SNS

Chatsessie directeur Marketing 26 oktober

  • 26 oktober 2010
  • 304 Reacties
  • 90153 Keer bekeken


Toon eerste bericht

304 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Sanne, 27 jaar, 3 jaar bij SNS kom van Rabo, ik ben betrokken geweest bij verschillende Inet communities
Dank jullie wel!
Liz: wie zijn er eigenlijk klant en wie medewerker van degenen in de linker kolom?
ik ben 59jr
Allen die zich net hebben voorgesteld (jij, Ron, Sanne en Ben) zijn klant
Ok, het eerste onderwerp zijn de winkels van SNS Bank.? De eerste vraag is:
-??? Ik ken slechts enkele SNS winkels, maar ik voelde me niet echt welkom, de privacy was minimaal en ik moest bij een kleine balie staan. Kan dat niet verbeterd worden (privacy, stoel voor klant, (kop koffie?;-) )?
ok, dat maakt het duidelijk
Herke, 48 jaar. Werkzaam bij SNS Bank sinds 1992
Arie kun jij daar misschien antwoord op geven?
Zeker, we zijn in juli 2009 gestart met het neerzetten van een nieuw type winkel
Dit hebben we gedaan omdat we zagen dat het gebruik van de winkel door klanten sterk terugliep. Ook het gebruik van de diensten die daar werden geboden aan klantenliep daarmee sterk terug
Ik was dus in zo?n nieuwe winkel, vondt het maar kaal
Wat we hebben gedaan is de winkels - en de vormen van dienstverlening - aangepast aan de behoefte van de klant in deze tijd en hebben de grootte daarvan en daarmee de kosten ervan terugebracht. Met uiteindelijks als doel het aantal winkels van SNS Bank uit te breiden van de huidige 150 naar 300 winkels. De nieuwe winkel is daarbij ontwikkeld met inbreng van klanten en onderzoek
Dankjewel Arie
Wie wilt hier nog op reageren?
Winkel is prima idee voor simpele zaken. Belangrijk is naar mijn mening privacy, dus bij voorkeur de gelegenheid bieden om priv? te bespreken wanneer?het wat persoonlijker wordt. Ik vindt het niet prettig om over mijn rekeningen etc. te spreken in een "openbare ruimte".
Reputatie 4
Badge +1
ok da''s een mooi verhaal, maar de vraag was; kan dat niet anders
Arie, kun jij misschien antwoord geven op de vraag van Ron (rmulderij)?
'de behoefte van de klant' is natuurlijk zeer veelzijdig.

De jongere heeft vaak andere behoeften als de oudere

Hoe zorg je dat iedereen zich er thuis volet?
voelt
hmm
Twee dingen:

1. Op basis van terugkoppeling van klanten zijn we bezig om de privacy in relatie tot spreekkamers te verbeteren. Zo komen er bv wanden. Op deze manier proberen we de winkel verder te verbeteren.

2. SNS Bank biedt ook de mogelijkheid om op elke door de klant gewenste plek een afspraak te hebben, kan dus ook thuis.
goede verbeteringen!
Reputatie 4
Badge +1
ah, tx, das goed om te weten 🙂
Dank je. Kun je misschien ook ingaan op de vraag van Imzadi:

"De jongere heeft vaak andere behoeften als de oudere

Hoe zorg je dat iedereen zich er thuis voelt?"

Reageer