeld om me te informeren over het feit dat het geld storten bij Postnl niet meer kon, want Postnl zou deze service niet meer aanbieden. Er werd letterlijk gezegd: Het is niet onze keuze geweest, maar gelukkig hebben we een alternatief gevonden, namelijk storten bij het GWK. Ik zal binnenkort eens navragen bij Post.nl of men de dienst wérkelijk niet meer aanbiedt, zoals NS tegen mij heeft gezegd.

De kosten van Postnl waren op het laatst 14,55. Overigens heb ik er niet om gevraagd om mijn geld niet meer contant te mogen storten bij de sns, zoals bij de ABN nog wél kan, met kleingeld er ook nog eens bij. Ik stort alléén grote bedragen, géén kleingeld. Daarnaast neem ik aan dat GWK de Mistercash-service ook niet gratis aan zal bieden.
BigBen schreef:

Volgens mij is het de keuze van SNS om met de GWK in zee te gaan en postNL te laten vervallen.
De kosten die gemaakt werden via PostNL (€12.50?) werden vergoed door de SNS (dus extra kostenpost voor de SNS die dat ergens anders weer moest terug "verdienen" (oftewel; anderen moesten ervoor betalen)) :(
Groet,
Ben :cool:
PS Tip; geef je kleingeld als "tip" na het koffie drinken of buiten de deur eten! (of wissel het daar om, krijg je de koffie misschien wel gratis!  Bij de bank betalen ze ervoor.)

Het zou kunnen dat PostNL het niet meer bied en dat het daarom niet meer bij de SNS is.
Ik gebruik het niet en meende begrepen te hebben dat SNS voor de GWK had gekozen. Ze hebben dan voor GWK gekozen als alternatief.
De argumenten voor voor en tegen zijn inmiddels hier al veelvuldig besproken.
De tijd staat niet stil en vele zaken veranderen in de loop der tijd. En dat lijkt mij goed ook. In jouw geval is het dus lastig dat dezet veranderinge plaats vindt. Een keuze voor een andere bank kan (tijdelijk, want ook andere banken zullen deze weg volgen) je probleem oplossen. (maar misschien zijn er meer creteria die voor je belangrijk zijn bij de keuze voor een bank)
Groet,
Ben :cool:
Het heeft gelukkig ook wel een voordeel, omdat SNS tegen de afspraken in iedere keer het geld niet zo snel mogelijk op mijn rekening stortte dat ik had opgestuurd bij Postnl en het via het GWK inderdaad altijd de volgende werkdag op de rekening staat. Dus ik had toch al geen gebruik meer gemaakt van Postnl. Het ging mij er méér om dat ik het wél kan waarderen als SNS gewoon eerlijk hierover was geweest.
BigBen schreef:

In jouw geval is het dus lastig dat deze verandering plaats vindt. Een keuze voor een andere bank kan (tijdelijk, want ook andere banken zullen deze weg volgen) je probleem oplossen. (maar misschien zijn er meer criteria die voor je belangrijk zijn bij de keuze voor een bank)

Het heeft gelukkig ook wel een voordeel, omdat SNS tegen de afspraken in iedere keer het geld niet zo snel mogelijk op mijn rekening stortte dat ik had opgestuurd bij Postnl en het via het GWK inderdaad altijd de volgende werkdag op de rekening staat. Dus ik had toch al geen gebruik meer gemaakt van Postnl. Het ging mij er méér om dat ik het wél kan waarderen als SNS gewoon eerlijk hierover was geweest.


"Eerlijk" is in deze tijd een heeeeeeel moeilijk woord.
Meestal vindt men het voldoende dat men niet "oneerlijk" (liegt)  is. Een "beetje" verzwijgen zet mensen mogelijk op een verkeerd been. Daar komt men dan weer mee weg.
Ik ben van de generatie die dat weer "misleiding" noemt!
Groet,
Ben :cool: 
Hi BigBen en jlthkoch,

Volgens de informatie die met ons is gedeeld, vonden SNS Bank en het GWK een betere partner in elkaar dan SNS Bank en PostNL. Dit had inderdaad te maken met de kosten die PostNL in rekening bracht en de ontevredenheid van onze klanten over de snelheid qua verwerken. Een gezamenlijk besluit van alle partijen, voor zover ik weet. Fijn te lezen dat het GWK dan ook daadwerkelijk beter gewaardeerd wordt!

Als je er prijs op stelt jlthkoch, kan ik me verdiepen in de communicatie destijds en navraag doen. Persoonlijk vind ik dat ietwat zonde van de tijd, gezien de drukte op de community ;). Maar laat het vooral weten als je dit tóch wilt, dan doe ik het graag :).
Tja, ik weet precies wat er gezegd is door de telefoon. Het is maar net hoeveel waarde SNS hecht aan het eerlijk informeren van klanten. Het lijkt me belangrijk, maar wellicht is het zonde van de tijd om te achterhalen waar het fout is gegaan en is eerlijkheid naar klanten toe niet zo belangrijk voor SNS :) Ik doe wel even navraag bij postnl om erachter te komen of deze dienst inderdaad niet meer wordt aangeboden, dan weet ik daar ook weer het antwoord op ;)
Lindsay schreef:

Als je er prijs op stelt jlthkoch, kan ik me verdiepen in de communicatie destijds en navraag doen. Persoonlijk vind ik dat ietwat zonde van de tijd, gezien de drukte op de community ;). Maar laat het vooral weten als je dit tóch wilt, dan doe ik het graag :).

Zit er eigenlijk een jaarlijks limiet aan het storten van geld?
Ik weet dar je bij Rabobank maximaal 8x per jaar kostenloos mag storten.
Hoi Sebastiaan,

Er is geen maximum verbonden aan het aantal stortingen. Uiteraard houden we het wel bij.
Bij een verdachte frequentie of verdachte bedragen zal er in het kader van wet- en regelgeving onderzoek plaatsvinden.

Hoi Sebastiaan,

Er is geen maximum verbonden aan het aantal stortingen. Uiteraard houden we het wel bij.
Bij een verdachte frequentie of verdachte bedragen zal er in het kader van wet- en regelgeving onderzoek plaatsvinden.


Begrijpelijk.
Alhoewel ik wel eens wat zou willen doen zonder dat den haag direct op de hoogte is :cool:
Citaat: We hebben echter voor deze constructie gekozen omdat de behoefte aan 'contant geld storten' de laatste jaren enorm is afgenomen.
Ik geloof hier niets van, de banken hebben namelijk zelf dit omgedraaid:
- je moest ineens geld betalen om notabene kleingeld te mogen storten bij de meeste banken
- machines voor het storten van kleingeld werden verwijderd
- geld wisselen ging ook geld kosten

Het is dus nooit van de consument gekomen, maar van de banken zelf.
Om maar gelijk even door te gaan met nog zo'n voorbeeld dat door de banken gebeurd zonder dat de klant daar invloed op heeft:
- geldmachines die geen eerst geen vijfjes meer leverden, en nu vaak tientjes en twintigjes niet meer leveren maar ineens alleen gevuld worden met briefjes van vijftig ( al een paar keer gehad bij de Hema)
- geldmachines die geen bon meer geven, gelukkig niet zo vaak voorkomend bij de SNS maar bijv ABN geeft je al helemaal geen bewijs meer

Citaat: We hebben echter voor deze constructie gekozen omdat de behoefte aan 'contant geld storten' de laatste jaren enorm is afgenomen.
Ik geloof hier niets van, de banken hebben namelijk zelf dit omgedraaid:
- je moest ineens geld betalen om notabene kleingeld te mogen storten bij de meeste banken
- machines voor het storten van kleingeld werden verwijderd
- geld wisselen ging ook geld kosten

Het is dus nooit van de consument gekomen, maar van de banken zelf.
Om maar gelijk even door te gaan met nog zo'n voorbeeld dat door de banken gebeurd zonder dat de klant daar invloed op heeft:
- geldmachines die geen eerst geen vijfjes meer leverden, en nu vaak tientjes en twintigjes niet meer leveren maar ineens alleen gevuld worden met briefjes van vijftig ( al een paar keer gehad bij de Hema)
- geldmachines die geen bon meer geven, gelukkig niet zo vaak voorkomend bij de SNS maar bijv ABN geeft je al helemaal geen bewijs meer


Hoi tiggerhans,
Volgens mij heb je hier in de community al wel wat rond gekeken/lezen. Ik begrijp dan ook niet waarom je je mening niet hebt aangepast.
Feit is; de handelingen bij de bank, die jij noemt kosten geld. Dat je er vaak niet voor betaalde doet daar niets aan af, het werd dan via andere inkomsten betaald. Banken gaan meer daar waar kosten ontstaan, deze ook in rekening brengen. Vroeger hielden ze betalingen een periode vast, waardoor de bank er mee kon "werken" (geld verdienen). Dat mag niet meer, dus?
Een bank heeft zelf geen geld, ze werken met geld en dat kost geld en moet dus ergens vandaan komen.
Ik ben er erg voor dat daar waar kosten gemaakt worden, deze daar ook betaald worden.
Groet,
Ben :cool:
Ik vind de GWK service gewoon top! Ben er gisteren nog geweest, stond er vandaag netjes bijgeschreven.
Hoorde dat het ook bij primera in drachten kon helaas doet hun apparaat het niet..en begreep dat het nog wel even kon duren dus ben ik dus verplicht om naar het gwk te gaan...maar toch wel handig,,,moet ik mij bankpasje ook nog meenemen...of is paspoort genoeg...groetjes pielo
pielo schreef:

Hoorde dat het ook bij primera in drachten kon helaas doet hun apparaat het niet..en begreep dat het nog wel even kon duren dus ben ik dus verplicht om naar het gwk te gaan...maar toch wel handig,,,moet ik mij bankpasje ook nog meenemen...of is paspoort genoeg...groetjes pielo



Goedemorgen Pielo,

Allereerst welkom op SNS Community!

Graag licht ik de 'geldstortprocedure' bij GWK Travelex toe:

Hoe werkt het?
- Meld dat je via Mr. Pay geld op een SNS Rekening wilt zetten.
- Geef het rekeningnummer en laat je identiteitsbewijs zien.
- Controleer op de proefbon het bedrag en het rekeningnummer bij het betalingskenmerk.
- Geef het geld aan de medewerker.
- Je ontvangt een afgiftebewijs. Bewaar dit goed.

GWK schrijft het bedrag over. De volgende werkdag rond 15.00 uur staat het bedrag op de rekening. Houd er rekening mee dat GWK bij stortingen boven € 2.000 kan vragen naar de herkomst en bestemming van het te storten bedrag. Dit zijn zij wettelijk verplicht. Bijvoorbeeld door de Wet ter voorkoming van Witwassen en Financieren van Terrorisme.

Op onze website vind je meer info. Ook vind je hier een GWK Travelex locatie bij jou in de buurt.

We hopen je hier vaker te zien!
Sinds 9 jaar hebben we een klein bedrijf. De meeste mensen betalen via de bank, maar soms worden we ook contant betaald. Na overleg met een bankmedewerker, werd besloten een 2e bankrekening te openen, voor de "zakelijke" transacties. Tot vorig jaar ging het storten prima, zelfs via postnl geen problemen.
Nu moet ik naar de primera voor geld te storten en die nemen mijn geld dus niet aan, want het is "zakelijk". Dus wat nu? Ik denk dat ik maar over de grens ga kijken, want daar kan je tenminste nog wel gewoon bij een bank storten en of ik nu naar een GWK (25 km) moet rijden, of even naar België (10 km). 

Sinds 9 jaar hebben we een klein bedrijf. De meeste mensen betalen via de bank, maar soms worden we ook contant betaald. Na overleg met een bankmedewerker, werd besloten een 2e bankrekening te openen, voor de "zakelijke" transacties. Tot vorig jaar ging het storten prima, zelfs via postnl geen problemen.
Nu moet ik naar de primera voor geld te storten en die nemen mijn geld dus niet aan, want het is "zakelijk". Dus wat nu? Ik denk dat ik maar over de grens ga kijken, want daar kan je tenminste nog wel gewoon bij een bank storten en of ik nu naar een GWK (25 km) moet rijden, of even naar België (10 km). 



Ik zou het dan op je prive rekening storten en dan (intern) overboeken.

Sinds 9 jaar hebben we een klein bedrijf. De meeste mensen betalen via de bank, maar soms worden we ook contant betaald. Na overleg met een bankmedewerker, werd besloten een 2e bankrekening te openen, voor de "zakelijke" transacties. Tot vorig jaar ging het storten prima, zelfs via postnl geen problemen.
Nu moet ik naar de primera voor geld te storten en die nemen mijn geld dus niet aan, want het is "zakelijk". Dus wat nu? Ik denk dat ik maar over de grens ga kijken, want daar kan je tenminste nog wel gewoon bij een bank storten en of ik nu naar een GWK (25 km) moet rijden, of even naar België (10 km). 



Ik zou het dan op je prive rekening storten en dan (intern) overboeken.



zijn beide prive rekeningen, maar mag niet meer storten. 
Hi Ddbocken,

Van harte welkom op SNS Community, leuk om je hier te mogen verwelkomen.

Voor particuliere stortingen geldt inderdaad, dat de samenwerking met PostNL vorig jaar is beëindigd. We zijn een nieuwe samenwerking aangegaan met GWK Travelex. Op onze website vind je meer info. Ook vind je hier een GWK Travelex locatie bij jou in de buurt.

Je geeft als laatste aan dat je niet meer mag storten op je particuliere rekeningen. Wil je dat toelichten?

Hopelijk zien we je vaker op de community. Misschien is het leuk om het topic ‘Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf eventueel voorstellen in de Koffiekamer.

Hi Ddbocken,

Van harte welkom op SNS Community, leuk om je hier te mogen verwelkomen.

Voor particuliere stortingen geldt inderdaad, dat de samenwerking met PostNL vorig jaar is beëindigd. We zijn een nieuwe samenwerking aangegaan met GWK Travelex. Op onze "https://www.snsbank.nl/particulier/betalen/klantenservice/contant-geld-storten-via-gwk-travelex.html"vind je meer info. Ook vind je hier een GWK Travelex locatie bij jou in de buurt.

Je geeft als laatste aan dat je niet meer mag storten op je particuliere rekeningen. Wil je dat toelichten?

Hopelijk zien we je vaker op de community. Misschien is het leuk om het topic ‘"https://forum.snsbank.nl/over-sns-community-48/welkom-op-de-community-8170/"’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf eventueel voorstellen in de "https://forum.snsbank.nl/sns-koffiekamer-44/".



Ik heb een aantal keren via de primera geld gestort, maar vandaag kreeg ik te horen dat ik niet meer mocht storten omdat het geld afkomstig is uit de zaak. 
Hi Ddbocken,

Wat vervelend dat je niet meer mocht storten. Contant geld storten op jouw eigen SNS betaal- of spaarrekening moet gewoon mogelijk zijn. Er is alleen een maximum van € 1.500 per dag bij een GWK Servicepunt en € 10.000 per bij GWK Travelex vestigingen.

Hebben ze je nog iets meer uitleg gegeven waarom je niet meer mag storten?

Hi Ddbocken,

Wat vervelend dat je niet meer mocht storten. Contant geld storten op jouw eigen SNS betaal- of spaarrekening moet gewoon mogelijk zijn. Er is alleen een maximum van € 1.500 per dag bij een GWK Servicepunt en € 10.000 per bij GWK Travelex vestigingen.

Hebben ze je nog iets meer uitleg gegeven waarom je niet meer mag storten?



alleen dat de eigenaar van de primera een waarschuwing had gehad en geen geld meer mocht aan nemen uit een zaak, ook al wordt het op een prive rekening gestort....
ddbocken schreef:

alleen dat de eigenaar van de primera een waarschuwing had gehad en geen geld meer mocht aan nemen uit een zaak, ook al wordt het op een prive rekening gestort....



Hi Ddbocken,

Wat een lastig pakket. Als ik het goed begrijp, gebruik je een privé rekening voor zakelijk storten. Ben je een ZZP-er? Wij hebben sinds kort de speciale SNS ZZP Rekening, een eenvoudige zakelijke betaalrekening.
Waarschijnlijk heb je destijds, bij het openen van de betaalrekening, een weloverwogen keuze gemaakt om een privé rekening voor zakelijke doeleinden te gebruiken. Het nadeel is dat tijden veranderen, zo ook het bankieren en dat daarom de procedures en voorwaarden van storten zijn aangepast.
Ik begrijp dat vooral de afstand tot een GWK Servicepunt een probleem is. Voor onze zakelijke klanten hebben we het volgende geregeld: de waarde wordt opgehaald door waardetransport Brinks.
Dit geldt echter alleen voor klanten met een zakelijke betaalrekening.

Ik hoop dat ik je met deze informatie wat verder heb kunnen helpen en hoor het graag, als we nog iets voor je kunnen betekenen.
[quote]
ddbocken schreef:

alleen dat de eigenaar van de primera een waarschuwing had gehad en geen geld meer mocht aan nemen uit een zaak, ook al wordt het op een prive rekening gestort....



Hi Ddbocken,

Wat een lastig pakket. Als ik het goed begrijp, gebruik je een privé rekening voor zakelijk storten. Ben je een ZZP-er? Wij hebben sinds kort de speciale "http://www.snsbank.nl/zakelijk/zakelijk-betalen/sns-zzp-rekening.html", een eenvoudige zakelijke betaalrekening.
Waarschijnlijk heb je destijds, bij het openen van de betaalrekening, een weloverwogen keuze gemaakt om een privé rekening voor zakelijke doeleinden te gebruiken. Het nadeel is dat tijden veranderen, zo ook het bankieren en dat daarom de procedures en voorwaarden van storten zijn aangepast.
Ik begrijp dat vooral de afstand tot een GWK Servicepunt een probleem is. Voor onze zakelijke klanten hebben we het volgende geregeld: de waarde wordt opgehaald door "https://www.snsbank.nl/web/zakelijk/klantenservice/hoe-stort-ik-contant-geld-op-mijn-zakelijke-rekening.html".
Dit geldt echter alleen voor klanten met een zakelijke betaalrekening.

Ik hoop dat ik je met deze informatie wat verder heb kunnen helpen en hoor het graag, als we nog iets voor je kunnen betekenen.
[/QUOTE

Maar waarom kan ik geen geld meer storten bij de primera? 
[QUOTE=ddbocken;57924]



Maar waarom kan ik geen geld meer storten bij de primera? 



Hoi Ddbocken,

Kun je aangeven bij welke Primera je bent geweest? Als je de adresgegevens stuurt naar [email]webcare@sns.nl[/email], gaan we uitzoeken wat het probleem is.
Hi Ddbocken,

Ik heb zojuist contact gehad met een medewerker bij Primera. Contractueel is vastgelegd met Mr. Pay, de benaming voor de dienst voor het contant betalen van rekeningen, dat het storten van geld alleen voor particulier gebruik is toegestaan. Als je aangeeft dat het om zakelijke inkomsten gaat, mogen zij dit niet accepteren.

Zoals mijn collega Kirsty eerder heeft aangegeven, biedt wellicht onze SNS ZZP Rekening een goed alternatief!
Hallo,

ik heb een zakelijke en prive rekening bij jullie,
zoals hier al meerdere malen is aan gegeven mag/kan ik zakelijk niet storten.
daarnaast heb ik de zaak aan huis,en daar komt Brinks helemaal niet langs.
daarbij vindt ik het geen probleem als er kosten aan verbonden zijn als ik bij Primera zou kunnen afstorten.
ik vindt alles maar zeer omslachtig voor de kleine ondernemer en dien bij deze dan meteen ook een klacht hierover in,
hopende dat er iets concreets mee gedaan wordt.

mvg R 
Hoi Rodjert,

Bedankt voor je reactie. Brink’s komt langs op bedrijfslocatie, wat is de reden dat dit niet lukt? Zzp’ers met een kantoor aan huis kunnen de service van Brink’s niet gebruiken, ben je een zzp’er? Ik ben erg benieuwd naar je reactie, hopelijk komen we er uit.
Welkom op de SNS community trouwens :D. Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen. We hopen je snel weer te zien.
best sns
ik vind het hooguit  niet acceptable dat je geen geld kan storten bij je bank
ik heber geen woorden voor hoe gek de samenleving is
ik werk in de gezonheidszorg en al die gekte doet mee
ik trek nu alle infussen er uit in plaats dat ik ze er in stop klaar
dat houd in dat iedereen die afhankelijk is van
i
k wil een normale bank waar je gewoon geld kunt storten anders trek ik de infusen er uit in plaats van er in
beroep tegen beroep klaar
Hoi Yvonne,

Welkom op de community. Ik heb je reactie verplaatst naar dit topic, omdat je opmerking hier beter past. Ik begrijp jouw reactie, in dit topic wordt besproken waarom SNS ervoor kiest geen kasfunctie meer te hebben.

Een paar jaar geleden heeft SNS besloten om te stoppen met de service geld storten en opnemen in onze winkels.
Het veilig bewaren van geld in winkels is namelijk heel duur. We bieden deze dienst niet meer zelf aan, maar werken samen met GWK. De kostenbesparing die SNS dit oplevert, geven we aan onze klanten terug in de vorm van een goede spaarrente, of met rente op je betaalrekening van SNS. Contact geld storten zal niet meer bij onze winkels terugkomen.
Naast dit punt kaart je ook nog een ander punt aan over de gezondheidszorg. Als je het interessant vindt om hierover te discussiëren, kun je een topic hiervoor aanmaken op de community.

Om een beetje wegwijs te worden is het leuk om dit topic ‘Welkom op de community’ door te lezen. Mocht je meer willen weten over andere leden en iets over jezelf willen vertellen, kun je dat doen in de Koffiekamer.
ACM

Ben bij GWK geweest en dat gaat prima.
Wel viel me op dat GWK er veel werk mee had, maar de dag erna stond het netjes op de rekening.

ACM

Ben bij GWK geweest en dat gaat prima.
Wel viel me op dat GWK er veel werk mee had, maar de dag erna stond het netjes op de rekening.



Hi, hoe bedoel je dat GWK er veel werk mee had? Misschien dat wij dat als feedback aan hen terug kunnen geven. Fijn dat het de dag erna op je rekening stond. :)
Ik erger me nogal aan de hoge tarieven van andere banken, en de wachttijd bij het afstorten van geld. Ik moet wekelijks 3 a 4 duizend euro afstorten ivm eigen bedrijf. Is dit aan te raden op het via GWK / zakelijke rekening SNS te doen? Wordt het geld dan via een automaat gestort, of moeten de biljetten tevoren gekopt en uitgeschreven?
jossss4444 schreef:

Ik erger me nogal aan de hoge tarieven van andere banken, en de wachttijd bij het afstorten van geld. Ik moet wekelijks 3 a 4 duizend euro afstorten ivm eigen bedrijf. Is dit aan te raden op het via GWK / zakelijke rekening SNS te doen? Wordt het geld dan via een automaat gestort, of moeten de biljetten tevoren gekopt en uitgeschreven?




Bij GWK wordt het geld geteld , U moet zich dan legitimeren en dan wordt een afschrift uitgeprint. Dit bewijs van storting  moet U dan bewaren.
De dag erna staat de storting op Uw rekening.
Hallo Jossss4444,

Ik doe graag nog een aanvulling op de informatie van acm-claessens.

Bij een GWK servicepunt kun je tot maximaal € 1500 storten. Bij vestigingen van GWK Travelex is het maximum € 10.000.

Voor het storten van zakelijk contant geld, kun je gebruik maken van Brink’s, zij halen het geld bij je op. Binnen 1 à 2 werkdagen staat het geld dan op de rekening. Kijk voor meer informatie op onze website
Is die € 1500.= bij een GWK servicepunt per dag, per uur, per week? En wie houdt dat bij of controleert dat?
Hoi Blacktomcat,

Je kunt maximaal €1.500 bij een GWK servicepunt en €10.000 bij GWK Travelex per dag storten. Dit wordt door GWK geregistreerd.  
Olaf,  bedankt voor de duidelijke aanvulling.  :)
kan je bij postkantoor ook geld storten?

kan je bij postkantoor ook geld storten?


Hallo anita0912,
Welkom in de SNS community.
nee dat kan niet. Je kunt [u]hier[/u] lezen wat de mogelijkheid is die de SNS biedt.
Groet,
Ben :cool:
Hoi Anita0912,

Welkom op SNS Community. Leuk dat je gelijk een vraag stelt. :)

Je kunt contant geld storten bij GWK. Op onze website vind je de dichtstbijzijnde vestiging in je buurt.

Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen. We hopen je snel weer te zien. 
Prima oplossing van SNS, kunnen ook de kinderen hun spaarpotje legen! Vinden ze leuk!
Gisteren naar het GWK in Zwolle gegaan om geld te storten.
De afgelopen jaren moest dit al erg omslachtig eerst via post nl opsturen naar Arnhem en dan had je je geld twee dagen later op je rekening staan.
Nu hebben wij op advies van onze boekhouder een dubbele rekening genomen een voor zaken en een voor prive.
Dit werkte altijd prima.
Nu kon ik gisteren opeens geen geld meer storten bij het GWK in Zwolle omdat het een zakelijke storting van cash geld was op mijn eigen rekening waar ik zakelijk gewoon belasting over betaal.
Gewoon geweigerd de man aan de balie was zeer vriendelijk maar er schijnen nieuwe eisen te zijn.
Je moet dus gewoon liegen over waarom je geld stort en hoe je eraan komt.
SNS bank wat een heerlijke bank jullie moeten vooral zo doorgaan, sluiten van banken prima maar laat wel ruimte over om mensen hun bankzaken goed te kunnen laten regelen.
Machtige ***bank.
Mijn ouders zijn al overgestapt naar de ING denk dat wij dit ook maar moeten gaan doen.
Hoi Stro68,

Allereerst welkom op SNS Community. Vervelend om te lezen dat de aanleiding hiervoor een negatieve ervaring bij GWK is.

Ik vind het erg spijtig dat het niet gelukt is om je geld te storten. Het klopt dat GWK streng controleert op de herkomst van het te storten geld. Houd er rekening mee dat GWK kan vragen naar de herkomst en bestemming van het te storten bedrag. Dit zijn zij als financiële dienstverlener wettelijk verplicht. Bijvoorbeeld door de Wet ter voorkoming van Witwassen en Financieren van Terrorisme, meer hierover lees je op de website van de Belastingdienst. Stortingen vanuit zakelijke herkomst worden door GWK niet geaccepteerd.

Ik zou het jammer vinden als je hierdoor overstapt naar een andere bank. Helemaal omdat je aangeeft dat SNS banken sluit. Deze week is juist in het nieuws dat SNS als enige juist méér filialen opent.

Om een beetje wegwijs te worden is het leuk om dit topic ‘Welkom op de community’ door te lezen. Mocht je meer willen weten over andere leden en iets over jezelf willen vertellen, kun je dat doen in de Koffiekamer.

Stortingen vanuit zakelijke herkomst worden door GWK niet geaccepteerd.



Prima Dennis, maar wat moet deze klant dan wel doen om zijn zakelijke storting geaccepteerd te krijgen?
Het is natuurlijk te triest voor woorden dat de SNS Bank zo diep gezonken is.
Stro68 zou eens contact kunnen opnemen met een Regio Bank in zijn plaats/omgeving.
Dan leun je toch nog tegen de SNS aan met vrijwel overeenkomende diensten maar wel de mogelijkheid je contante geld af te storten.
Hoi ReinoutS en Stro68,

Ik leg graag uit hoe je met een zakelijke rekening wel geld kunt storten. Als je een bedrijfslocatie hebt, kun je contant geld laten ophalen door het waardetransport van Brink’s. Binnen 1 à 2 werkdagen staat het geld op je SNS zakelijke rekening. Op onze website vind je hierover meer informatie.

Als je ZZP'er bent met kantoor aan huis, kun je geen gebruik maken van de service van Brink's. Heb je als ZZP'er contant geld ontvangen naar aanleiding van een opdracht? Dan kun je dit beschouwen als een privé ontvangen zakelijk bedrag. Hiervoor kun je een privéstorting doen en vervolgens overboeken naar je zakelijke rekening.
Had ik al die maanden niet mee gekregen! Een welkome aanvulling (lees herstelling) van de banken service.  Had ik de community maar eerder ontdekt :cool:
Haha Niek,

Wat een leuke conclusie :D.
Heb je onze uitlegfilmpjes op Youtube ook al ontdekt?

Om toch een beetje on topic te blijven; sinds vandaag staat dit filmpje online. Reporter Lars onderzoekt waarom je bij SNS geen contant geld meer kan storten, en waarom dit wel gratis kan bij het GWK.
Persoonlijk vind ik dit filmpje leuker! :)
Mijn favoriete filmpje over storten (en sparen) is deze :D.
Mee eens Stefan, het filmpje is leuker en veel informatiever. Het filmpje met "de directeur" vind ik gortdroog en wilde na 30 seconden al afhaken...

Persoonlijk vind ik dit filmpje leuker! :)

Ik heb niet alles gelezen alleen geld storten bij GWK heeft ook als probleem dat het voor mij 30km. weg is. Ik moet vanuit Winterswijk naar Doetinchem of Enschede rijden om geld te kunnen storten. En SNS Bank betaalt mij niet de reiskosten. Daar heeft SNS waarschijnlijk niet aan gedacht.

Primera Helmerhoek / Kevelhamhoek 83 / 7546EN Enschede / Afstand 26,3 km
Primera Doetinchem / Raadhuisstraat 7 / 7001EW Doetinchem / Afstand 29,3 km
GWK Travelex Stationsplein 33 / 7511JD Enschede / Afstand 30,1 km


De oudste wilde laatst een storting doen op zijn spaarrekening maar hij heeft het niet kunnen doen. Weg rente ed. Alleen omdat wij naar een GWK moeten. Zoals het vroeger was (storten via PostNl) was gebruiksvriendelijker. Alleen omdat het een paar keer mis is gegaan bij PostNl (wat komt me dat bekend voor) zijn ze hiervan afgestapt. Deze problemen kun je keihard via contracten afspreken en uitsluiten. 

Ik heb via de mail diverse malen met medewerkers van SNS gesproken en altijd was het antwoord :

"Beste heer Vering,
 
Nogmaals bedankt voor uw respons. Ik vind het vervelend om te lezen dat de reactie van mijn collega niet het antwoord is waar u op hoopt. In deze e-mail zal ik nogmaals reageren op uw klacht.
 
Contant geld storten GWK
Zoals mijn collega heeft beschreven in onderstaande e-mails zijn wij een samenwerkingsverband aangegaan met het GWK. Bij het GWK kunnen klanten van SNS contant geld storten. Echter kunt u bij het GWK geen muntgeld storten, enkel briefgeld. Als het in het geval van uw zoon gaat om spaargeld in de vorm van muntgeld is het helaas niet mogelijk om dit te storten bij het GWK.


Jongeren en sparen   
Leuk dat u zich hard maakt voor sparende jongeren. Natuurlijk bied SNS verschillende mogelijkheden en producten om sparende jongeren te helpen. De SNS jongerenrekening is gratis en biedt een rentevergoeding over het positieve saldo. Daarnaast hebben wij verschillende spaarproducten waarbij er ook een goede rentevergoeding wordt gegeven. Jongeren kunnen hun bankzaken beheren via het internetbankieren. Ouders of grootouders kunnen zakgeld of een extraatjes direct storten op de spaarrekening of betaalrekening. Contant geld storten is dan niet meer nodig.

 
Ik kan me voorstellen dat u liever een andere reactie had willen ontvangen. Toch vertrouw ik erop dat onze toelichting duidelijk is en dat u uw bankzaken met plezier bij SNS blijft doen.
 
Met vriendelijke groet,
 
Guido
Medewerker klachtenmanagement
 
SNS
Postbus 1600           
3500 AX Utrecht
 
T 030 633 30 00
@ [email]info@sns.nl[/email]
I snsbank.nl
 
SNS Bank N.V., statutair gevestigd te Utrecht, KvK 16062338"



Dus een standaard antwoord en nog geen antwoord op mijn vraag/klacht. Mijn zoon had circa 400 euro aan bankbiljetten in huis en wilde deze graag storten om te sparen voor een laptop. En hij zei "als het op de bank staat krijg ik nog een beetje rente". En dit kom dus niet. Weg rente ed.

Dus mijn idee is eens verder te kijken hoe men ook de mensen geld kan laten storten in buurten waar geen GWK is op redelijk afstand. 
MarcoVering schreef:

Dus een standaard antwoord en nog geen antwoord op mijn vraag/klacht. Mijn zoon had circa 400 euro aan bankbiljetten in huis en wilde deze graag storten om te sparen voor een laptop. En hij zei "als het op de bank staat krijg ik nog een beetje rente". En dit kom dus niet. Weg rente ed.

Dus mijn idee is eens verder te kijken hoe men ook de mensen geld kan laten storten in buurten waar geen GWK is op redelijk afstand. 



Marco, ik snap je frustratie. Dat is nu het voordeel om in een mooie streek zoals de Achterhoek te wonen. Elk nadeel heeft zijn voordeel, zoals de grote meester al eens zei.
Wat je zou kunnen doen (en waar jij natuurlijk al lang aan gedacht hebt), is dat je zoon zijn geld aan jou geeft en dat jij het geld van jouw bankrekening naar zijn rekening overmaakt. Dan kun jij dat contante geld weer gebruiken om over de poal te tanken. Iedereen blij. :)
Beste Marco,

Je kunt hoog springen of laag springen, maar het zal je niet helpen.
In haar oneindige wijsheid heeft de SNS Bank besloten geen contant geld meer te willen accepteren.
Daar zul je gewoon mee moeten leren leven, zowel vandaag als morgen.:o
Van SNS-wege zul je daarom nooit een voor jou bevredigend antwoord ontvangen.

Mijn advies is: ga eens praten met één van de zelfstandige adviseurs van de RegioBank in Winterswijk.
Dat is een broertje/zusje van de SNS Bank, gevestigd op hetzelfde adres in Utrecht.
Het zou mij niet verbazen wanneer het contante geld van je zoon daar wel welkom is.
Een rekening is in een mum geopend. Vandaag zal het niet meer lukken maar morgen waarschijnlijk wel.

Veel succes!
indebanvandebank schreef:

Beste Marco,

Je kunt hoog springen of laag springen, maar het zal je niet helpen.
In haar oneindige wijsheid heeft de SNS Bank besloten geen contant geld meer te willen accepteren.
Daar zul je gewoon mee moeten leren leven, zowel vandaag als morgen.:o
Van SNS-wege zul je daarom nooit een voor jou bevredigend antwoord ontvangen.

Mijn advies is: ga eens praten met één van de zelfstandige adviseurs van de RegioBank in Winterswijk.
Dat is een broertje/zusje van de SNS Bank, gevestigd op hetzelfde adres in Utrecht.
Het zou mij niet verbazen wanneer het contante geld van je zoon daar wel welkom is.
Een rekening is in een mum geopend. Vandaag zal het niet meer lukken maar morgen waarschijnlijk wel.

Veel succes!



Sinds wanneer kun je bij de regiobank aan de balie geld storten?


Sinds wanneer kun je bij de regiobank aan de balie geld storten?


Op site Regiobank;

Geld storten of opnemen
Met Spaar-op-Maat Vrij kunt u geld van en naar uw spaarrekening overboeken via Internet Bankieren of met overschrijvingskaarten. Contant geld opnemen en storten is ook mogelijk, als uw Zelfstandig Adviseur een kasfunctie heeft.


Ik heb even bij de adviseurs in Winterswijk gekeken (en Aalten en Lichtenvoorde). Ik kon geen "kasfunctie" ontdekken. Is ook lastig zoeken naar een adviseur met kasfunctie in de buurt. Het zijn anders soortige beddrijven/kantoren met een vertegenwoordiging van Regiobank erbij. Dus zeker geen kasfunctie daar!
Groet,
Ben :cool:
PS Met/in zo´n kantoor praten is niets op tegen, maar het advies is om dat te gaan doen om je contant geld te storten en dat lijkt me dus een zinloos advies. Dit geld waarschijnlijk voor steeds meer kantoren van steeds meer banken.
PS2 Een tip voor contant kleingeld misschien; ga eens langs bij winkels en vraag of je "negatief" kunt pinnen (pinnen naar je eigen rekening). Volgens mij willen veel winkels graag kleingeld (moeten ze voor betalen bij banken).
Het is juist die kasfunctie dat het duur maakt. Men wil niet overvallen worden, althans de kans erop sterk verkleinen. Daardoor zal er in het algemeen verbouwd moeten worden (kluis, verstevigde muur, afstand tot klant vergroten, etc). En dat rendeert meestal niet.
De suggestie van muntgeld bij een winkel inleveren en dan ofwel negatief pinnen of gewoon met papiergeld ruilen is een goed idee.Er zijn ook nog steeds winkels die in centen afrekenen, dus daar kun je je centen kwijt.
Zelf neem ik af en toe 20 muntstukken van 5 cent mee; dan kan ik het bedrag tussen x en x=1 euro daarmee afrekenen en zo kom ik van mijn muntjes (van 5 ct) af.
Hoi Marco,

Vervelend om te lezen dat je dit gevoel hebt. Ik kan me voorstellen dat het voor je zoons lastig is om contant geld te storten, wanneer er geen GWK bij je om de hoek zit.

We kijken altijd naar manieren om onze service te verbeteren. Zoals Blacktomcat al aangeeft, is het aanhouden van een kasfunctie te duur geworden voor SNS. Een toelichting over de achtergrond van het besluit om te stoppen met contant geld in onze winkels, vind je hier. Kun je wel uit de voeten met de tips die de andere leden geven?

Om privacyredenen heb ik overigens de achternaam van onze collega verwijderd :).
Ik lees van alles over het contant storten van muntgeld via het GWK,maar over het storten van muntgeld lees ik niets.
De concurrent bij ons heeft een automaat staan waar zowel brief -als muntgeld kan worden gestort. Gratis tot een max van 4 keer.
Hallo Poelie,

Allereerst heb ik je vraag verplaatst naar het gedeelte over service :).

Ik begrijp je vraag over dit onderwerp goed. Een paar jaar geleden hebben we besloten om te stoppen met de service om contant geld te storten en op te nemen in onze winkels. Waarom? Steeds minder klanten maakten gebruik van deze mogelijkheid. Vooral door het toenemend gebruik van internetbankieren. Het veilig bewaren van geld in onze winkels werd daarmee een zeer kostbare service. Daarom bieden we deze dienst niet meer zelf aan, maar werken we voor het storten van contant geld samen met GWK. Hierin is muntgeld uitgesloten, zoals ook op onze website is beschreven: http://www.snsbank.nl/particulier/betalen/klantenservice/contant-geld-storten-via-gwk-travelex.html?resultpos=1.

Verder heb ik nog een leuke video voor je die een uitleg geeft over contant storten: https://www.youtube.com/watch?v=0svuhVL22FA =. 
Een tijd geleden toen het slecht ging met de banken en de een na de ander in moeilijkheden kwam/crisis hebben wij over een periode van ca. een maand of twee 10.000,-- contant van de spaarrekening gehaald voor het geval dat. Verhalen over dat het niet slim is contant geld in huis te halen hoef ik niet. Maar vorige week wilden wij 10.000 extra contant betalen bij onze nieuwe hypotheek (buiten het bedrag dat op de spaarrekening stond) dus wilde ik het contante geld terugstorten op mijn rekening. Ik had van alle transacties keurig elke 1000,-- in een envelop met het transactiebewijs erbij. Wij naar het GWK in Nijmegen (station) en doorliepen eerst alle argwanende stadia van vragen naar het hoe en waarom. Uiteindelijk na dik een kwartier staan waarbij alle enveloppen al waren geopend en het geld geteld een overleg met een collega en wij kregen ons pakketje terug. Wij mochten niet storten via het GWK op onze eigen rekening want ik kon niet bewijzen hoe wij dit geld verkregen hadden want de transactiebonnen waren geen bewijs. Daar sta je dan helemaal flabergasted. Wij naar de SNSbank De mevrouw achter de balie net zo flabergasted als wij en gaat bellen met GWK Nijmegen en hoofdkantoor Amsterdam, maar nee, wij moesten kunnen aantonen hoe we het geld verkregen hadden en de transactiebonnen waren onvoldoende. En nee, een loonstrook of uitdraai spaartegoed etc. was geen bewijs. Wij zaterdag terug met keurig alles wat op de website (GWK)stond bij ons loonstroken en aangiften belasting, hypotheekaanvraag noem maar op, maar na uitgelegd waarom wij er weer stonden een kort overleg met collega en wij mochten weer gaan en werden onze extra documenten niet eens bekeken. Het leek er op dat men boos was op de SNSbank dat zij van het GWK met deze klus opgezadeld waren. Het feit dat als we een rekening bij een andere bank hadden gehad we overal ongevraagd van een stortingsautomaat gebruik hadden kunnen maken was geen argument. Ik dacht dat dit een recent 'iets' was: storten via Mr. Pay voor SNSbankrekening houders. Maar tot mijn verbazing zie ik dat dit a. al jaren speelt en b. dat er kennelijk dus wel GWK kantoren zijn waar je zonder problemen en tot tevredenheid je contante geld op je rekening kunt laten storten. Dit maakt me heel boos want wij hebben nu problemen binnen de daarvoor staande tijd aan te tonen dat wij over voldoende financiële middelen beschikken en kan dit niet kost dit ons 500,-- aan rente die wij mislopen. Morgen gaan we naar de hypotheekverstrekker ABN/AMRO met ons pakketje contant door het GWK voorzien van welgetelde bundels mochten zij ons niet kunnen helpen omdat onze rekening daar nog niet is geactiveerd: Waar is er een GWK waar ik wel met m'n pakketjes terecht kan?!?!?! O nee, dat mag niet. Ik mag niet shoppen bij een ander GWK!
Dat ABN/Amro mijn verdere bankzaken mag gaan beheren is denk ik wel duidelijk.
Hoi Elynn,

Welkom op de community, al had ik je liever onder andere omstandigheden welkom geheten. Ik kan me voorstellen dat je geen fijn gevoel aan deze situatie overhoudt. Het geld dat je hebt opgenomen wil je graag terug op je rekening storten. De wetgeving voor het storten van contant geld is streng. GWK kan vragen naar de herkomst en bestemming van de storting. Ze weigeren een storting als de herkomst niet duidelijk genoeg wordt aangetoond of als ze twijfels hebben over de bestemming. GWK is verplicht deze controles uit te voeren op grond van de Wet ter voorkoming van Witwassen en Financieren van Terrorisme. SNS heeft geen invloed op deze controles, ik kan in dit geval niets voor je betekenen. Wel adviseer ik je om je klacht kenbaar te maken bij GWK, dat doe je door te mailen naar: klantenservice@travelex.com. Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie. Uit je verhaal begrijp ik dat je door deze situatie overstapt naar ABN AMRO, als ik iets voor je kan betekenen dan hoor ik dat graag. Hopelijk zien we je in de toekomst nog eens terug als klant.
"Het leek er op dat men boos was op de SNSbank dat zij van het GWK met deze klus opgezadeld waren." Zo herkenbaar, het GWK lijkt weinig blij te zijn met deze dienstverlening aan SNS klanten.
Verkoop je een auto, heb je een paar duizend euro contant, wordt je door GWK behandeld als terrorist...
Deze reactie kan echt niet: "Wel adviseer ik je om je klacht kenbaar te maken bij GWK, dat doe je door te mailen naar: klantenservice@travelex.com. " SNS kiest om contant storten via GWK te laten lopen, bij problemen is SNS dan ook het aanspreekpunt en niet GWK.
Vandaag bij de GWK in Arnhem geweest om geld te storten op mijn SNS rekening......wat een amateuristische bende!
Storting werd afgewezen omdat ze een transactiecode niet kende op een kopie van mijn bankafschrift --> dat lijkt me niet mijn probleem!!!
Ik werd met veel geld gewoon weer de straat op gestuurd, ongelooflijk.
Als je als bank diensten wilt uitbesteden, zoek dan wel een competente partner! (en met meer locaties).

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)