SNS

Beantwoord

Transactie-attentie op creditcard

  • 26 juli 2017
  • 1 Reactie
  • 225 Keer bekeken

Waarom is het niet mogelijk om net als voor je bank- en spaarrekeningen een transactie-attentie in te stellen op mijn creditcard? Ik zou wel een attentie-mail willen krijgen bij creditcard-transacties boven een door mij te bepalen bedrag.
icon

Beste antwoord door Irene 27 juli 2017, 10:00

Goedemorgen Jowile,

Welkom op de community en leuk dat je direct een idee inbrengt. Dat waarderen we. Doordat we de gegevens van de creditcard niet realtime tonen, is het lastig om een attentie te geven op het moment dat er wordt afgeschreven. We zijn hierbij afhankelijk van een derde partij. De wens staat ook bij onze ontwikkelaars op het lijstje, maar is dus lastig uitvoerbaar. Gelukkig hou je via de app en Mijn SNS je creditcard gemakkelijk in de gaten.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor. Hopelijk zien we je snel weer 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen Jowile,

Welkom op de community en leuk dat je direct een idee inbrengt. Dat waarderen we. Doordat we de gegevens van de creditcard niet realtime tonen, is het lastig om een attentie te geven op het moment dat er wordt afgeschreven. We zijn hierbij afhankelijk van een derde partij. De wens staat ook bij onze ontwikkelaars op het lijstje, maar is dus lastig uitvoerbaar. Gelukkig hou je via de app en Mijn SNS je creditcard gemakkelijk in de gaten.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor. Hopelijk zien we je snel weer 🙂

Reageer