SNS

Beantwoord

Waarom kan ik geen contant geld storten?

  • 27 januari 2016
  • 53 Reacties
  • 9216 Keer bekeken


Toon eerste bericht

53 reacties

Goedemorgen Cheiroe,

Goed om te lezen dat je alsnog geld kunt storten bij GWK. Vanuit mijn kant: graag gedaan. Je ervaring nemen we mee in het onderzoek naar de service, want zoals gezegd: SNS vindt het ook vervelend als klanten niet goed geholpen worden bij een bedrijf waarnaar we je doorverwijzen. Dankjewel voor het delen van de afloop.
Hallo Irene,
Ik ervaar weer problemen met het GWK. Ik begin er genoeg van te krijgen.
Wij hebben onze bovenwoning (tijdelijk) verhuurd aan een dame die ons de huur contant wil betalen. Ik denk dat zij geen nederlandse bankrekening heeft (poolse dame) en om eerlijk te zijn heb ik liever dat ze me contant betaald.

Waarom kan ik dit geld niet gewoon op mijn SNS rekening laten storten?

gr Cheiroe
Goedemiddag Cheiroe,

Wat balen dat het niet lukt om de huur voor je bovenwoning contant te storten bij GWK. Geven ze een reden waarom dit niet kan? Je meldt je klacht nogmaals via: klantenservice@travelex.com. Als jullie er samen niet uitkomen, dan zorg ik ervoor dat je klacht wordt opgepakt door GWK. Laat je weten hoe het afloopt?

Reageer