SNS

Beantwoord

Waarom is de rapportage van SNS Profiel Beleggen niet oproepbaar?

  • 11 december 2016
  • 4 Reacties
  • 3797 Keer bekeken

Hallo ,
Vandaag probeerde ik een rapportage van mijn portefeuille profiel beleggen te downloaden.
Het blijkt dat ik geen enkele rapportage kan oproepen , terwijl dat in het vorige kwartaal nog prima functioneerde.
Zou het kunnen zijn dat een storing bij SNS hiervan de oorzaak is ?
Vriendelijke Groet , Axasjaak
icon

Beste antwoord door Marijke 12 december 2016, 09:10

Goedemorgen Axasjaak,

Wat vreemd dat het vorige maand goed werkte en dat je nu geen rapportage kunt maken. Er is geen storing bekend. Het is inderdaad mogelijk dat Mijn SNS Beleggen niet goed werkt als de cookies niet goed zijn opgeruimd. Wil je deze verwijderen? Hopelijk kun je daarna weer rapportages maken. Het is bekend dat grafieken niet goed laden in Google Chrome. Als je deze browser gebruikt, dan raad ik aan om het nogmaals te proberen in een andere browser.

@Stefan: Bedankt voor de goede aanvulling.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Mij lukt het nog wel. Deze specifieke fout ben ik nog niet eerder tegen gekomen, maar meestal hebben de problemen met betrekking tot de SNS beleggen site te maken met cookies die niet goed worden opgeruimd. Je zou kunnen proberen deze te wissen (evenals de tijdelijke bestanden - cache) en dan opnieuw proberen.
Badge +2
Goedemorgen Axasjaak,

Wat vreemd dat het vorige maand goed werkte en dat je nu geen rapportage kunt maken. Er is geen storing bekend. Het is inderdaad mogelijk dat Mijn SNS Beleggen niet goed werkt als de cookies niet goed zijn opgeruimd. Wil je deze verwijderen? Hopelijk kun je daarna weer rapportages maken. Het is bekend dat grafieken niet goed laden in Google Chrome. Als je deze browser gebruikt, dan raad ik aan om het nogmaals te proberen in een andere browser.

@Stefan: Bedankt voor de goede aanvulling.
Hallo Stefan en Marijke ,
Bedankt voor jullie adviezen !
Na het draaien van een programma'tje om alle cookies te wissen , waren de rapportages weer keurig oproepbaar.
Groet , Axasjaak
Badge +2
Dat is fijn om te lezen, Axasjaak 🙂 Nu kun je weer aan de slag met Mijn SNS Beleggen.

Reageer