SNS

Beantwoord

Hoe kan ik mijn betaalpas activeren?

  • 26 oktober 2015
  • 8 Reacties
  • 3750 Keer bekeken

Hallo is het verplicht om je betaalpas te activeren in een SNS winkel ,
ik heb namelijk sinds kort een rekening bij de SNS en ik dacht me betaalpas geactiveerd te hebben
alleen heb ik het denk ik verkeerd begrepen want lees net op de site dat je eerst langs een winkel moet
om jezelf te identificeren.
icon

Beste antwoord door Olaf 27 oktober 2015, 10:51

Goedemorgen 21-5314069-5,



Allereerst welkom op onze community. :)



Je kunt je betaalpas via onze website activeren. Daarna kun je de betaalpas direct gebruiken. Ben je verder te tevreden over onze dienstverlening?



Om een beetje wegwijs te worden is het leuk om dit topic ‘Welkom op de community’ door te lezen. Mocht je meer willen weten over andere leden en iets over jezelf willen vertellen, kun je dat doen in de Koffiekamer.
Bekijk origineel

8 reacties

Goedemorgen 21-5314069-5,

Allereerst welkom op onze community. :)

Je kunt je betaalpas via onze website activeren. Daarna kun je de betaalpas direct gebruiken. Ben je verder te tevreden over onze dienstverlening?

Om een beetje wegwijs te worden is het leuk om dit topic ‘Welkom op de community’ door te lezen. Mocht je meer willen weten over andere leden en iets over jezelf willen vertellen, kun je dat doen in de Koffiekamer.
Ik ben voor de activatie van mijn betaalpas vanmorgen langs een SNS-winkel gegaan.
mijn betaalpas was nog niet geactiveerd waardoor ik ook nog geen geld kon opnemen ,
De medewerker van SNS vertelde mij inderdaad dat je je pas kan activeren via internet dat had ik ook geprobeerd
maar dat was niet gelukt hij vertelde mij dat het activeren soms niet lukt via de website.

Het is gelukkig nu wel gelukt en ik kan geld opnemen ik ben zeer tevreden over jullie dienstverlening.
Fijn om te lezen dat het uiteindelijk toch is gelukt en dat je tevreden bent. Mocht je onverwachts weer tegen iets aan lopen, dan weet je ons ook hier te vinden. We helpen je graag.
tja, vooral veel onduidelijkheid over hoe je de pas moet activeren. Mijn dochter (12 jr) ging met haar nieuwe pas pinnen en proberen te betalen om deze te activeren (en voor de €20,- bonus). Maar dat lukte dus niet. Lees nu dat we langs moeten gaan.

Ik hoop in ieder geval dat ze alsnog wel de €20,- rekening opening bonus kan krijgen ook al is ze een dag te laat .....

groet
Roderick Kroon (-06-51220631)
Hoi Roderick,

Allereerst welkom op de community. Omdat dit je eerste bericht is, wil ik je graag op twee topics wijzen. Misschien vind je het leuk om het topic ’Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.

Wat lastig dat het niet lukte om de SNS Wereldpas van je dochter te activeren. Ben je inmiddels al langs de winkel geweest? We komen jullie graag tegemoet; wil je het rekeningnummer en jouw geboortedatum mailen naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - mijn betaalpas activeren'? Als je in de mail ook een korte uitleg van de situatie geeft, dan zorg ik ervoor dat ze alsnog het welkomstcadeau van € 20 ontvangt.

Hopelijk zien we je vaker op de community.
Hoi, bekend probleem lees ik hier, ik heb het zelfde met die van mijn zoon.
Had de klantenservice al gebeld, deze zou alles opnieuw aan mijn internetbankieren koppelen, ik moest als ouder zijn pas activeren, maar dat ging dus mooi niet.

Nu moet ik dus ook langs de winkel om het noodgedwongen te laten activeren omdat de website aangeeft dat ik alle passen van mijn gezin heb geactiveerd, maar die van mijn zoon stond er niet tussen. Nu loopt hij dus ook die € 20,- euro mis door deze fout in het systeem.

PS. ik lees je topic net pas, omdat ik vandaag pas voor het eerst op de community ben gaan kijken.
Oh sorry zie dat deze topic van 9 maanden geleden is. Maar goed, ik hoop dat dit probleem voor dat deze actie afloopt verholpen is.
Badge +1

Nu moet ik dus ook langs de winkel om het noodgedwongen te laten activeren omdat de website aangeeft dat ik alle passen van mijn gezin heb geactiveerd, maar die van mijn zoon stond er niet tussen. Nu loopt hij dus ook die € 20,- euro mis door deze fout in het systeem.

Goedemorgen Aeron,

Het is zonde als je zoon de € 20 hierdoor niet ontvangt. Als je zoon aan de voorwaarden voldoet, ga ik ervan uit dat ze er in de winkel voor zorgen dat hij deze alsnog ontvangt. Heb je na het bezoek van onze winkel nog vragen? Mail dan je postcode, huisnummer en geboortedatum naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - € 20 Aereon'. Dan help ik graag verder.

Reageer