SNS

Beantwoord

Waarom moet ik toch betalen bij kosteloze vervanging van mijn persoonlijke pas?

  • 10 januari 2018
  • 3 Reacties
  • 339 Keer bekeken

Over 4 maanden verloopt mijn pas, dus zoals logisch heb ik hierover een brief gekregen met twee opties. Een van de opties is om weer een persoonlijke pas te krijgen, wat kostenloos is omdat ik er al een heb. Ik heb de stappen volledig gevolgt, maar nu staat er dat ik alsnog de 8,50 moet betalen, terwijl ik keurig binnen de 6 weken zit (het is nu de eerste week sinds ontvang van de brief).

Ik kan er verder ook niets anders op vinden op de forums. Help??
icon

Beste antwoord door Dennis 10 januari 2018, 20:34

Hoi MandySteen,

Welkom op de community. Het is duidelijk dat de boodschap over de kosten niet strookt met de brief die je ontvangt. Ik heb goed nieuws: het systeem herkent na de aanvraag dat het gaat om de vervanging van je oude pas. De kosten worden dan niet in rekening gebracht. Laat het gerust weten als dit onverhoopt wel gebeurt: dan vergoed ik de kosten uiteraard.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi MandySteen,

Welkom op de community. Het is duidelijk dat de boodschap over de kosten niet strookt met de brief die je ontvangt. Ik heb goed nieuws: het systeem herkent na de aanvraag dat het gaat om de vervanging van je oude pas. De kosten worden dan niet in rekening gebracht. Laat het gerust weten als dit onverhoopt wel gebeurt: dan vergoed ik de kosten uiteraard.
Heel erg bedankt. Ik heb de pas nu aangevraagd, dus als het goed is komt het helemaal in orde. Bedankt!!
Graag gedaan. Veel plezier met je nieuwe pas en een fijne avond.

Reageer