SNS

Beantwoord

Transactievertraging in Mijn SNS?

  • 29 januari 2013
  • 15 Reacties
  • 1331 Keer bekeken

zijn er ook mensen die last hebben dat het internetbankieren zo traag loopt als er geld op mijn rekening gestort word kan ik het allang pinnen en is het nog niet te zien op mijn sns als ik inlog
Hoop dat ik een reactie krijg heb al een paar maal de sns winkel benaderd hierover en die ontkennen dit .
En toch zijn er meer mensen in mijn omgeving die dit probleem hebben


Marja Goulooze
icon

Beste antwoord door Marnix 29 januari 2013, 10:42

Hi Zaza,

Allereerst welkom de community. We begrijpen dat het vervelend is dat je geen duidelijk antwoord op je vraag krijgt. We lichten de situatie dan ook graag toe.

Op het moment er veel betalingsverkeer is, bijvoorbeeld als er veel salarisbetalingen tegelijk worden gedaan, kan er vertraging optreden in Mijn SNS. De bedragen worden in dat geval wel bij- en afgeschreven van je rekening, maar zijn nog niet zichtbaar in Mijn SNS. Je kan de bedragen dan overigens wel gewoon pinnen.
Bekijk origineel

15 reacties

Hi Zaza,

Allereerst welkom de community. We begrijpen dat het vervelend is dat je geen duidelijk antwoord op je vraag krijgt. We lichten de situatie dan ook graag toe.

Op het moment er veel betalingsverkeer is, bijvoorbeeld als er veel salarisbetalingen tegelijk worden gedaan, kan er vertraging optreden in Mijn SNS. De bedragen worden in dat geval wel bij- en afgeschreven van je rekening, maar zijn nog niet zichtbaar in Mijn SNS. Je kan de bedragen dan overigens wel gewoon pinnen.
Hi Zaza, Allereerst welkom de community. We begrijpen dat het vervelend is dat je geen duidelijk antwoord op je vraag krijgt. We lichten de situatie dan ook graag toe. Op het moment er veel betalingsverkeer is, bijvoorbeeld als er veel salarisbetalingen tegelijk worden gedaan, kan er vertraging optreden in Mijn SNS. De bedragen worden in dat geval wel bij- en afgeschreven van je rekening, maar zijn nog niet zichtbaar in Mijn SNS. Je kan de bedragen dan overigens wel gewoon pinnen.



nee ik kan het ook niet pinnen
Ik heb dat probleem ook dat de transacties langzaam gaan ik ga zo eens kijken of ik kan pinnen.
Hoop dat dat wel lukt moet nl hoognodig boodschappen doen .
Laat het wel weten of dat gelukt is.
dankjewel ik moet ook heel hoognodig bodschappen doen  ben al 10 keer naar de pinautomaat geweest ook niks

balen dus morgen winkels dicht hier
hallo

ben ik weer ben bij de pinautomaat geweest en heb geld kunnen pinnen maar op de site van sns staat nog steeds dat de opdracht wordt verwerkt.
ik wens jullie nog veel succes en hoop dat degene die boodschappen moeten doen het ook nog kunnen gaan doen ik heb ze nu binnen.
Reputatie 3
Badge +1
Hi allen, zoals Marnix aangeeft kan het zijn dat er transactievertraging binnen Mijn SNS is. Excuses voor het ongemak.
zijn er ook mensen die last hebben dat het internetbankieren zo traag loopt als er geld op mijn rekening gestort word kan ik het allang pinnen en is het nog niet te zien op mijn sns als ik inlog
Hoop dat ik een reactie krijg heb al een paar maal de sns winkel benaderd hierover en die ontkennen dit .
En toch zijn er meer mensen in mijn omgeving die dit probleem hebben


Marja Goulooze


Hoi Maria Als je rood mag/kunt staan op de bank. ,maakt het SNS niks uit of het aan jou gestortte bedrag al op je rekening staat , je merkt het pas als je rente moet betalen of de valutadatum niet bankvoorwaarden voldoet.
Long Tal Erny
Yes, afgelopen nacht ook voor het eerst meegemaakt dat de transactie 'onderweg' bleef...lijkt nu weer in orde !
en als je n iet in het rood kan staan kan je niet pinnen dit is niet de eeste keer dat de transacties zo lang duren

heel vervelend voor mensen die het geld dringend nodig hebben

ik kon pas om 18.00 pinnen en vandaag pas me transactie te zien
en als je n iet in het rood kan staan kan je niet pinnen dit is niet de eeste keer dat de transacties zo lang duren

heel vervelend voor mensen die het geld dringend nodig hebben

ik kon pas om 18.00 pinnen en vandaag pas me transactie te zien


Hi Zaza, vervelend dat je pas om 18:00 uur kon pinnen. Zoals mijn collega Marnix aangeeft is er vertraging geweest in de internetomgeving Mijn SNS, dus de online weergave van je rekening(en). Dit zorgt ervoor dat transacties wél verwerkt worden, maar nog niet zichtbaar zijn in Mijn SNS.
Wanneer je over voldoende saldo beschikt, zou pinnen dus gewoon mogelijk moeten zijn.

Jij geeft aan dat je niet kon pinnen. Had je voor 18:00 uur wel voldoende saldo op je rekening? Omdat je aangeeft geen mogelijkheid tot roodstand op je rekening te hebben en daardoor niet kon pinnen.

We willen je graag helpen en daarom je situatie wat duidelijker in kaart brengen om te zoeken naar een oplossing.
het geld was de vrijdag daarvoor voor koningendag al overgemaakt  dus was wel op mijn rekening ik heb dit probleem wel vaker kijg leefgeld van 50 euro dus kan ik niet rood staan en als ik dan ook niet pinnen terwijl al mijn mensen die bij hetzelfde bureau zitten waar ik ook ben hun leefgeld zondag al hadden ben ik altijd de enige die zo lang moet wachten , mijn vraag is hoe kan dat ik meen het als zo blijft ga ik naar een andere bank

Hoop nu een keer op een duidelijk antwoord en ik ben niet de enige bij de sns die dit probleem heeft


Met vriendelijke groeten

Marja Goulooze
Reputatie 3
Badge +1
het geld was de vrijdag daarvoor voor koningendag al overgemaakt  dus was wel op mijn rekening ik heb dit probleem wel vaker kijg leefgeld van 50 euro dus kan ik niet rood staan en als ik dan ook niet pinnen terwijl al mijn mensen die bij hetzelfde bureau zitten waar ik ook ben hun leefgeld zondag al hadden ben ik altijd de enige die zo lang moet wachten , mijn vraag is hoe kan dat ik meen het als zo blijft ga ik naar een andere bank

Hoop nu een keer op een duidelijk antwoord en ik ben niet de enige bij de sns die dit probleem heeft


Met vriendelijke groeten

Marja Goulooze


Hi Zaza, we kunnen ons voorstellen dat het vervelend is dat je op je leefgeld wacht. De verwerkingsduur van betalingen kun je via de volgende link vinden: https://www.snsbank.nl/particulier/betalen/klantenservice/geld-opnemen-overmaken-en-betalen/de-verwerkingsduur-doorlooptijd-en-kosten-van-overboekingen.htm. Als iemand het eerder heeft, kan het zo zijn dat diegene bij dezelfde bank bankiert als vanwaar het leefgeld over wordt gemaakt. Ken je transactie-attenties? Deze kun je gratis aanzetten via Mijn SNS. Je krijgt dan een seintje als je leefgeld wordt gestort: https://www.snsbank.nl/particulier/betalen/klantenservice/wat-zijn-attenties.html.
Hallo,
Enig idee waarom het meer dan 30 minuten moet duren om geld over te maken van de normale rekening naar de spaarrekening (beide van SNS)???

Heb een overboeking naar de spaarrekening gedaan en staat nog steeds op "wordt verwerkt".....

Gr
Jack
Ik word ook een beetje simpel van de snelheid van overboekingen, zowel vanaf de ING naar SNS als binnen mijn eigen SNS-rekeningen. 
Vrijdag voor 3 uur ingeboekt, vanochtend pas tegen half 11 binnen. Vanmorgen dan maar nog een boeking gedaan, nog niet binnen en de interne boeking naar spaarrekening staat nog in het geel.... 

Het kan natuurlijk ook aan het zonnetje liggen.. 😉
Badge +1
Hallo JackC & DaPowerrr,

Welkom op SNS Community :)

Het is inderdaad vervelend als een overboeking niet direct wordt verwerkt binnen Mijn SNS; onze excuses hiervoor. Omdat deze vraag in een ander topic is besproken en beantwoord, verplaatsen we jullie opmerkingen naar dit topic.

We hopen jullie hier vaker te zien.

Reageer