SNS

Beantwoord

Beleggingsrekening geopend; waar kan ik aandelen kopen?

  • 12 mei 2016
  • 6 Reacties
  • 5471 Keer bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb een beleggingsrekening geopend maar zie nergens waar ik eventuele aandelen kan kopen.
Ik heb inmiddels geld op deze rekening gezet.
Je zou naast het pijltje "ga naar" kunnen kiezen en dan portefuille.
Echter krijg ik de optie niet om portefuille te kiezen.

Kan iemand me helpen?
icon

Beste antwoord door Stefan 13 mei 2016, 01:00

Hallo Stefan,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb het geprobeerd zoals je beschrijft maar dat werkt bij mij niet.
Als ik de oranje knop naar "mijn SNS beleggen"doe dan kom ik weer in het totaaloverzicht van mijn rekeningen.

Gr Edwin

Beste Erwin,
Als na het klikken op de oranje knop geen nieuw browservenster of tabblad wordt geopend, dan is er misschien iets mis met de instellingen van je browser. Het kan zijn dat de cookies niet goed worden gezet, of dat de browser pop-ups blokkeert. Welke browser gebruik je en heb je al eens een andere geprobeerd?
Groeten,
Stefan
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hoi Edwin,
Als je bent ingelogd in 'Mijn SNS', moet je jouw beleggingsrekening kunnen zien. Als je in het linker menu onder 'Beleggen' klikt op 'Mijn SNS Beleggen', dan zie je in het middenscherm een oranje knop 'Naar Mijn SNS Beleggen". Als je daar op klikt, opent een nieuw browser venster en wordt de SNS Beleggen portaal geopend. Je komt dan uit in de portefeuille van SNS Profiel Beleggen. Deze zal nog leeg zijn, maar je ziet al wel het saldo dat je op je beleggen rekening hebt gestort. Onder de tab 'Fondsen' kun je het profielfonds zien dat je kunt aankopen. In de tab 'Orderen' kun je een aankoop doen van dit fonds. Mits voor 15:00 uur (op handelsdagen) ingelegd, wordt deze de eerstvolgende handelsdag om 10:00 uur uitgevoerd. Dan zie je de aankoop terug in de portefeuille.
Groeten,
Stefan
Hallo Stefan,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb het geprobeerd zoals je beschrijft maar dat werkt bij mij niet.
Als ik de oranje knop naar "mijn SNS beleggen"doe dan kom ik weer in het totaaloverzicht van mijn rekeningen.

Gr Edwin
Hoi Erwin,

Welkom op onze community. Leuk dat je een beleggingsrekening hebt geopend en meteen de weg naar het forum hebt gevonden. Als je de instructies van Stefan volgt, kom je dan in je beleggingsportefeuille terecht? Stefan: bedankt voor je uitgebreide 'handleiding'.

Hopelijk zie ik je vaker op de community. Misschien vind je leuk om het topic ’Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.
Hallo Dennis,

Helaas werkt dat dus niet...
Er staat wel geld op de rekening om te kunnen beleggen maar ik mkom niet verder als het overzicht van de rekeningen.
De beleggingsportefuille kan ik dan ook helaas niet vinden.
Kan het misschien zo zijn dat de portefeuille later zichtbaar wordt?
Hoi Edwin,

Ik zie dat je alweer gereageerd hebt terwijl ik mijn reactie schreef 🙂. Wat vreemd dat de knop bij jou een andere uitwerking heeft. Misschien heb je hier iets aan: op de pagina van de oude beleggingsrekening SNS Zelf Beleggen, vind je een handleiding van dit product. Vanaf pagina 10 geeft de handleiding een instructie over Mijn SNS Beleggen. Wil je proberen of het op die manier wel lukt? Overigens mag je ons ook altijd bellen als je een beleggingsorder wil doen. Mijn collega's zijn op werkdagen van 8.00 tot 20.00 te bereiken op het telefoonnummer 030 - 633 30 00.
Reputatie 2
Badge +1
Hallo Stefan,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb het geprobeerd zoals je beschrijft maar dat werkt bij mij niet.
Als ik de oranje knop naar "mijn SNS beleggen"doe dan kom ik weer in het totaaloverzicht van mijn rekeningen.

Gr Edwin

Beste Erwin,
Als na het klikken op de oranje knop geen nieuw browservenster of tabblad wordt geopend, dan is er misschien iets mis met de instellingen van je browser. Het kan zijn dat de cookies niet goed worden gezet, of dat de browser pop-ups blokkeert. Welke browser gebruik je en heb je al eens een andere geprobeerd?
Groeten,
Stefan

Reageer