SNS

Beantwoord

Nieuwe spaarrekening

  • 6 juni 2014
  • 6 Reacties
  • 1822 Keer bekeken

Ik heb een nieuwe internetspaarrekening geopend met een mederekeninghouder, maar kan deze niet terugvinden in mijn overzicht onder rekeningen?
Ik kreeg vanmiddag een mail dat de rekening geactiveerd is, hoelang duurt dit?

Wie heeft hier ervaringen mee?
icon

Beste antwoord door Wanda 10 juni 2014, 11:14

Dag Diamond1986 en Marnix Hamann,



Allereerst van harte welkom op SNS Community. Leuk dat je hier gelijk een vraag stelt.



@Mike: heel erg bedankt voor het beantwoorden van de vraag.



Het klopt inderdaad wat Mike zegt; zodra je de overeenkomst ontvangt is de rekening actief. Dit duurt maximaal 3 werkdagen. Doordat gister geen werkdag was, kan het dus een dag langer duren. De overeenkomst ontvang je per mail. Wacht je het vandaag en morgen nog even af? Mocht je hem dan nog niet ontvangen hebben, mag je je gegevens mailen naar [email]webcare@sns.nl[/email]. We kijken dan voor je na wat er aan de hand is.



Om een beetje wegwijs te worden is het leuk om dit topic ‘Welkom op de community’ door te lezen. Mocht je meer willen weten over andere leden en iets over jezelf willen vertellen, kun je dat doen in de Koffiekamer.
Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb een nieuwe internetspaarrekening geopend met een mederekeninghouder, maar kan deze niet terugvinden in mijn overzicht onder rekeningen?
Ik kreeg vanmiddag een mail dat de rekening geactiveerd is, hoelang duurt dit?

Wie heeft hier ervaringen mee?


Gisteren heb ik een nieuwe depositospaarrekening geopend, maar ik kan ook nog niets vinden. Normaalis dit binnen enkele minuten geopend. Vanmiddag klantenservice gebeld, zij zeiden dat het nog wel in behandeling is.
Weet iemand hoelang dit normaal duurt?
Reputatie 3
Badge +1
Mijn ervaring is dat het eerder in 'mijn SNS' zichtbaar is dan dat ik de 'formele' bevestiging krijg dat de betreffende rekening / deposito is geopend. Ik ben gewend dat het ongeveer een werkdag duurt voordat alles in orde (en in sync) is. Ik wil jullie adviseren om even tot dinsdag af te wachten (alles is toch dicht tot na pinksteren). Als het woensdag nog niet in orde is, gewoon weer contact opnemen met de klantenservice (of met het webcare team).
Spaarrekening kan 2 a 3 werkdagen duren voordat het afgerond is. Zodra je een overeenkomst ontvangt dan is de rekening actief en is het zichtbaar via Mijn SNS.

Wel de overeenkomst maar niet zichtbaar? Dan zou ik langs een SNS winkel in de buurt gaan of wachten op een moderator. Het kan namelijk zijn dat het nog niet geactiveerd is in je internet bankieren.
Spaarrekening kan 2 a 3 werkdagen duren voordat het afgerond is. Zodra je een overeenkomst ontvangt dan is de rekening actief en is het zichtbaar via Mijn SNS.

Wel de overeenkomst maar niet zichtbaar? Dan zou ik langs een SNS winkel in de buurt gaan of wachten op een moderator. Het kan namelijk zijn dat het nog niet geactiveerd is in je internet bankieren.


Bedankt iedereen voor de reacties ik wacht het nog even af tot dinsdag idd. 
Ontvang je een overeenkomst per mail of post?
je ontvangt het per mail, check ook je spam kan daar terecht komen.
Dag Diamond1986 en Marnix Hamann,

Allereerst van harte welkom op SNS Community. Leuk dat je hier gelijk een vraag stelt.

@Mike: heel erg bedankt voor het beantwoorden van de vraag.

Het klopt inderdaad wat Mike zegt; zodra je de overeenkomst ontvangt is de rekening actief. Dit duurt maximaal 3 werkdagen. Doordat gister geen werkdag was, kan het dus een dag langer duren. De overeenkomst ontvang je per mail. Wacht je het vandaag en morgen nog even af? Mocht je hem dan nog niet ontvangen hebben, mag je je gegevens mailen naar [email]webcare@sns.nl[/email]. We kijken dan voor je na wat er aan de hand is.

Om een beetje wegwijs te worden is het leuk om dit topic ‘Welkom op de community’ door te lezen. Mocht je meer willen weten over andere leden en iets over jezelf willen vertellen, kun je dat doen in de Koffiekamer.

Reageer