SNS

Beantwoord

Waarom werkt het orderingave formulier niet?

  • 4 februari 2013
  • 5 Reacties
  • 981 Keer bekeken

Hoe is het mogelijk dat de programmatuur om zelf te beleggen in de huisfondsen van de SNSbank (orderingave-formulier) al dagen wegens kennelijke storing uit de lucht is en er kennelijk geen prioriteit aan gegeven wordt om deze hoogst ergerlijke kwestie tot een oplossing te brengen. Wie kent de echte reden?
icon

Beste antwoord door Lindsay 6 februari 2013, 16:00

Hi Renier, we begrijpen je frustratie. Inmiddels hebben we contact gehad met de betreffende afdeling en graag ontvangen we je gegevens per e-mail op [email]webcare@sns.nl[/email] om dit voor je uit te zoeken. Je mag, zoals Gebruikersnaam bestaat al tipt, ook contact opnemen met [email]beleggen@sns.nl[/email]. Graag ontvangen we op één van beide adressen je gegevens.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoe is het mogelijk dat de programmatuur om zelf te beleggen in de huisfondsen van de SNSbank (orderingave-formulier) al dagen wegens kennelijke storing uit de lucht is en er kennelijk geen prioriteit aan gegeven wordt om deze hoogst ergerlijke kwestie tot een oplossing te brengen. Wie kent de echte reden?


Ik zie idd ook geen aparte regel met huisfondsen staan, maar via Tabblad "Koersen">"Euronext Amsterdam"> krijg je een keuze uit drie, maakt niet uit welke je aanklikt , daarna kan je klikken op "fondsgroep" en daar staat ASN en SNS huisfondsen wel bij. Een van de moderators zal het wel doorgeven, anders ook even mailen naar [email]beleggen@sns.nl[/email]
Hoe is het mogelijk dat de programmatuur om zelf te beleggen in de huisfondsen van de SNSbank (orderingave-formulier) al dagen wegens kennelijke storing uit de lucht is en er kennelijk geen prioriteit aan gegeven wordt om deze hoogst ergerlijke kwestie tot een oplossing te brengen. Wie kent de echte reden?


Ik zie idd ook geen aparte regel met huisfondsen staan, maar via Tabblad "Koersen">"Euronext Amsterdam"> krijg je een keuze uit drie, maakt niet uit welke je aanklikt , daarna kan je klikken op "fondsgroep" en daar staat ASN en SNS huisfondsen wel bij. Een van de moderators zal het wel doorgeven, anders ook even mailen naar [email]beleggen@sns.nl[/email]


Voor de goede orde; het betreft hier een stuk programmatuur wat speciaal ontwikkeld is om de aan een beleggingshypotheek gekoppelde SNS-huisfondsenbeleggingen te kunnen aan- en verkopen.
Beleggingshypotheekhouders hebben een beperkte mogelijkheid om in te beleggen en speciaal voor dat doel is aparte programmatuur ontwikkeld die overigens afgeleid is van de WEL goed werkende programmatuur Zelf Beleggen. De klachtenafdeling reageert nogal ongeinteresseerrd door te stellen dat het probleem is doorgegeven (Mw. van Leuffen); daar heb je dus helemaal niets aan. Understatement!
Reputatie 3
Badge +1
Heren, we lezen jullie topic nu net. Het lijkt ons niet de bedoeling dat het formulier niet werkt. We geven dit uiteraard gelijk door en hopen dat dit zo snel mogelijk verholpen wordt.
Heren, we lezen jullie topic nu net. Het lijkt ons niet de bedoeling dat het formulier niet werkt. We geven dit uiteraard gelijk door en hopen dat dit zo snel mogelijk verholpen wordt.


Tineke, niet het antwoord "zo snel mogelijk" geeft uitzicht op herstel van de functie maar een datum en tijdstip. Zoals je weet betekent "beleggen" alert zijn en snel kunnen reageren. Wat er nu gebeurt is fnuikend en lost niets op. Ga deze programmeurs op hun tenen staan en eis dat je een antwoord krijgt waar de klant iets mee kan. Wat er nu gebeurt (al dagen aan een stuk) is volkomen waardeloos.
Hi Renier, we begrijpen je frustratie. Inmiddels hebben we contact gehad met de betreffende afdeling en graag ontvangen we je gegevens per e-mail op [email]webcare@sns.nl[/email] om dit voor je uit te zoeken. Je mag, zoals Gebruikersnaam bestaat al tipt, ook contact opnemen met [email]beleggen@sns.nl[/email]. Graag ontvangen we op één van beide adressen je gegevens.

Reageer