SNS

Beantwoord

Service pas of frustratie pas ?

  • 23 december 2017
  • 8 Reacties
  • 464 Keer bekeken

Hallo iedereen,

Ik heb de laatste week een servicepas gebruikt. Op zich een goed product, maar waarom is dit product en de funcionaliteit daarvan niet beter bekend bij de helpdesk en service desk ?

In de begeleidende brief waar de pas op zat staat dat je de bij en afschrijvingen kan inzien op internet.
En dat werkt niet.
Helpdesk medewerker A. zegt dat kan niet, Helpdesk medewerker B. zegt dat kan wel, ik verbind u even door met de juiste afdeling.
De juiste afdeling (?) zegt nee dat kan niet en verbreekt de verbinding.

Ergo, ik ben nog geen stap verder.

Wat klopt er niet, de begeleidende brief of de informatie die de Helpdesk heeft ?

vriendelijke groeten uit Groningen.
icon

Beste antwoord door PetervR 23 december 2017, 14:31

Hoi Boze Meneer uit groningen,

Welkom op de community. Het is niet de bedoeling dat je foute informatie krijgt. Hier vind je de link naar de webpagina waar je normaal gesproken de transacties en het saldo opvraagt. Op dit moment werkt deze webpagina niet, daar wordt aan gewerkt. Sorry voor het ongemak. Ik hoop dat je vrolijk van de feestdagen geniet 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Badge
Als ik hier https://www.snsbank.nl/particulier/betalen/service/tijdelijke-pas-snel-weer-pinnen.html kijk krijg ik de indruk dat het niet meer kan. Er staat een link in waar het zou kunnen maar die is dood. Waarschijnlijk zijn ze vergeten de brief aan te passen.
Hoi Boze Meneer uit groningen,

Welkom op de community. Het is niet de bedoeling dat je foute informatie krijgt. Hier vind je de link naar de webpagina waar je normaal gesproken de transacties en het saldo opvraagt. Op dit moment werkt deze webpagina niet, daar wordt aan gewerkt. Sorry voor het ongemak. Ik hoop dat je vrolijk van de feestdagen geniet 🙂
@Eva van Goor Bedankt voor je hulp, je was me net voor 🙂
Iedereen hartelijk bedankt voor de reacties.

Ik wacht even rustig af wanneer de webpagina weer online / beschikbaar is.

Feit is wel dat de medewerkers die ik gesproken heb tegenstrijdige informatie geven, wat goed is voor mijn kastje naar de muur kilometers, maar niet echt helpt.
Mijn frustratie is dan ook een beetje cumulatief, de informatie gegeven door medewerkers op de kantoren en de informatie die je online en bij de helpdesk krijgt verschillen toch regelmatig.
Oja , even vergeten.

Iedereen fijne feestdagen gewenst !
@Boze Meneer uit groningen, heb je fijne feestdagen gehad en is het probleem inmiddels opgelost? In elk geval wens ik je alvast een goede jaarwisseling en een gelukkig 2018.
@Jan, een boze man uit Groningen stel je gerust door hem te adviseren iets van Ede Staal te luisteren, bijv. dit nummer.
Groet,
Ben 🆒
Het is niet mijn primaire taak iemand gerust te stellen! Daar zijn de mods voor. Overigens, leuke nummers van die Ede Staal 🙂

Reageer