SNS

Beantwoord

Waar zie ik of mijn rekening en/of is geworden?

  • 17 december 2016
  • 1 Reactie
  • 770 Keer bekeken

Hallo,

Ongeveer twee weken terug heb ik mijn rekening om laten zetten in een en/of rekening met mijn echtgenoot in een SNS winkel.

Als ik inlog bij internetbankieren kan ik nergens ontdekken dat de rekening een en/of rekening is geworden. De pas van mijn echtgenoot is reeds geactiveerd.
Waar kan ik zien dat de rekening een en/of rekening is?

De rekening stond op alleen mijn meisjesnaam. Toen ik bij de SNS winkel was heb ik meteen mijn naam laten veranderen (formulier met handtekening) in de naam van mijn echtgenoot, specifiek zonder mijn meisjesnaam erbij. Echter, bij mijn persoonsgegevens zie ik nu de naam van mijn echtgenoot plus mijn meisjesnaam.
Kunnen jullie dit corrigeren?
icon

Beste antwoord door Dennis 17 december 2016, 14:34

Hoi Yvette,

Welkom op de community. Goed dat je een topic aanmaakt om zeker te weten of de wijziging is doorgevoerd. Als je je postcode, huisnummer en geboortedatum stuurt naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Waar zie ik of mijn rekening en/of is geworden?', dan controleer ik de status van beide aanvragen.

Heb je het topic Welkom op de community gelezen? In de Koffiekamer stellen de communityleden zichzelf voor. We zijn benieuwd wie jij bent.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Yvette,

Welkom op de community. Goed dat je een topic aanmaakt om zeker te weten of de wijziging is doorgevoerd. Als je je postcode, huisnummer en geboortedatum stuurt naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Waar zie ik of mijn rekening en/of is geworden?', dan controleer ik de status van beide aanvragen.

Heb je het topic Welkom op de community gelezen? In de Koffiekamer stellen de communityleden zichzelf voor. We zijn benieuwd wie jij bent.

Reageer