SNS

Betaalpas geblokkeerd door CFD na willen verhogen pinlimiet

  • 30 november 2016
  • 5 Reacties
  • 4072 Keer bekeken

Ik heb vrijdag mijn pinlimiet proberen te verhogen inplaats van dat mijn pinlimiet verhoogd werd naar het gewenste bedrag heeft de CFD mijn betaalpas geblokkeerd. Dat vind ik erg maar het is geen ramp. Wat ik wel een ramp vind is hoe SNS of de CFD vervolgens omgaat met hun klanten. Vanaf vrijdag probeer ik te achterhalen wat er mis is en wat ik verkeerd heb gedaan of wat er verkeerd is gegaan maar zonder resultaat. Heb SNS meerdere malen aan de telefoon gehad de 1e keer werd ik doorverbonden en werd er gezegd dat de blokkade erop is gekomen omdat ze het verdacht vonden dat het pinlimiet verhoogd werd. Als het verhogen van de pinlimiet tot de mogelijkheden behoord is het vrij nomaal dat de klant daar gebruik van wilt maken lijkt me. Ik moest de CFD mailen met mijn reden waarom ik mijn pinlimiet wilde verhogen wat ik al apart vind. Ik heb maandag in de vroegemiddag gemaild zonder reactie van SNS of CFD waarop ik meerdere malen ben gaan mailen het is inmiddels woensdag en geen antwoord van de CFD of SNS betaalpas nog steeds geblokkeerd. Waarom gaat de SNS zo met hun klanten om ze geven je geen duidelijkheid ze weten dat je pas geblokkeerd is, en dat voor mensen vervelende gevolgen kan hebben toch vind ik niet dat ze zulke klanten zien als een prioriteit .

5 reacties

Hoi Zaina,

Wat leuk dat je de weg naar de community hebt gevonden, ik lees dat de reden minder leuk is. Wat lastig dat je met deze blokkade werd geconfronteerd. De afdeling CFD kan een blokkade plaatsen op je rekening. De inhoud van de blokkade is mij ook onbekend, deze gegevens delen ze niet met ons. Goed dat je mijn collega's hebt gemaild. De doorlooptijd bij CFD verschilt erg. Ze nemen contact met je op zodra ze je mail en het onderzoek hebben afgerond.

Mocht je meer over de community willen weten zodra dit achter de rug is, dan kun je het topic Welkom op de community doorlezen. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Reputatie 2
Badge
Dus als ik het goed begrijp kan het dus gebeuren dat als je je pinlimiet wil verhogen het zomaar kan gebeurden dat je pinpas geblokkeerd wordt. En dat je dus (bijna) een week niet kunt pinnen. En dat je ook nog eens aan de bank moet gaan uitleggen waarom je limiet wil verhogen. Als dit zo gegaan is krijg ik daar geen warm gevoel bij. Helemaal omdat jullie toch steeds meer naar een cashloze maatschappij willen. Ik kan me voorstellen dat je soms een pinpas wil blokkeren. Dat heeft de ing een keer gedaan omdat ik gepinned had bij een automaat waar geskimmed was. Maar toen had ik wel binnen een paar dagen een nieuwe pas. Dit moet toch beter kunnen?
Dit is tevens de tweede melding waarbij CFD ingreep na het verhogen van een limiet. Dus wie beweegt wordt geraakt....
Wat ik nog vreemder vind, dat met die afdeling niet gecommuniceerd kan worden!!
Eigenlijk belachelijk natuurlijk. Een klant heeft een probleem, medewerkers gaan (helpdesk) daarmee aan de gang, maar kunnen de klant zelfs niet vertellen hoelang het gaat duren.
Dit lijkt "Big pappa watching you".
Groet,
Ben 🆒
Hoi Zaina,

Ik heb zojuist met mijn collega van de afdeling CFD gesproken. Afgelopen maandag heeft dezelfde collega geprobeerd je telefonisch te bereiken. Helaas kwam het telefoonnummer in onze gegevens niet overeen. Vervolgens hebben jullie per e-mail contact gehad en elkaar gisteren telefonisch gesproken. Om privacy redenen ga ik inhoudelijk niet verder in over het gesprek. Als er onduidelijkheden zijn of als je zelf je ervaring hierover wil delen, dan lezen we dat uiteraard graag.

Reageer