SNS

Beantwoord

Optie om betaalpas heraanvragen staat niet in het menu?

  • 5 april 2019
  • 5 Reacties
  • 1544 Keer bekeken

Hoi, mijn pinpas is afgelopen weekend gestolen en ik heb maandag gelijk een servicepas gehaald en daar is ook een nieuwe pas voor mij aangevraagd.
Vijf dagen later, en ik de pincode gekregen maar geen pinpas; volgens de brief is er iets fout gegaan bij het aanvragen van de pas waardoor dit niet is gelukt. Nu staat er in de brief dat ik een nieuwe betaalpas kan aanvragen via snsbank.nl/betaalpas, maar die link leidt mij naar een pagina waar deze optie niet staat. Ik heb al in een thread eerder gekeken waarin oplossingen werden gegeven, maar die werken allebei niet voor mij. Waarom bestaat die optie niet voor mij?
icon

Beste antwoord door Monique SNS 6 april 2019, 11:05

@ vvsyr Goedemorgen, wat vervelend dat het aanvragen niet lukt. Zonder persoonlijke gegevens is het voor mij lastig te zeggen waarom de optie niet naar voren komt. Zoals eRik19 aangeeft bel je met de klantenservice en vragen zij een pas aan. Je bereikt ze vandaag tot 17 uur op het telefoonnummer: 030 - 633 30 00. Je ontvangt de pas en pincode binnen 5 werkdagen per post.
Bekijk origineel

5 reacties

Ik heb twee mogelijkheden in MijnSNS gezien:
https://www.snsbank.nl/particulier/betalen/service/sns-betaalpas-aanvragen-1.html en https://www.snsbank.nl/online/mijnsns/betaalpas/.
Zou hier een kans in zitten?
Of morgen naar de SNS-winkel...
Als ik op beide links druk kom ik uit op dezelfde pagina bij Zelfservice, waar ik kan kiezen uit de opties pinnen buiten Europa, Contactloos betalen en het blokkeren van mijn pas. Ik kan hier niet een nieuwe pas aanvragen..

@vvsyr,

Even bellen met de klantenservice, dan vraag je telefonisch een nieuwe pas aan.
Reputatie 1
@ vvsyr Goedemorgen, wat vervelend dat het aanvragen niet lukt. Zonder persoonlijke gegevens is het voor mij lastig te zeggen waarom de optie niet naar voren komt. Zoals eRik19 aangeeft bel je met de klantenservice en vragen zij een pas aan. Je bereikt ze vandaag tot 17 uur op het telefoonnummer: 030 - 633 30 00. Je ontvangt de pas en pincode binnen 5 werkdagen per post.
Als ik de link(s) van Koos volg, krijg ik dit te zien:



Maar ik heb mijn pas dan ook niet geblokkeerd. Misschien dat dat de oorzaak is dat je de optie van heraanvragen niet te zien krijgt.

Reageer