SNS

Vraag

Wat betekent foutcode FK0010 en wat moet ik doen?

  • 1 december 2019
  • 1 Reactie
  • 9257 Keer bekeken

Goedenmiddag,

Ik krijg de melding via de app en via internetbankieren.

Ook kan ik niet pinnen in winkela, melding saldo te laag. Terwijl dit niet het geval is. Kan iemand mij vertellen hoe dit kan? 

 

Groetjes 


1 reactie

Reputatie 2

Goedemorgen @Nitaa, wat slim dat je op zoek gaat naar de oorzaak. In veel gevallen gebeurt dit doordat er een geblokkeerd bedrag op je rekening is. Dit ontstaat bijvoorbeeld door een geldopname of betaling in het buitenland, of wanneer je tankt bij een onbemand tankstation. Kom je met deze informatie niet verder? Dan bel je ons tot 21 uur op het telefoonnummer: 030 - 633 30 00. Uiteraard ben je ook van harte welkom in een SNS Winkel. Vergeet dan niet een geldig identiteitsbewijs mee te nemen. Via de Community of andere social media kanalen mogen we geen inhoudelijke rekeninginformatie bespreken.

Reageer