SNS

Beantwoord

Hoe zit het met de hypotheek opslag?

  • 9 juli 2014
  • 48 Reacties
  • 3862 Keer bekeken


Toon eerste bericht

48 reacties

Badge +1
Ja had gisteravond gewoon via de site het formulier ingevuld.
Alleen zou binnen drie weken bericht krijgen over het risico opslag en de eventuele aflossing van 45000.

Hallo Kvank,

Een collega van Klachtenmanagement heeft je een aantal keer gebeld maar geen contact gekregen. Nu heeft hij je een mail gestuurd. Als je deze beantwoordt, gaat hij met je klacht aan de slag. Fijn weekend voor nu.
Ik word telkens in de morgen gebeld.
Ik werk van 04.00 tot 18.00 en telefoon niet onder werktijd,zaterdag van 0.400 tot 14.00.
Zal kijken of ik hem woensdag te pakken krijg.
Maar zag al dat dit ook een hypotheekadviseur is,dus komt het weer op hetzelfde uit sns kennende zal niet toegeven.
Loop nu al maanden met hartkloppingen en dat alleen om een hypotheek,stijgt gewoon naar je hoofd.
Zullen zien of ik hem woensdag te pakken krijg
Hoi kvank,

Heb je al in je mailbox gekeken? Als je op de mail reageert van mijn collega, dan kun je het hele medium 'telefoon' voor nu even overslaan.
Had geen mail in mailbox.
Maar had eergisteren wel mailtje gehad dat hij een keer gebeld had,en dat hij maandag ook bereikbaar was.
Nu mail naar hem terug gestuurd met hele tekst en uitleg erbij heb 80 minuten zitten tikken.
Vrijdagmiddag belde die ene hypotheek adviseuse van me nog dat ik eventueel een klacht in kon dienen (zei ze met een piepstemmetje)
Had ik al gedaan zei ik.
Mischien had ze er weet van dat de vorige die mijn hypotheek behandelt had paar jaar geleden op directe voet ontslag gehad heeft.
Maar daar had ik niets aan want ik zat en zit met de gebakken peren omdat er toen alleen dat aan gedaan werd.(het ontslag)
Kijk dat hoeft van mij ook weer niet,had gewoon opgelost kunnen worden.
Ik heb voor mijn werk ook een hele grote verantwoordelijkheid,ik werk voor alleen maar voor de allerrijkste miljardairs die het allerbeste van mij verwachten,en maak ook lange dagen,en in die 8 jaar heb ik tot nu nog geen fout gemaak,maar ik heb dan ook plezier in mijn werk en benadeel geen mens,want daar houd ik niet van
En waarom?Omdat mijn baas alleen het allerbeste personeel wil,ondertussen weet ik meer als een adviseur,als ik het aantal maanden moet optellen wat ik aan het Google kwijt
ben,zonde van mijn tijd.
Verwacht geen oplossing ahoewel er toch een paar zijn die wel een passende oplossing kregen zoals josduurland en wbakker
Badge +1
Bedankt voor de update, kvank.
Het is verzonden naar sns klachten,maar geen bevestiging gehad.
Kreeg vanochtend weer een brief van delta lloyd of ik nou al de handtekening van sns opgestuurd voor de aflossing aan sns.
Heb vanaf vandaag nog 10 dagen om het op te sturen anders kan het weer overnieuw zucht
Heb weer even om een update gevraagd, kvank. Ik kom bij je terug zodra ik meer weet.
Nou had hele partij klachten maar hier is geen woord over gerept.Geen woord!
Ging dus alleen over de aflossing dat dit basistarief 1995 euro koste voor de adviseur en dat ik dat even eerst huis moest laten taxeren en even moest kijken voor goede pensioenregeling en arbeidsongeschiktheidsverzekering.
Henk van *** denkt zeker dat ik@#%!! ¥€&#@ ben.
Ik geef niet 1 euro cent uit aan adviseurs die er zo n *** van maken en ook bij mij gemaakt hebben,nou zal ik moeten betalen voor de grote zooi waar SNS VOOR HEEFT GEZORGD!!Is te gek voor woorden
Zal nu ook verder kijken en alle klachten 1 voor 1 plaatsen op klacht.nl en radar en al het andere wat ik kan vinden.
Wil iedereen waarschuwen voor wat je bij een bank als sns kan verwachten,vanaf nu is het oorlog,want luisteren doen ze niet.
Badge +1
Nou had hele partij klachten maar hier is geen woord over gerept.Geen woord!
Ging dus alleen over de aflossing dat dit basistarief 1995 euro koste voor de adviseur en dat ik dat even eerst huis moest laten taxeren en even moest kijken voor goede pensioenregeling en arbeidsongeschiktheidsverzekering.
Henk van *** denkt zeker dat ik@#%!! ¥€&#@ ben...


Ik lees een mooi verhaal over 'Een kijkje in de keuken bij Klachtenmanagement ', maar het lijkt me ook goed als de SNS een paar van die rustige jongens inzet als mediators om bij een telefoongesprek aanwezig te zijn.

P.S.
Volgens mij geldt dat je geen provisie betaald voor producten die onder het oude regime afgesloten zijn, tenzij je 'alles' ter discussie zet. Heb zelf ook al eens vreemde zinnen in brieven gelezen over 'advies' kosten...
Badge +1
Nou had hele partij klachten maar hier is geen woord over gerept.Geen woord!
Ging dus alleen over de aflossing dat dit basistarief 1995 euro koste voor de adviseur en dat ik dat even eerst huis moest laten taxeren en even moest kijken voor goede pensioenregeling en arbeidsongeschiktheidsverzekering.
Henk van *** denkt zeker dat ik@#%!! ¥€&#@ ben.
Ik geef niet 1 euro cent uit aan adviseurs die er zo n *** van maken en ook bij mij gemaakt hebben,nou zal ik moeten betalen voor de grote zooi waar SNS VOOR HEEFT GEZORGD!!Is te gek voor woorden
Zal nu ook verder kijken en alle klachten 1 voor 1 plaatsen op klacht.nl en radar en al het andere wat ik kan vinden.
Wil iedereen waarschuwen voor wat je bij een bank als sns kan verwachten,vanaf nu is het oorlog,want luisteren doen ze niet.


Hoi kvank,

Van mijn collega’s heb ik inderdaad begrepen dat je een reactie hebt ontvangen. Ik heb helaas een scheldwoord moeten censureren en wil je hierbij wijzen op onze huisregels.

Er zit heel veel emotie in je reactie, dat begrijp ik. Je dient immers niet zomaar een klacht in. SNS is er zeker niet op uit om oorlog met je te voeren of met welke klant dan ook. Laten we afspreken dat we dit weekend even ‘afkoelen’ en dat mijn collega’s van de afdeling Klachtenmanagement volgende week contact met je opnemen.
Ik laat het zeker bekoelen.Ben 34 en loop al weken met hartkloppingen Door sns,wil me hier niet te druk over maken maar doe het toch.
En heb al genoeg over sns gelezen,over hoe ze met mensen omgaan..Dus ik verwacht geen oplossing.
Dus ik wil zo veel mogelijk mensen via Facebook, forums,Twitter, en op het werk en dorp enz enz waarschuwen voor de belachelijke service en werkwijze van SNS.
Waardeloze adviseurs die terug naar school moeten,die mensen niet goed voorlichten en verkeerde producten aansmeren,en ook nog eens 1 grote zooi van mijn leven en hypotheek gemaakt hebben.
Dingen niet nakomen,meerdere verzekeringen 6 dubbel en 3 dubbel afschrijven en niet terug willen betalen,verkeerde levensverzekering, verzekering afgekocht voor 2250€ en evengoed jarenlang geld afschrijven en niet terug willen betalen,voor 4,2 rente tekenen en met 4,4 opgezadeld worden en zogenaamd niet terug kunnen draaien,huis laten taxeren en bij de SNS geweest alles geregeld en getekend en toen notaris alles geregeld,zal aannemer beginnen blijk je geen bouwdepot te hebben,sta je te kijken.
Levensverzekeringen opgevraagd voor aflossing alles twee x geregeld want eerst kun je maar half af lossen en bij de andere advies kon het toch weer helemaal,,dus weer heel andere papieren geregeld pffft,contract getekend voor 350 per maand EXTRA AFLOSSING omdat die levensverzekering eraf zou,dan zou ik verschil niet merken kwa uitgaven
Krijg je plots bericht kan helemaal niet.....Zeg nou eerlijk Tibor, Kirsty wat als dit jou overkwam want ik kan nog wel even doorgaan..zou me rot schamen om voor zo n (bedrijf)te moeten werken.
De oplossing even basistarief van 2000 betalen dan even wat verzekeringen erbij,en je huis laten taxeren en nog even naar de notaris.
Als de banken nou bijna geen risico meer lopen dankzij de burgers,waarom schroeven ze de 1,2 risico opslag van toen niet terug bij de mensen..Is de crisis niet nu voorbij,want normaal is dat standaard 0,6.Waar het om gaat, gaat niet goed bij sns en duizenden mensen mogen hier schrijven wat ze willen als ze het hier maar doen en niet op andere sites.Ben er helemaal klaar mee,wacht tot leonie mij mn nieuwe rentebemiddeling stuurt
Sta op radar als bouwvakker en mocht contact opnemen met het AFM
als er sprake was slecht advies,misleiding, bedrog enz enz
Zo nu eerst afkoelen pfft
Ondertussen verschillende sites aangedaan,en ook op radar weer melding gedaan en aangemeld voor huis onder water.
En ingeschreven met het complete verhaal voor de Koude douche hoop dat ik uitgeloot word en via tv meer dan 2,5 miljoen mensen mag waarschuwen voor de vreselijke blunders en missers bij SNS BANK,dat fantastisch zijn om eindelijk genoegdoening te halen
Ja bigben daar ben ik ook al achter gekomen dat ze dit maandelijks gewoon afschrijven.
Ik had rug problemen en was geopereerd en omdat ik een supertophypotheek kreeg aangesmeerd door sns verwachte ik toch enkele problemen met betalen van mijn hypotheek,en omdat het bij mijn vrouw op het werk ook rustig was.
Was daar op gesprek en we keken naar de mogelijkheden,oooooo u kunt nog 2000 rood staan man,Ja EN?We zullen toch ook moeten eten en de kids moeten naar zwemles en de andere rekeneningen lopen ook door.En dan sta je 2000 rood,wat dan?Dan kun je helemaal niets meer.
Rentebemiddeling scheelde 70 bruto,en 2 weken later bij andere adviseur 192 euro,ze doen maar wat bij sns.
Aan mijn hypotheek was een spaarpolis gekoppeld en deze kon ik op het leningdeel voor de helft aflossen zei de adviseurs van sns,dit kwam op 16800.En het jaar erop kon de andere 16800,zo kwam ik dus ook mooi van die risico opslag van 1,2 extra af..een week later alles geregeld bij delta lloyd waar deze polis liep en ik weer naar de bank,waar ik gelijk een contract heb getekend voor 350 euro extra aflossing in de maand voor nog lagere kosten en omdat ik flink afloste zou ik dus nix merken van die 350 extra aflossing.
Komt daar de andere adviseur aan dat ik hem ook helemaal kon aflossen en dit ook dik binnen de 20% bleef van de maximale aflossing per jaar.
Hups weer contact met delta lloyd en weer complete nieuwe offerte gehad,was in de wolken want dit mij flink schelen en een stuk makkelijker maken want zat al half jaar in de ziektewet,kom ik bij de bank en zegt de bank nee dat doen we niet werken we niet aan mee.
Had al 1 en al klachten over sns maar dit was de druppel,dus ik zit nou met die 350 extra aflossing en kom veel te veel tekort in de maand.
Hoofdkantoor alle klachten toegestuurd over de laatste jaren over wat voor amateurs er bij SNS werken en hoe ze alles maar fout laten gaan.
En dat er nu eindelijk een oplossing van de kant van sns zou komen,om eindelijk van dit drama af te zijn(echt heel veel klachten heb ik het dan over)
Misleiding,bedrog,ontwetendheid,geen vakkennis,en niet toe willen geven.

Kwam er dus paar dagen later een reactie:
Er werd geen woord gerept over alle voorgaande jaren waar sns misser op misser had gemaakt.
Werd alleen gezegd de oplossing:
Even 1995 euro betalen voor alweer advieskosten en even kijken of er nog meer verzekeringen nodig zijn en even huis laten taxeren en weer naar de notaris.
Wat vind u hiervan?Niets zullen ze oplossen of ook maar een vinger uitsteken,deze klachtencomissie van sns mogen ze wel opheffen want het intresseert sns helemaal niets dat er zoveel ontevreden mensen zijn.Gaat puur om de dollars,maar ze hebben niet in de gaten dat het internet groot is en mensen veel dingen uitzoeken voor ze tot een hypotheek overgaan.En elk ontvreden mens is er 1 teveel.
Bij deze; mensen pas op voor sns,want je leven krijgt een heel andere wending,en word kapot gemaakt door sns.

Trefwoorden:klacht.nl,klachtenkompas,radar,laagste hypotheerente,oversluiten,rentebemiddeling,crisis sns,gratis,spaarrente,kopen of huren,ecb,china,laatste nieuws,
Badge +1
Ondertussen verschillende sites aangedaan,en ook op radar weer melding gedaan en aangemeld voor huis onder water.


Goedemiddag Kvank,

Onze afdeling Beroepszaken neemt de situatie nog een keer volledig onder de loep. Je krijgt deze week een reactie.
Zon
Top
[quote=kvank]Ik word telkens in de morgen gebeld
Bijna opgelost
Hup
Hoe wis je je berichten?
Hoe wis je je berichten?
Kun je niet wissen (alleen binnen beperkte tijd het bericht veranderen).
De Mods kunnen een bericht wissen / aanpassen indien het niet binnen de regels is geschreven.
En mogelijk kun je in uitzonderlijke gevallen de mods vragen je bericht te verwijderen.
Maar eigenlijk geld dus; eens geschreven, blijft geschreven.
Groet,
Ben 🆒
Badge +1
Hoe wis je je berichten?

Goedemiddag Kvank,

Als je met je muis beweegt naar het paperclipje, dat je rechtsboven in je bericht ziet, kun je je bericht via het pennetje bewerken. Laat je weten of je eruit komt? En zoals Ben aangeeft, kun je een seintje geven als je wilt dat een bericht volledig verwijderd wordt 😉.

Dank Ben.

Reageer