SNS

Chatsessie Arie Koorneef, 12 september, 19.00 uur

  • 5 september 2011
  • 444 Reacties
  • 62314 Keer bekeken

Arie Koorneef is de Directeur Marketing voor SNS Bank. Hij werkt sinds 2000 bij SNS Bank, en heeft zich dus al meer dan 10 jaar beziggehouden met dienstverlening aan SNS klanten (in verschillende functies).We hebben de chat opgesplits in de volgende thema's:1) SNS Dienstverlening online2) Telefonische SNS Dienstverlening3) Dienstverlening bij de SNS Winkels4) SNS Betalen: de nieuwe SNS Betaalrekening, waar SNS, als eerste grote bank, ook rente over geeft.Over deze onderwerpen kun je Arie vanavond vragen stellen. We kijken uit naar een levendige discussie!

444 reacties

DANK SANNE!
@Jan, dank.

Ik wil jullie allemaal nogmaals van harte bedanken voor jullie suggesties, kritische vragen en ideeen.

Arie, jij ook bedankt voor alle antwoorden.

Fijne avond. Ik ga de chat nu sluiten.
Hele fijne avond allemaal! Tot snel op de community!
Reputatie 4
Badge +1
en een fijne avond? allemaal!

P.S. @geuld zie voor uitleg van mijn 911 avatar mijn hyves: http://swinferno.hyves.nl/
Gr??en aus Ber?en
@Richard, Sanne, graag gedaan. @Arie, jij natuurlijk ook ?hardstikke bedankt.
Reputatie 2
@Stefanie: dank voor de soepele leiding?
Hardstikke bedankt aan iedereen!?
doegie @allemaal
@stefanie prima, ik vond het erg leuk, fijne avond allemaal en bedankt dat ik mee mocht doen.
Dus: alle commentaar is inderdaad welkom op de Community.
FIJNE AVOND ALLEMAAL!
Reputatie 4
Badge +1
haha

dank @Arie voor het tijd nemen en beantwoorden van de vragen

dank @Stefanie voor het moderen en faciliteren
Tot chats. Vond het erg leuk!
Zijn er nog opmerkingen (geen vragen! 🙂 die jullie nog willen plaatsen nu we de laatste vraag hebben behandeld?

Okay: we horen graag wat je van deze chatsessie vond. Dit kun je laten weten op de community website.

Ik zal ook 'n discussie beginnen op de SNS Community en daarin vragen naar jullie feedback.
@Arie. OK, kan me er iets bij voorstellen. Maar het zou handig zijn....

Hoef jij ook niet te zijn. Verschillende ondernemingen werken al via chat.?Kunnen ook medewerkers zijn.Thankz! Ook Stefanie!
yep
Reputatie 2
tot een volgende keer dan maar weer!
Ik ben bang dat dat echt de laatste vraag was. We zitten al over onze tijd heen.
Reputatie 4
Badge +1
maar een paar x per jaar lijkt me al heel wat 😛
dat is "iets "langer 😛
Marco, hardstikke leuk dat je het initiatief waardeert. Dank, Sanne.
livechat komt toch???
Reputatie 4
Badge +1
hehe hij zei elke maand
Dank Marco, ik wikl graag meer chatten. Het is heel waardevol voor ons en niets is leuker dan te praten met elkaar over wat minder goed gaat en wat erg goed gaat. Maar elk week?? 🙂

Reageer