SNS

Beantwoord

Waarom is mijn rekening geblokkeerd na limiet verhogen?

  • 17 oktober 2016
  • 41 Reacties
  • 2968 Keer bekeken


Toon eerste bericht

41 reacties

mijn rekening is opeens geblokkeerd vanmorgen nog er op geweest nu niks meer kunnen. echt heel knap hoor.

waarom dat is nu de vraag. dan moet ik moeite doen om ook nog is te gaan bellen of mailen. terwijl sns bank dit zomaar doet zonder iets te laten weten aan hun klanten.

Succes daarmee, ik denk dat je hier wel het 1 en ander hebt terug gelezen. Ik ben overigens wel benieuwd naar de reden net zoals jij! Jij denkt dus waarschijnlijk ook dat je niks "speciaals" hebt gedaan. Laat even weten hoe het is afgelopen. Ik zou gelijk een e-mail sturen naar de mods hier en naar de "speciale afdeling" en dan maar hopen dat er iemand (snel) contact met je opneemt.

Nogmaals heel veel succes. Met de Kerst in aantocht niet de allervrolijkste gedachte zo'n afsluiting.
Hoi Danielklopman,

Van harte welkom op de community.

Heb je een brief of een mail ontvangen waarin we uitleggen waarom je rekening is geblokkeerd? Als dat niet zo is, dan ontvang ik graag je postcode, huisnummer en geboortedatum op webcare@sns.nl o.v.v. ‘Community – Danielklopman – Waarom is mijn rekening geblokkeerd’. Dan kijk ik wat de reden is dat je niet bij je rekening kunt.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Nou ik denk waarom is mijn rekening geblokkeerd.
Wacht al sinds december op antwoord waarom mijn rekening is geblokkeerd
Heb al gebeld en al veel mails verstuurd en nog steeds niks
Rekening geblokkeerd maar er kan nog wel geld op gestort worden??
Als ik dit verhaal lees denk ik, ja ik verkoop wel dingen via marktplaats.
Is dat fraude?????
Heb verdorie alle contracten van me spullen, totaal geen sprake van fraude dus wat is dit voor onzin????
Leest deze afdeling dit ook?
Want dit vind ik echt niet kunnen. Heb verdorie voor mn kind te zorgen!!!
Goedenavond Nikkiluciano,

Welkom op de community. De reden dat je deze weg zocht is minder leuk, zie ik. Wat voor blokkade heb je op je rekening? Als ik je bericht zie, dan lijkt het te gaan om een blokkade van CFD. Klopt dat?
Ja ik moest een mail sturen naar CFD vandaar dat ik ook hier contact zoek.
Als je per mail je postcode, huisnummer en geboortedatum stuurt, dan kijk ik wat ik voor je kan doen. Stuur het naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Waarom is mijn rekening geblokkeerd na limiet verhogen?'.
Waarom is mijn pas geblokkeerd na het verhogen van mijn daglimiet ik ben gewoon wat aan het proberen geweest omdat ik nieuw ben heb ik er ook wat attenties etc ingezet.
En nu een geblokkerde pas!!
Wanneer is deze gedeblokkeerd?
Groet
Goedemorgen Kiepke70,

Welkom op de community en bij SNS. Je maakt zo geen fijne start. Daarom zoek ik uit waarom je pas is geblokkeerd. Stuur je je postcode, huisnummer, geboortedatum en achternaam naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Waarom is mijn pas geblokkeerd?'

Je topic heb ik overigens verplaatst naar het gedeelte over dagelijkse bankzaken, zodat we de fora gestructureerd houden.
Dankjewel voor je mail. Ik zie dat je gisteren en vandaag contact hebt gehad met de klantenservice over de blokkade. Je vraag heb ik verplaatst naar het topic waarin eerder gesproken is over dit soort blokkades. Op dit moment kan ik niet meer doen dan je geduld vragen.
Er zijn hier verschillende blokkade-problemen naar voren gekomen.
Nu begrijp ik best dat de resultaten hier niet openlijk worden weergegeven. Maar het gaat niet om één geval.
Kan er niet een antwoord komen zonder dat over de betreffende personen teveel wordt geopenbaard? Al is het maar om zelf te voorkomen in een kafkaeske situatie terecht te komen?
Maar ook als dat niet mogelijk is omdat er geen gemeenschappelijk element in zit, is het handig om dat te vernemen.
Hoi Koos10,

De blokkade komt inderdaad vaker voor om verschillende redenen. Vanwege de privacygevoeligheid van deze informatie, mag ik de reden en de uitkomst niet delen. Als een communitylid dit zelf wil delen, dan is hij/zij hier vrij in.
Mijn probleem (blokkade) is al opgelost ben net gebeld door de betreffende afdeling en ik moet zeggen mijn complimenten dat het redelijk snel opgelost is.
Het zat erin dat ik de daglimiet verhoogd had omdat ik het 1 en ander heb geprobeerd om te kijken hoet het werkt, ik ben een nieuwe klant en er staat nog geen geld op dus het is begrijpelijk.
Hoi Kiepke70,

Fijn dat het is opgelost en bedankt voor de complimenten, ik geef ze door.

Nu je de weg naar de community hebt gevonden, hoop ik je vaker hier te zien. We praten hier ook over ‘niet bankzaken’ in de Koffiekamer en hier stel je jezelf voor.
Mijn probleem (blokkade) is al opgelost ben net gebeld door de betreffende afdeling en ik moet zeggen mijn complimenten dat het redelijk snel opgelost is.
Het zat erin dat ik de daglimiet verhoogd had omdat ik het 1 en ander heb geprobeerd om te kijken hoet het werkt, ik ben een nieuwe klant en er staat nog geen geld op dus het is begrijpelijk.

Dit klinkt niet vreemd. Goed dat je het hier deelt, dan hoeven er geen onterechte denkbeelden te blijven hangen.
Hier zelfde verhaal vanochtend opeens me rekeningen geblokkeerd geen bericht niks gehad sta je dus mooi voor lul in de winkel .hele dag al aan mailen naar cfd en nog steeds niks wijzer geworden dalijk Pasen en alles en weet nog niks . Kinderbijslag ook hard nodig maar alles is gewoon finaal geblokkeerd na telefonisch contact met SNS en mailen na cfd weet ik nog niks . Je raakt er zo gefrustreerd van waarom niet gewoon bellen zodat je wat meer weet nee alles moet via email zodat alles wat besproken vast gelegd word . Ongelooflijk dit 24/7 pff weet nog niks dat dit zomaar mag .
Goedemorgen,

Het is niet leuk dat een betaling in een winkel wordt geweigerd. Ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt. De afdeling CFD zorgt ervoor dat iedereen veilig kan bankieren. Iedere case en iedere melding wordt ‘situationeel’ bekeken, de combinatie van factoren is bepalend voor de te nemen acties. Dat is ook de reden dat we op sociale platformen geen individuele klantcases bespreken. Hopelijk krijg je snel bericht over je rekening.

Reageer