SNS

Chatsessie Patricia Devlaeminck 16 mei, 19.00 uur

  • 10 mei 2011
  • 355 Reacties
  • 43218 Keer bekeken


Toon eerste bericht

355 reacties

Mijn zorg met dienstverlening is dat via centraal de telefoon naar het kantoor altijd lastig is...........
Hoe hou je goed contact met je klant?
Natuurlijk, rspronken. Vraag maar dan houd ik het hier vast...
In principe wil elke klant maatwerk
Via e-mail
Dat merk je vanavond ook weer..........
Patricia, wil jij nog reageren op aberw's thema: dat elke klant contact op maatwerk wil?
Reputatie 4
Badge +1
laatste vraag; jullie zijn met zoveel dingen bezig

kan er een lijstje gemaakt worden van projecten waar jullie mee bezig zijn, eventueel met een geschatte termijn erbij...
aberw00, dat willen we doen via de huidige kanalen maar ook via Twitter en natuurlijk de SNS Klantcommunity. We zijn ook van plan om vaker pro-actief klanten te benaderen en te betrekken bij onze dienstverlening.
ik wek bij een p garage, e-mail contact werkt er perfect.
Nu ja, ik denk alleen maar mee...........
waarom worden de betalingsgegevens online slechts ca. 15 maanden bewaard...
ja normaal moet dat 5 jaar toch?!
Sanne, dat kan je nu in deze sessie niet geven. Maar kijk regelmatig op de community, daar vertellen we meer.
@Sanne: is zo je laatste vraag beantwoord? 🙂
Laatst was er iemand van de sns bij kassa, er werd verteld dat de bewaartermijn langer zou worden, nog niks over gehoord!!!
@Patricia rspronken had een vraag over betalingsgegevens en bewaartermijn. Wil je die beatnwoorden?
SNS bewaard de gegevens zelf langer maar de klant kan maar een bepekte periode online benaderen...de rest moet hij/zij op zijn eigen pc bewaren...
rspronken, de oplossing is dat je je afschriften zelf opslaat. Vroeger moest je de papierenversie ook bewaren. En eigenlijk geldt hetzelfde voor de onlineversie.
@georgsee. Dank je voor 't punt!
Reputatie 4
Badge +1
@liz & patrice ik snap dat je dat niet in deze sessie kan geven, maar het zal fijn zijn als iemand bij SNS eea op een rijtje zet en dat dan ergens post
ik kan mijn yahoo mail van 7 jaar terug nog oproepen die hoef ik ook niet te bewaren! Bovendien hebben jullie de gegevens!
ja maar hoe vaak komt het voor dat je pc crashed

't is prettiger als het online ook langer beschikbaar is
Het is een concreet plan om ze langer te leveren maar het is complexer dan het lijkt om bankafschriften voor al onze klanten langer dan 15 maanden te bewaren.
ik vind het wel een goed punt, langer erbij kunnen

Reageer