SNS

SNS niet thuis; hypotheekafdeling reageert niet

  • 18 september 2017
  • 4 Reacties
  • 306 Keer bekeken

Zouden jullie mij een plezier kunnen doen en even willen kijken of er nog personeel zit op de Hypotheek afdeling. Post komt niet aan, email via websiteformulier komt niet aan, bijdehante service medewerker aan de lijn gehad, en opnieuw verzoek via email ingestuurd, wachten wachten wachten. Om nou weer het hele zaakje over te hevelen naar de klachtenafdeling gaat me wel een beetje ver. Dat doe ik dan morgen wel. Kunnen jullie niet even aan wat touwtjes trekken.
schijnbaar komt men er niet uit
bedankt alvast.

Het gaat trouwens om mijn verzoek om mijn looptijd van de spaarhypotheek in te korten.

4 reacties

Badge +1
Goedemiddag Aragon,

Jammer dat het zo stroef loopt. Uiteraard help ik graag om schot in de zaak te krijgen. Wil je hiervoor een toelichting samen met je postcode, huisnummer en geboortedatum mailen naar webcare@sns.nl en in het onderwerp 'Community - SNS niet thuis' vermelden? Dan neem ik contact op met de hypotheekafdeling.
bij dezen gedaan.
Badge +1
bij dezen gedaan.
Je mail heb ik ontvangen en zet ik door naar de juiste afdeling. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Badge +1
Goedemiddag Aragon,

Zojuist vernam ik dat er contact met je is opgenomen en er schot in de zaak zit. Hopelijk is alles nu snel geregeld. Fijne dag verder.

Reageer