SNS

Beantwoord

Hoe wordt een SNS Wereldpas verzonden?

  • 15 november 2011
  • 3 Reacties
  • 2021 Keer bekeken

Hallo ik ben nog geen klant van SNS maar denk er wel over dit te worden mijn vraag is alleen als ik mijn rekening bij jullie open moet ik dan thuis zijn om de pinpas of pincode te ontvangen of worden deze niet aangetekend verstuurd en hoe moet ik mijn pinpas activeren of is deze al vanaf ontvangs actief??
icon

Beste antwoord door SNS Webcare 15 november 2011, 15:05

Beste Johandeboer, Leuk dat je overweegt klant te worden bij SNS Bank! Je vraagt of je thuis moet zijn om de pinpas en pincode in ontvangst te nemen. De wereldpas en pincode worden per 'normale' post verstuurd. Als je voor het eerst een SNS Wereldpas ontvangt, kun je deze activeren via http://www.snsbank.nl/particulier/betalen/klantenservice/hoe-kan-ik-mijn-nieuwe-sns-wereldpas-activeren.html

Je ontvangt dan binnen enkele minuten een bevestiging dat je pas geactiveerd is. Je kunt ook de antwoordstrook bij de brief ondertekenen en opsturen. We activeren de pas dan binnen vijf werkdagen.

Via de volgende link vind je meer informatie over SNS Betalen: https://www.snsbank.nl/particulier/betalen/sns-betalen/sns-betalen-online-openen.html


Graag willen we je wijzen op de SNS Overstapservice. Met deze service stap je gemakkelijk over van je huidige bank naar SNS Bank. Voor meer info zie: https://www.snsbank.nl/particulier/betalen/overstapservice.html


Wilma
SNS Bank Webcare
Bekijk origineel

3 reacties

Badge
Hoi Johan,

De benodigde stukken worden naar je opgestuurd zonder aangetekend te zijn. Je kunt ze t.a.t. activeren en genieten van je nieuwe SNS relatie. Tijdens je aanvraag heb je hopelijk ook gekozen om te internet bankieren, deze instellingen worden direct meegenomen en je krijgt een behoorlijke stapel separate brieven waarin je exact leest wat de volgende stappen zijn. Omdat ze separaat verzonden worden, zal er ook geen misbruik gemaakt kunnen worden van het geheel.

Ik ben sinds een jaar klant bij deze club en bevalt prima, alleen de opstart van het geheel bezorgt je even een volle klapper met papierwerk. Kan ook niet anders, privacy beleid dient gerespecteerd te worden vind ik.

Hopelijk heb je er iets aan en heb ik de juiste info gegeven, zoniet dan zal een medewerker hier vast op gaan reageren. Het zij positief dan wel negatief, zou zijn ze hier wel!! Erg leuke club en snelle reacties over het algemeen. Alvast welkom dan maar.

groetn

hans
Beste Johandeboer, Leuk dat je overweegt klant te worden bij SNS Bank! Je vraagt of je thuis moet zijn om de pinpas en pincode in ontvangst te nemen. De wereldpas en pincode worden per 'normale' post verstuurd. Als je voor het eerst een SNS Wereldpas ontvangt, kun je deze activeren via http://www.snsbank.nl/particulier/betalen/klantenservice/hoe-kan-ik-mijn-nieuwe-sns-wereldpas-activeren.html

Je ontvangt dan binnen enkele minuten een bevestiging dat je pas geactiveerd is. Je kunt ook de antwoordstrook bij de brief ondertekenen en opsturen. We activeren de pas dan binnen vijf werkdagen.

Via de volgende link vind je meer informatie over SNS Betalen: https://www.snsbank.nl/particulier/betalen/sns-betalen/sns-betalen-online-openen.html


Graag willen we je wijzen op de SNS Overstapservice. Met deze service stap je gemakkelijk over van je huidige bank naar SNS Bank. Voor meer info zie: https://www.snsbank.nl/particulier/betalen/overstapservice.html


Wilma
SNS Bank Webcare
@johandeboer;

Hoi Johan. Ook welkom zou ik zeggen.

Wat ik mij afvraag is; hoe kun je hier een vraag stellen als je nog geen klant bent?

Groet,

Ben

Reageer