SNS

Contant geld storten, een heel gedoe!

  • 26 april 2016
  • 111 Reacties
  • 93950 Keer bekeken

Afgelopen zaterdag verkocht ik mijn auto op Marktplaats. Omdat de koper niet bankierde bij SNS wou ik contant betaald krijgen zodat we gelijk konden oversteken. Hij de auto, ik de centjes. Het bedrag lag ruim onder de €10000,- dus ik met legitimatiebewijs en vrijwaringsbewijs naar het GWK in Venlo. Als een crimineel, of louche autohandelaar werd ik aangekeken en men weigerde het geld aan te nemen en te storten op mijn SNS rekening. Ik had een aankoopverklaring of printscreen mee moeten nemen van de marktplaatsadvertentie. Maar die had ik al verwijderd. Het was zaterdag dus maar naar huis en maandag maar terug met een print van het mailcontact tussen mij en de koper en een copie van de vrijwaring. Lekker veilig die contanten in huis! Maandag voor de tweede keer op stap met het contant geld. Netjes alles bij me zo als afgesproken, me gemeld aan de balie, wat denk je is mijn naam geblokkeerd vanwege mijn verdachte transactie zaterdag. Mailadres en telefoonnummer doorgegeven. Ze zouden de zaak de volgende dag deblokkeren. Kon weer geen geld storten!! Weer lekker veilig met al mijn geld over straat! Gelukkig had mijn vrouw nog een betaalrekening bij de ABN Amro. Bleek dat ik daar het geld gewoon kon storten in een abn amro pin automaat met haar abn pas. Dezelfde avond meteen gedaan. Zo eindelijk het geld veilig bij een bank, no dezelfde avond! Thuisgekomen met internetbankieren naar de SNS rekening geboekt. Dit alles zonder vragen en fronsende wenkbrouwen omdat iemand met geld bij een bank staat! Kan SNS niet zulke geldautomaten plaatsen of deze service bij het GWK onder brengen? Deze 'service' heb ik meer als een nachtmerrie ervaren!

111 reacties

Reputatie 2

Haha nog een voorbeeld van hoe kansloos deze bank is. lekker ouderwets en zich dan nog innovatief durven noemen ook

Volgens mij heeft het totaal geen prioriteit bij de SNS. Ook al hebben ze járen geleden al aangegeven dat ze naar een andere oplossing zouden kijken. Nou, kijken hebben ze gedaan en meer ook niet.

Het probleem ligt waarschijnlijk in het feit dat ze nog steeds in handen van de overheid zijn. De bank wil zich zo goed en gunstig mogelijk neer zetten in de markt en dan passen de extra kosten voor een oplossing voor het contant geld storten niet in dat plaatje. Waar een wil is, is een weg; maar hier is m.i. geen wil. Helaas.

Hoi @Sarah1976,

Sorry voor deze ervaring, we begrijpen dat je niet tevreden over de dienstverlening. Dat zien we graag anders: we waarderen het zeer dat je al een heel lang klant bent bij SNS, dank je wel voor je jarenlange vertrouwen. Ondanks dat we de situatie met betrekking tot contant geld storten bij GWK niet kunnen veranderen  - vanwege het coronavirus kun je op dit moment alleen nog maar contant geld storten bij GWK op Schiphol Plaza - nemen we de signalen in je verhaal serieus.

Hoe ongemakkelijk ook: op dit moment kan ik geen andere oplossing aanbieden. Als je van mening bent dat we dingen kunnen verbeteren of oplossen, dan nodig ik je graag uit om dit door middel van het klachtenformulier aan ons te laten weten.  

Hoi Evelyn,

De oplossing voor SNS in deze is eigenlijk heel simpel; schaf stort automaten aan, net als die van ING. Dan kan iedereen direct geld storten op zijn eigen bankrekening. Probleem opgelost. Jullie zitten niet met contant geld in jullie filialen en wij, de SNS klanten, kunnen op een klantvriendelijke en supersnelle manier geld storten op onze eigen bankrekeningen zoals het hoort. Maar ik weet nu al wat je gaat zeggen..dat gaat SNS natuurlijk niet doen, want de aanschaf van die apparaten is zeker te duur voor SNS. Ik ga een rekening openen bij ING, ik ga niet afwachten op een oplossing van jullie kant, spijt me zeer, maar dan kan ik nog 6 jaar of langer wachten terwijl ik ondertussen een groot bedrag onder me heb. Dat ga ik echt niet doen. De topic waarop ik reageerde, is nota bene van 2012! Geeft aan dat SNS er helemaal niks aan gaat doen.

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Sarah1976,

Sorry voor deze ervaring, we begrijpen dat je niet tevreden over de dienstverlening. Dat zien we graag anders: we waarderen het zeer dat je al een heel lang klant bent bij SNS, dank je wel voor je jarenlange vertrouwen. Ondanks dat we de situatie met betrekking tot contant geld storten bij GWK niet kunnen veranderen  - vanwege het coronavirus kun je op dit moment alleen nog maar contant geld storten bij GWK op Schiphol Plaza - nemen we de signalen in je verhaal serieus.

Hoe ongemakkelijk ook: op dit moment kan ik geen andere oplossing aanbieden. Als je van mening bent dat we dingen kunnen verbeteren of oplossen, dan nodig ik je graag uit om dit door middel van het klachtenformulier aan ons te laten weten.  

…. Doe er wat aan!!!

@Sarah1976, de enige die er wat aan kan doen ben je zelf. De huidige situatie bij de SNS is beleid en dat gaat niet veranderen. GWK is geen prettige partij om klant te zijn. Als je wacht, dan kun je misschien in de toekomst je geld storten, maar of ze het accepteren moet je maar afwachten.

Dat ga ik ook doen. Wachten op SNS in dit verhaal, zet geen zoden aan de dijk. Dit probleem speelt al jaren bij de SNS en ik zie ze daarin geen stappen zetten. Wat ik dus nu ga doen, is een bankrekening openen bij ING en dan stort ik het bedrag op mijn ING bankrekening en daarna schrijf ik het via ING weer over naar mijn SNS bankrekening. Dat SNS mij in deze positie dwingt, neem ik ze echt zeer kwalijk. Ik ben al jaren trouwe klant bij SNS en bijna al mijn producten heb ik mij SNS lopen. Van GWK heb ik al meerdere negatieve verhalen over gehoord en gelezen, ze nemen grote bedragen niet zomaar aan omdat je dan gelijk wordt verdacht van het willen witwassen van het geld..ik ken de verhalen. Alleen al daarom moet SNS de samenwerking hierin met GWk stopzetten. 

…. Doe er wat aan!!!

@Sarah1976 , de enige die er wat aan kan doen ben je zelf. De huidige situatie bij de SNS is beleid en dat gaat niet veranderen. GWK is geen prettige partij om klant te zijn. Als je wacht, dan kun je misschien in de toekomst je geld storten, maar of ze het accepteren moet je maar afwachten.

Hoi Theomaastricht,

Wat vervelend om te horen dat je een nare ervaring hebt met GWK. We zoeken op dit moment naar een goed alternatief om contant geld te storten. Dit is echter niet direct voor handen. Ik hoop dat het morgen lukt om het geld op je rekening te storten; hou je ons op de hoogte?

Nu in 2020 is er kennelijk nog steeds geen oplossing door SNS gevonden. Ik heb dezelfde ervaring als Theo; ik kan niet eens terecht bij GWK omdat die nu gesloten zijn en SNS wil mij niet verder helpen. Een bank waarbij je anno 2020 niet eens geld kan storten op je eigen bankrekening kan echt niet! Het is niet klantvriendelijk. Doe er wat aan!!!

Ik heb onlangs een groot spaarbedrag gekregen en dat wilde ik gaan storten op mijn SNS bankrekening. Blijkt dat je dat niet bij SNS zelf kan doen, omdat ze niet van die stort automaten zoals bij ING hebben. Je moet dus naar GWK. Daar kunnen SNS mensen met een betaalrekening bij de SNS kosteloos geld storten op je eigen rekening bij de SNS maar guess what..ik ging daar dus heen, maar GWK is tijdelijk gesloten vanwege corona.  Behalve die van Schiphol, maar ja ik woon in het noorden, dat ga ik niet doen. Dus ik maar contact,  opgenomen met SNS of ze een mogelijkheid/oplossing voor me hebben, aangezien ik me niet op mijn gemak voel met veel geld op zak en ik het graag zo snel mogelijk wil storten op mijn eigen betaalrekening bij SNS. Nou dat ging dus niet, was onmogelijk. Ik kreeg te horen dat ik maar moest wachten totdat de GWK kantoren weer opengaan (kan overigens nog maanden duren voordat ze opengaan!) en storten bij de SNS filialen was echt niet mogelijk. Daar sta je dan; als trouwe SNS klant (al jaren klant bij deze bank, heb er echt alles lopen; mijn hypotheek, betaalrekening, verzekeringen, belegginsproducten etc)  en je kunt niet eens geld storten op je eigen rekening!!! Wat een armoede dit..dat dit anno 2020 zo nog kan?? Als SNS geen contant geld wil in de filialen, schaf dan, net als ING, stortautomaten aan zodat het geld direct gestort wordt op je eigen bankrekening!!!! Dit is simpelweg een extra service naar de klant toe. Anno 2020 niet geld kunnen storten bij je eigen bank kan echt niet hoor, dit is klantonvriendelijk en onprofessioneel. Als klant word je nu gedwongen om op een onveilige en onverantwoorde manier rond te blijven lopen met een groot bedrag aan contant geld dat je niet kunt storten op je eigen bankrekening. Wat ik dus nu ga doen, is een betaalrekening bij ING openen, zodat ik via de ING stort automaat kan gaan storten en dan weer overmaken naar mijn eigen rekening. Ik vind het onverantwoord om te blijven wachten totdat GWK weer opengaat of totdat SNS een oplossing hierin heeft voor haar eigen klanten. 

Reputatie 3
Badge

Dat is niet het warme gesprek waar je op hoopt wanneer je naar GWK belt, @Warlord. Wat @eRik19 aangeeft klopt. Als je vaak geld stort, dan is SNS niet de beste match voor jou. Door de coronacrisis is op dit moment alleen het GWK-kantoor op Schiphol beschikbaar. Zodra er iets verandert, dan lees je dit op hun website.

Ik wil even het volgende kwijt aangaande contant geld storten. Heb nu pas mijn caravan verkocht, dit geld is direct door koper overgemaakt. Vervolgens alle andere zaken zoals voortent luifel, stoelen bearlock en weet ik wat allemaal verkocht. Alles bij mekaar een kleine 2500 euro. Ik dacht dat ga je storten bij gwk. Sta dus voor een gesloten loket. Weer naar huis en gebeld, antwoord, we zijn gesloten en ik weet niet wanneer we weer open gaan, en als we weer opengaan niet meer voor sns klanten waar daar verdienen we geen cent aan, een en ander op een zeer degenererende toon. Voelde me echt wel afgezeikt. Zit nog niet zolang bij SNS, ben op zich tevreden maar dit vind ik een zeer zware tegenvaller. Verkoop vaker wel eens dingen via marktplaats met name bandrecorders en soms een brommer, dit wordt altijd thuis opgehaald en contant afgerekend, zit dus nu iedere keer weer met een probleem, en als ik dan alles lees wat hier beschreven staat over het gwk dan weet ik het wel, zal dan wel crimineel zijn, daar bedank ik me voor. Ben bij abnamro weggegaan omdat ze stelen bij het afstorten, maar dan nog liever dat als een een crimineel behandeld te worden door het gegeven dat je alleen bij gwk terecht kon.


Als het regelmatig voorkomt dat je geld wilt storten dan zit je helaas bij de verkeerde bank. Volgens mij zou je nog eens kunnen kijken naar ING en Rabobank naast ABN/AMRO (en ik dacht ook RegioBank een zuster van SNS).

Maar bedankt voor je bericht, want SNS heeft nog niets gezegd over het feit (?) dat GWK gaat stoppen met geld accepteren voor SNS klanten.

GWK is gezien de gerapporteerde ervaringen op dit forum een zeer onaangenaam en klant onvriendelijk bedrijf,

Ik wil even het volgende kwijt aangaande contant geld storten. Heb nu pas mijn caravan verkocht, dit geld is direct door koper overgemaakt. Vervolgens alle andere zaken zoals voortent luifel, stoelen bearlock en weet ik wat allemaal verkocht. Alles bij mekaar een kleine 2500 euro. Ik dacht dat ga je storten bij gwk. Sta dus voor een gesloten loket. Weer naar huis en gebeld, antwoord, we zijn gesloten en ik weet niet wanneer we weer open gaan, en als we weer opengaan niet meer voor sns klanten waar daar verdienen we geen cent aan, een en ander op een zeer degenererende toon. Voelde me echt wel afgezeikt. Zit nog niet zolang bij SNS, ben op zich tevreden maar dit vind ik een zeer zware tegenvaller. Verkoop vaker wel eens dingen via marktplaats met name bandrecorders en soms een brommer, dit wordt altijd thuis opgehaald en contant afgerekend, zit dus nu iedere keer weer met een probleem, en als ik dan alles lees wat hier beschreven staat over het gwk dan weet ik het wel, zal dan wel crimineel zijn, daar bedank ik me voor. Ben bij abnamro weggegaan omdat ze stelen bij het afstorten, maar dan nog liever dat als een een crimineel behandeld te worden door het gegeven dat je alleen bij gwk terecht kon.

Reputatie 5
Badge +4

Dag allemaal,

Dank voor de reacties en de signalen. Ik heb navraag gedaan en daaruit blijkt dat we op korte termijn de dienstverlening met betrekking tot contant geld storten niet zullen aanpassen. Uiteraard willen we dat onze klanten klantvriendelijk worden geholpen bij GWK. Toch kunnen we niet om de verplichtingen uit de financiële wetgeving heen. Vandaar dat ik het volgende nog een keer deel omdat het belangrijk is. 

Om ervoor te zorgen dat GWK Travelex en SNS niet betrokken raken bij witwassen of terrorismefinanciering, is GWK Travelex soms verplicht om informatie over jou en de door jou voorgenomen transactie te vragen. De medewerker van GWK kan je bijvoorbeeld vragen waar het geld vandaan komt. Deze regels kunnen best streng lijken. Maar we moeten ze naleven om jouw veiligheid en die van ons te waarborgen. Dat er veel fraude bestaat, blijkt wel uit het feit dat het deze week European Money Mule Action week  is en er veel aandacht wordt besteed aan het fenomeen geldezels (money mules).

 

Reputatie 2
Badge

 

@Eva van Goor Het klopt dat niet voor iedereen een vestiging om de hoek zit. SNS heeft geen invloed op de plaatsing van vestigingen. Aangezien het proces van geld storten erg duur is en relatief weinig werd gebruikt, hebben we gekozen voor mogelijkheid via GWK Travelex. Dit is de reden dat de volledige behandeling bij GWK ligt en het GWK bepaalt ook de gehanteerde eisen. Dit betekent niet dat klantonvriendelijkheid en inflexibiliteit normaal zijn, dus ook deze signalen ontvangen we graag.

Niet om de hoek is het eufemisme van het jaar. Er er zijn twee hele provincies waar geen kantoor zit. Drenthe en Zeeland.

En het is niet het GWK die die eisen stelt, het is de overheid die andere eisen stelt aan controle bij het storten van contant geld als er geen bankrelatie bestaat. Zoals dat bij het GWK het geval is. Dit is geen volwaardige oplossing.

En dan hebben ik het nog niet over de klantonvriendelijkheid van GWK personeel. Daar zijn al jaren verhalen over. Het gaat om jullie klanten, SNS

 

@Eva van Goor Het klopt dat niet voor iedereen een vestiging om de hoek zit. SNS heeft geen invloed op de plaatsing van vestigingen.

Dat lijkt me niet houdbaar. Ik mag toch aannemen dat SNS kijkt naar wat GWK te bieden heeft alvorens die te kiezen. Er is dus gekozen voor beperkte locaties. Zeg dan gewoon dat GWK verreweg het goedkoopste was, of zoiets.

 

Reputatie 3
Badge

Het is niet de bedoeling dat je in een welles-nietes situatie terechtkomt, @Rayvelt. Zoals @Evelyn SNS al aangaf, zijn er op dit moment nog geen plannen om dit veranderen. Wel is het goed om deze ervaringen te blijven delen en ook terug te geven aan GWK Travelex. Uiteraard ben ik blij dat de rest van onze dienstverlening wel naar wens is.

@Eva van Goor Het klopt dat niet voor iedereen een vestiging om de hoek zit. SNS heeft geen invloed op de plaatsing van vestigingen. Aangezien het proces van geld storten erg duur is en relatief weinig werd gebruikt, hebben we gekozen voor mogelijkheid via GWK Travelex. Dit is de reden dat de volledige behandeling bij GWK ligt en het GWK bepaalt ook de gehanteerde eisen. Dit betekent niet dat klantonvriendelijkheid en inflexibiliteit normaal zijn, dus ook deze signalen ontvangen we graag.

Reputatie 2
Badge

Dankjewel voor je uitgebreide toelichting @youst, waar de schoen wringt voel ik aan. Toch kan ik niet zeggen of we de dienstverlening met betrekking tot contant geld storten (en aanverwante zaken) in de toekomst zullen aanpassen. Omdat jij en veel andere mensen ernaar vragen, heb ik opnieuw aandacht voor dit onderwerp gevraagd. Beloofd is beloofd :slight_smile:


Er zijn twee problemen met de huidige oplossing. De eerste is dat het GWK niet goed verspreid over het land zit. Er zitten er bijvoorbeeld drie in Amsterdam, maar geen in Drenthe.  En in ander provincies zit er vaak maar één.  Dat betekent dat je vrij ver moet reizen en dat doe  je niet voor een paar honderd euro.

Dan kom je bij punt twee want voor de GWK gelden er andere eisen qua contant geld storten dan banken. Een bank heeft een relatie met een klant en weet wat wie die klant is. Een GWK heeft dat niet. Resultaat is dat je bij een bank een veel hoger bedrag kan storten en dat er minder gecheckt wordt.

Komt daar nog bij dat ze blijkbaar bij het GWK zeer inflexibel en klantonvriendelijk zijn en liever het werk niet doen en je kunt zien dat dit geen goede vervangende oplossing is.

Zojuist bij het GWK Delft geweest Pfff wat een ellende zeg.

Wilde een groot bedrag storten en heb uitgelegd waar het vandaan kwam, moest ik een bon tonen waarop ik zei dat je die niet kreeg bij die onderneming waar het vandaan kwam......antwoord zij, jawel hoor.....dus alles weer veilig opgeborgen en haar een fijne dag gewenst.

De service is echt 0,0 wat storten betreft en hoop echt dat de SNS snel actie gaat ondernemen voor dit drama want verder ben ik zeer tevreden met de SNS.

 

Reputatie 5
Badge +4

Dankjewel voor je uitgebreide toelichting @youst, waar de schoen wringt voel ik aan. Toch kan ik niet zeggen of we de dienstverlening met betrekking tot contant geld storten (en aanverwante zaken) in de toekomst zullen aanpassen. Omdat jij en veel andere mensen ernaar vragen, heb ik opnieuw aandacht voor dit onderwerp gevraagd. Beloofd is beloofd :slight_smile:

Reputatie 2

Bedankt voor je uitleg en begrip @Evelyn SNS ,

Waar het meer om gaat is dat je als bank (en ik snap heel goed dat jullie als servicemedewerkers niet meer kunnen doen dan doorgeven aan de verantwoordelijke afdelingen) toch moet gaan peilen hoe groot de draagvlak is voor bepaalde onderwerpen, uiteraard contant storten maar ook Apple Pay bijvoorbeeld. Als er voldoende vraag is dan zou de desbetreffende afdeling kunnen kijken naar hoe dit eventueel uit te werken valt. Is er onvoldoende vraag, dan is het uiteraard vervelend voor de kleine groep die dit alsnog wenst maar die moet dan naar andere opties kijken. In mijn geval heb ik een andere bank ernaast waar ik wel kan storten dus ik loop niet zo snel tegen dit probleem aan, al heb ik liever al mijn bankzaken bij de SNS bijv omdat de service en bereikbaarheid heel aangenaam is tov de andere bank(de reden dat ik ook ben geswitcht naar de SNS).

Mijn insteek is dan ook (naar de verantwoordelijke afdelingen) zoek uit waarom klanten iets willen en bekijk (al dan niet op de lange termijn planning) hoe wij hier (gedeeltelijk) aan tegemoet kunnen komen. Als het goed is bieden een beperkt aantal Regiobank filialen bijv wel een kasfunctie waar je kan storten. De SNS zou kunnen overwegen om dit voorbeeld te volgen en te vragen bij jullie “partners” hoe zij wel hun geldstromen goed controleren en bijhouden vanwege witwassen etc.

Het word ook wel gewaardeerd hoe jullie met klachten omgaan daar niet van, en ik ben zeker tevreden met de SNS, maar sommige dingen kunnen storend overkomen juist door het missen van uitleg van waarom.

Het antwoord van @Sven is misschien wel duidelijk en klopt ook (daar twijfel ik niet over), maar er word niet uitgelegd waarom de SNS dit soort klachten niet voor haar rekening neemt maar je naar het GWK doorstuurt voor een klacht. Immers je bent klant bij de SNS en die bieden de optie om via GWK (daardoor is het gratis meen ik) cash te storten. En dat is wat ik in mijn vorige bericht bedoelde. 
 

Reputatie 5
Badge +4

Goedemorgen @youst,

Uit je reactie maak ik op dat het je niet lekker zit, dat begrijp ik wel. Je stoort je al langer aan het feit dat SNS ervoor gekozen heeft om de service geld storten via GWK Travelex te laten verlopen. Desondanks kan ik weinig aan het antwoord van @Sven toevoegen. Op klantvriendelijke manier heeft hij een paar keer een toelichting gegeven.

Uiteraard vinden we het niet fijn als onze klanten niet tevreden zijn over onze dienstverlening. In dat geval kunnen klanten bij zowel GWK Travelex als bij SNS een klacht indienen. Een dergelijke actie ondernemen is niet alleen goed om naar de klant te luisteren en het goed te maken,  het geeft tegelijkertijd ook het signaal af aan de organisatie(s) dat dingen in de toekomst wellicht anders moeten of kunnen.

Al met al komt het er in dit topic op neer dat onze klanten wensen dat ze bij hun eigen SNS Winkel of bij een geldautomaat geld kunnen storten. Het zal niet van de ene op de andere dag veranderen, maar dát signaal geef ik graag voor je door. 

Reputatie 2
De klacht dien je in bij GWK Travelex, omdat in dit geval de service van de medewerker daar niet naar behoren is geweest. Het storten van contant geld is een service bij je betaalrekening, maar dit valt niet onder de zorgplicht. Dit betekent niet dat we klachten hierover niet serieus nemen. Als je vindt dat we als SNS hierin tekort schieten, dan dien je bij ons een klacht in.

Misschien kom ik bot over, maar dit soort argumentatie en houding van een bank jaagt klanten weg. Zonde want de SNS bied op zich best een goed product, maar een belangrijk onderdeel geld storten word gemist.

Het zou de bank sieren om voor de groep die graag contant wil storten te kijken naar betere mogelijkheden en de kosten hiervan de klant te laten betalen. Verhalen over witwassen en regelgeving gaan er niet in, daar waar de drie grootbanken met stortautomaten wel voldoende maatregelen kunnen treffen om dit te voorkomen.
Reputatie 3
Badge
De klacht dien je in bij GWK Travelex, omdat in dit geval de service van de medewerker daar niet naar behoren is geweest. Het storten van contant geld is een service bij je betaalrekening, maar dit valt niet onder de zorgplicht. Dit betekent niet dat we klachten hierover niet serieus nemen. Als je vindt dat we als SNS hierin tekort schieten, dan dien je bij ons een klacht in.
Reputatie 2
Badge
Dat er regels gelden voor het storten van geld, dat kan ik niet veranderen. Maar de manier waarop je storting werd afgewezen, is absoluut niet hoe het hoort. Heb je toen een klacht ingediend bij GWK Travelex? Dit kan door een mail te sturen naar: klantenservice@travelex.com. Voor de volledigheid lees je hier alles over geld storten: https://www.snsbank.nl/particulier/betalen/contant-geld-storten-op-je-rekening.html

Ik begrijp nog steeds niet waarom zo'n klacht bij GWK Travelex ingediend moet worden. Sven is klant bij de SNS en niet bij het GWK. Dat jullie een dienst hebben uitbesteed ontslaat jullie nog niet van de zorgplicht die jullie voor Sven hebben.
Reputatie 3
Badge

Dat er regels gelden voor het storten van geld, dat kan ik niet veranderen. Maar de manier waarop je storting werd afgewezen, is absoluut niet hoe het hoort. Heb je toen een klacht ingediend bij GWK Travelex? Dit kan door een mail te sturen naar: klantenservice@travelex.com. Voor de volledigheid lees je hier alles over geld storten.

...
Heb een meer dan vervelende ervaring met GWK Delft. Storting Euro 500,00. Waarom stort U? Klust gedaan voor schoonmama. Antwoord: dat is inkomen uit arbeid...... Mag niet. Geblokkeerd dus.

Verbijsterend.

Reageer