SNS

Beantwoord

Aflossingsvrijhypotheek direct aflossen.

  • 28 juli 2015
  • 6 Reacties
  • 1114 Keer bekeken

Goedemiddag,

Mag ik mijn hypotheek direct aflossen, zonder dat een maand op de rekening moet staan, maar gelijk overmaken zodat de hele hypotheek ingelost is.

Wij hebben al 86% van de hypotheek ingelost.

De hypotheek is aflossingsvrij en het gaat om ongeveer een bedrag van 19000,- euro

We mogen meer boetevrij aflossen.

Maar ik wil er direct van af.

Met vriendelijke groet,

PvdR
icon

Beste antwoord door Tibor SNS 28 juli 2015, 19:03

Goedemiddag PvdR,

Allereerst welkom op de community. Dat zijn mooie vooruitzichten zeg; een volledig afgeloste hypotheek 🙂.

Het lijkt mij het handigst om jouw specifieke situatie te bespreken met een hypotheekspecialist. Via onze website maak je hiervoor makkelijk een afspraak. Hier vind je ook meer info over het extra of volledig aflossen van je hypotheek.

Als je hier de voorkeur aan geeft, kunnen wij een hypotheekspecialist vragen om contact met je op te nemen. Wil je in dat geval je contact- en hypotheekgegevens mailen naar [email]webcare@sns.nl[/email] o.v.v. 'Community- Aflossen hypotheek'?

Ik hoop je vaker te zien hier. Heb je ook al een kijkje genomen in het topic 'Welkom op de Community'?
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +1
Goedemiddag PvdR,

Allereerst welkom op de community. Dat zijn mooie vooruitzichten zeg; een volledig afgeloste hypotheek 🙂.

Het lijkt mij het handigst om jouw specifieke situatie te bespreken met een hypotheekspecialist. Via onze website maak je hiervoor makkelijk een afspraak. Hier vind je ook meer info over het extra of volledig aflossen van je hypotheek.

Als je hier de voorkeur aan geeft, kunnen wij een hypotheekspecialist vragen om contact met je op te nemen. Wil je in dat geval je contact- en hypotheekgegevens mailen naar [email]webcare@sns.nl[/email] o.v.v. 'Community- Aflossen hypotheek'?

Ik hoop je vaker te zien hier. Heb je ook al een kijkje genomen in het topic 'Welkom op de Community'?
Hypotheekrelatie met de bank beëindigt.
Na 33 (zelf) sparen heb ik op 1 oktober j.l. het restant van mijn hypotheeklening afgelost. Hoe blij kun je zijn dat jouw huis nu ook echt jouw huis is !!
Echter, het blijkt maar weer eens dat deze bank klanten noch fatsoenlijk behandelt noch klantgericht denkt en werkt; je zou denken dat een bank z`n klant met fatsoen en respect behandeld maar ..........je bent een nummer op een aflosnota!! Dat was het enige wat ik van mijn bank las en hoorde kort voor en nu ook na de algehele aflossing. Er volgt geen brief meer en geen ander contact. Slechts in "mijn SNS " zie ik hedenochtend dat mijn hypotheek op 0 euro staat. En dus geen fatsoenlijke brief o.i.d. De notaris zal bij het doorhalen van de akte ontdekken dat ik inderdaad vrij van hypotheek ben. Hoe is het mogelijk dat deze bank zo vreselijk onpersoonlijk en onfatsoenlijk met mensen omgaat!!
Ik deel "graag" met jullie mijn mail aan de afdeling hypotheken ( afgeschermd van de klanten). Dit slechts uit teleurstelling hoe een bank en haar medewerkers om gaat met hun klanten / redders van faillissement / inkomstenbron en winkelbezoekers. Maar ook om jullie allen voor te bereiden voor de toekomst als je ooit volledig hebt afgelost!

Geachte ********** / afdeling s.c hypotheek backoffice.

Hartelijk dank voor de warme woorden van afscheid !!

Mijn hypothecaire relatie met de S.N.S. bank heeft precies 33 geduurd.

Nooit een betalingsachterstand gehad, nooit in het "rood" gestaan en altijd de
regels van uw bank moeten volgen.
Wat een fantastische woorden gebruikt u (mijn bank) om het aflossen van mijn volledige
hypotheek te "vieren".

U spendeert daar wel 1 zin aan: "Uw aflossingsverzoek is in goede orde door ons ontvangen".

Eigenlijk niet eens een zin want u schenkt geen enkele aandacht aan een klant/ lener en spaarder
die altijd zijn salarisdeel heeft betaald aan u, en zo netjes zijn lening af te lossen.
Ja, banken bestaan maar u, de medewerker, bent nog altijd zo verschrikkelijk arrogant!!!
Zo ongehoord onpersoonlijk; afgeschermd van de werkelijke wereld waarin mensen fatsoenlijk
met elkaar omgaan en bedanken aan het einde van een relatie. Nee, helaas heeft u niets geleerd
van de periode 2008 en later:
Wij, de Nederlanders hebben u (en uw inkomen) moeten redden omdat uw bank grootheidswaanzinnige
trekjes begon te vertonen en ""OMVIEL"!!! Het vertrouwen in banken vandaag de dag
is nog steeds erg laag en terecht. Vooral mensen als u, veroorzaken dit. Fijn; werken bij een bank voor mensen en door mensen maar dat geldt niet voor u en uw afgeschermde afdeling.
Wat jammer toch dat u en uw collega`s niets hebben geleerd van de crisis.

Ik wens u nog een fijn werkzaam leven en als u privé net zo om gaat met de uwen als met uw klanten
bent u een erg eenzaam mens.

Een vriendelijke en hartelijke groet van een voormalig hypotheek-lener die uw organisatie
nu gaat verlaten.

Jan53

Ik hoop maar dat de moderators het "lef" hebben om deze reactie te laten staan en niet te verwijderen.
Deze stevige kritieke noot mag ook wel eens gekraakt worden op- en met het FORUM!!:@
Slechts een simpele brief met: "dank je wel" voor het vertrouwen dat u in onze bank schonk en GEFELICITEERD met het aflossen van uw lening, zou welkom en fatsoenlijk geweest zijn. Ik geef dat mee aan deze bank. Dank ook je klanten NA afloop van een hypothecaire lening eens!!
Hoi Jan1953,
als eerste dan van mij de felicitaties met het aflossen van je / jullie huis.
Je treft weer een spijker op z´n kop, met deze vast stelling. Jammer dat het jou moet overkomen, maar anderzijds ook wel weer gelukkig, want je legt je vinger op een zere plek, die de nodige aandacht hoognodig verdient.
Ik moet zeggen dat ik denk dat in grote lijnen de medewerkers wel degelijk bezig zijn anders in dit soort zaken te handelen. Er zijn heel veel zaken die via standaarden werden en worden afgehandeld. En op dit punt is men dus nog niet tot de orde geroepen om de zaken aan te passen naar "normaal".
Volgens mij omschrijf je heel goed wat ook ik, normaal vindt.
Ik weet zeker dat men bij de SNS hiermee aan het werk gaat. Ik weet ook zeker dat dit soort reacties nooit worden verwijderd. Ik weet ook zeker dat de meeste (of misschien wel alle) klanten het met je eens zijn. En ik weet ook zeker dat de meeste (of misschien ook wel alle) medewerkers het met je eens zijn.
Jammer dat er nog geen Mod op je reactie heeft gereageerd, maar dat komt zeker.
Veel plezier met je / jullie echt eigen huis.
Groet,
Ben 🆒
PS Ik ben er een van juist niet willen aflossen. Gelukkig kon ook dat, helaas nu niet meer.
Dank je wel Ben. Tenminste iemand die je feliciteert behoudens mijn kinderen.Naar aanleiding van mijn aflossing ruim 1 uur met een 2e lijns-medewerker gesproken. Hij begreep mijn boosheid / teleurstelling een beetje tot matig maar vond het normaal dat het proces zo loopt. IK vind dat niet normaal. Ik kreeg wel een kaartje van deze medewerker daags daarna: bedankt voor het gezellige gesprek.....zo gezellig vond ik het niet. Hij had beter kunnen aangeven dat de bank heel erg fout bezig is. Een kaartje met: Bedankt en gefeliciteerd: Dat had ik verwacht EN een officiële brief van mijn S.N.S bank dat ik mijn hypotheek netjes en volledig heb afgelost. Daar hoef ik niet op te rekenen. Een taak van de notaris aldus de medewerker.!! En moderators: NORMAAL deze procedure?? Ik wens nog steeds een schriftelijke bevestiging van volledige aflossing. Bij de notaris (afsluiten hypotheek) zijn die bankmedewerkers in mooie pakken wel aanwezig namens de bank. Zelfs verplicht destijds!! Ik voel me afgescheept, uitgemolken, bedrogen en weggegooid! Nou SNS bank; gaarne een heel goed onderbouwde respons. Ik hoop niet dat jullie en andere medewerkers zo door je " baas " behandeld wordt! Nogmaals: ik ben diep teleurgesteld door het gedrag van mensen die werken bij deze bank. Probeer mij maar eens te overtuigen van het tegendeel en dat ik me vergis in de omgang tussen mensen.
Badge +1
Goedemorgen Jan,

Mijn collega David heeft zojuist gereageerd in dit topic.

Reageer