SNS

Chatsessie directeur Marketing 26 oktober

  • 26 oktober 2010
  • 304 Reacties
  • 90153 Keer bekeken

Chatsessie directeur Marketing 26 oktober

304 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Fijne avond allemaal
fijne avond!
Dan ga ik bij deze de discussie sluiten. Hele fijne avond allemaal en tot op de community!
😛
Reputatie 4
Badge +1
ja, het hielp ook niet dat Arie niet zo snel was, geef die man een secretaresse die 300 aanslagen per minuut haalt 😛
Dank jullie voor de feedback. Het is inderdaad een idee wat Sanne zegt dat we hier nog over kunnen discussieren op het forum!
Al had ik graag wat meer diepgang verwacht, (bijv. niet verschuilen achter 500 TNT-punten) maar daar is zo'n eerste chat misschien niet zo geschikt voor. Het verliep toch wat rommelig
Reputatie 4
Badge +1
@imzdi ik deel je zorgen absoluut. Wellicht kunne we hierover op het forum nog verder bomen, heb me hier ook veel in verdiept in het verleden
Graag gedaan. Kom graag nog een keer terug!
Als laatste wil ik jullie dan allemaal een hele fijne avond wensen. En tot snel weer op de community!
Arie: bedankt voor deze mogelijkheid. Je toont in ieder geval lef door zo met (kritische) klanten in gesprek te gaan
Zoals eerder gezegd ben ik positief kritisch, maar wil graag bijdragen. Volgende keer ben ik graag weer van de partij.
Reputatie 4
Badge +1
ok, Arie bedankt voor het tijd nemen voor het beantwoorden

Liz bedankt voor het opzetten

de rest bedankt voor de zinnige vragen en info 🙂
Arie, ook hartstikke bedankt voor het antwoorden van de vragen vanavond. Ik zal de discussie morgen openen waar jullie dan je ideeen over deze chatsessie kwijt kunnen.
Sanne: vraag was van mij. Ik maak me ernstig zorgen over de privacy-ontwikkelingen de afgelopen jaren
Ik wil jullie allemaal harstikke bedanken voor jullie deelname (alle interessante vragen, opmerkingen en suggesties).
Niets beter dat een persoonlijke en directe manier om jullie mening te horen. Mbt producten en diensten, communicatie, huidige dienstverlening etc.. Dank ook voor jullie inbreng en inzet vanavond!
Je bent als bank een maatschappelijke onderneming, dus mag je ook een mening hebben en die uiten. En mag je vooral opkomen voor de privacy van je klanten.
Reputatie 4
Badge +1
ik weet trouwens niet van wie de vraag was , maar volgens mij doelt hij of zij op de SWIFT data. dat is volgens mij met name info van bedrijven en buitenlandse betalingen
Dat is dan de laatste vraag.
Mijn internetprovider voert ook actie voor privacy, en ondersteunt diverse organisaties op dat vlak.

Als alle banken samen hun mening zouden uiten op bijv. het uitwisselen van gegevens, kun je best een vuist maken
Reputatie 4
Badge +1
m.a.w. bedenk goed wie je kiest bij de verkiezingen der Staten-Generaal en stem in elk geval 🙂
Om het af te leren... Arie wil je misschien nog antwoord geven op de vraag van Sanne over de SNS Community?
Reputatie 4
Badge +1
ah ok :P

had r ook nog wel eentje als r nog tijd was 😛 (hoe SNS op het idee gekomen was een user community te starten)
Privacy van klantgegevens is zeer belangrijk. Uitwisseling van gegevens is iets tussen de overheden. Valt daarmee buiten de directe invloedsfeer.

Reageer