SNS

Chatsessie Ton Timmerman 18 april 2011, 19.00 uur

  • 14 april 2011
  • 322 Reacties
  • 43479 Keer bekeken


Toon eerste bericht

322 reacties

Wat was de uitkomst over 2010?
Dit was de vraag van Sanne: "@Ton, een betaalrekning bij SNS is erg goedkoop. Wat zijn twee andere redenen waarom ik SNS bij vrienden en famillie zou moeten aanraden?"
Dave, we gaan verder met de volgende vraag, thanks.
@marry; GFK, panelonderzoek etc.. er zijn veel manieren om dat te meten
Het aanvragen verloopt binnen 10 minuten. Je kan dus snel een rekening openen. Je kan bankieren via een prachtige internetomgeving en je hoort straks bij de beste bank van Nederland.
Sanne, wil je daarop reageren?
Zijn er ondertussen nog andere vragen?
OVerigens maken we de betaalrekening nog interessanter. Meer informatie hierover in mei!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@heeft "die beste bank ook de beste tarieven"? 🙂
Reputatie 4
Badge +1
elke bank heeft internetbankieren volgens mij wel goed geregeld, waarin onderscheid SNS zich conreet van ander banken?
Ton?
Reputatie 4
Badge +1
kijk bijv. rente op betaalrekening = Erg goed idee 🙂
Reputatie 4
Badge +1
kijk bijv. rente op betaalrekening = Erg goed idee 🙂
Hoe weet ik als consument dat de SNS bij de beste bank van Nederland hoort? Als ik een TV koop, wordt er geadverteerd met bijvoorbeeld "beste koop" door de Consumentenbond. Dit heb ik nog niet gezien op de site van de SNS.
Ja, de beste spaarrente. Deze wordt deze week nog beter 🙂 En zoals aangegeven straks een betaalrekening met de beste condities 🙂
door het fenomeen dat je voor zakelijke en prive rekeningen aparte calculators nodig hebt
In ieder geval niet door de apps die nog gaan komen
Jo, is dat een specifieke vraag?
En als je dan kijkt naar onze andere producten dan zit er altijd wel een passende oplossing voor je bij omdat we ook producten van andere partijen aanbieden zoals NAtionale Nederlanden, AEgon, Delta Loyd en vele anderen.
Wil iemand hier nog op reageren?
nee een vaststaand gegeven, waar ik vanwege rompslom graag van af wil
Ton, kun jij anders op de opmerking van Jo reageren: "door het fenomeen dat je voor zakelijke en prive rekeningen aparte calculators nodig hebt"
Doet de SNS bank ook iets aan de renteopslag betreffende hypotheken?
Ja we hebben eerst gezorgd dat we de particuliere internetomgeving op orde krijgen. Zakelijk volgt nog.
Dank Sanne, behandelen we zodadelijk

Reageer