SNS

Chatsessie directeur Marketing 26 oktober

  • 26 oktober 2010
  • 304 Reacties
  • 90153 Keer bekeken


Toon eerste bericht

304 reacties

Spreekkamers en wanden lijkt mij ook een goed idee
De SNS wil blijkbaar een wat hipper imago, gezien de winkels
maar vooral ouderen willen gewoon de basis bankhandelingen kunnen doen
Wat belangrijk is in de winkel is dat we nmm twee 'werelden' hebben. We hebben daar de verkoopadviseur die klanten kan helpen aan informatie, diensten (via internet of anders) of jelpen bij aanschaf van een product. Daarnaast hebben we Doe het zelf-zuilen voor de andere groepen die zich daar prettig bij voelen.
bij de winkels krijg ik meer het gevoel dat SNS zich als assurantiekantoor opstelt, dan als bank
Ok, dank jullie. We gaan verder met volgende vraag.

Arie, wat vind u ervan dat SNS mensen voor vreemde valuta naar GWK doorverwijst?
Heel leuk, maar ...als ik er in loop is het weinig uitnodigend. Bij de bali geen privacy, je kunt er niet even bij gaan zitten en "anderen" komen er omheen staan.

Vind het verschil jong / oud wat gezocht. Smaken verschillen.
Advies mijnerzijds: zorg dat je wel een serieuze uitstraling houdt
hoho niet zoooo snel svp
Reputatie 4
Badge +1
hehe anders zijn we strax de hele avond met 1 vraag bezig 😉
SNS Bank heeft toegankelijkheid hoog in het vaandel staan. Daarom vinden wij het belangrijk om ouderen te helpen de oversteek naar internet te maken. Dat is ook de reden om lokaal internetcurssessen te organiseren. Deelnemers per avond is hoog, de behoefte is er. Voor de ouderen die dat niet kunnen of willen hebben we nog alternatieven
Laten we verder gaan, met de volgende vraag over het GWK. We krijgen dadelijk ook nog kans om het te hebben over de nieuwe winkels (storten en geld opnemen)
Arie, had jij die vraag doorgekregen?
Jazeker, ga nu typen
Dank je;)
tussendoor effe, Liz geef eerst vragensteller even reactie mogelijkheid.
Zal ik doen, dank je Ben.
We zagen dat circa1% van onze klanten nog voor het storten of opnemen van geld aan de balie naar de winkel kwam. De kosten daarvan waren groot, de 99% van de andere klanten betaalden daaraan mee.?Ook hier is de behoefte dus beperkt aanwezig. Daarnaast waren de automatische afstortmogelijkheden (machine) in de SNS Winkels sowieso beperkt (circa 30). Daarom hebben we dit uit de winkel gehaald, maar daar zijn wel alternatieven voor onze klanten voor teruggekomen
Sanne wil jij misschien reageren?
We gaan zo verder met het punt over de automaten in de winkels;)
Reputatie 4
Badge +1
sorry als ik er mss beetje hard in ga, maar dit is weer een mooi verhaal maar geen antwoord op de vraag wat hij ervan vind dat mensen worden doorverwezen naar het GWk
Arie?
Reputatie 4
Badge +1
of mag ik hieruit opmaken dat SNS/Arie dat wel prima vinden en zij hun prioriteiten elders leggen?
Als dat gebeurd/gezegd wordt?doen we dat niet goed. We hebben het aantal afstortmogelijkheden ism met TNT uitgebreid naar ruim 500. GWK heeft daar geen rol in. Dat zou aan de klanten verteld moeten worden.
Iemand anders misschien nog een reactie?

Reageer