SNS

Beantwoord

Hoe verhoog ik tijdelijk mijn creditcardlimiet?

  • 19 augustus 2017
  • 2 Reacties
  • 1399 Keer bekeken

Ik heb een nieuwe creditcard gekregen. ik hoorde dat je credit kunt verhogen door extra af te lossen/bij storten op je creditrekening. Hoe gaat dat?
Ik hoorde dat je een klantnummer nodig hebt. Waar vindt ik het klantnummer van rekeningnummer op MIJN SNS?
Kan ik op MIJN SNS ook zien wat ik dan gestort heb op mijn creditrekening?

Hebben jullie op mijn vragen een antwoord?

Mvg

Stanley
icon

Beste antwoord door Dennis 21 augustus 2017, 09:05

Hoi stanley,

Heb je tijdelijk extra ruimte nodig? OM602 heeft je goed op weg geholpen, bedankt hiervoor. Via de mobiele app kun je ook bijstorten op je creditcard. Hier lees je alle mogelijkheden. Handig, hè?
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi stanley,

Heb je tijdelijk extra ruimte nodig? OM602 heeft je goed op weg geholpen, bedankt hiervoor. Via de mobiele app kun je ook bijstorten op je creditcard. Hier lees je alle mogelijkheden. Handig, hè?
Je vindt onder "jaaroverzichten en afschriften", onder "creditcard" de afschriften van je creditcard. Hierop staat rechtsonder je klantnummer. Onder vermelding van dit nummer kun je dan overmaken naar NL09 SNSB 0922 5216 97 (zoek maar eens op dit rekeningnummer op het forum)

Je ziet dit dan ook enige tijd later terug in Mijn SNS

Reageer