SNS

Chatsessie Ton Timmerman 18 april 2011, 19.00 uur

  • 14 april 2011
  • 322 Reacties
  • 43479 Keer bekeken


Toon eerste bericht

322 reacties

Sanne, wil jij anders nog ingaan op het antwoord van Ton over internetbankieren?
Ok Robvaylo, super dankjewel dat je er was vanavond.
Geld lenen in de huidige markt is niet gratis. De ECB rente is niet de rente op basis waarvan SNS haar kapitaal vergaart, daar komen nog allerlei opslagen bij.
Voor de anderen: er begint ook zo een einde aan te komen
Reputatie 4
Badge +1
Yep: jullie optie is wel veilig maar bied dus iets minder gebruiksgemak. Denken jullie nog na over innovatie op dit vlak of vinden jullie het wel goed zo?
Ton, wil jij misschien nog ingaan op de vraag over innovatie?
Ok Ton dank je wel voor je uitleg, dit is een veel gemaakte "fout"bij consumenten denk ik
Graag gedaan, fijne avond allemaal..
Ja we denken zeker na over innovatie, bijvoorbeeld betalen met je mobiel. We denken ook na over de veiligheid van internetbankieren omdat we zien dat criminaliteit zich in toenemende mate afspeelt op internet.
Dag Robvaylo
Wil iemand nog op dit antwoord van Ton reageren?
Ik vind de digipas ook niet zo handig. Inmiddels grotere kinderen, willen zelf bankieren en dus 3 dezelfde digipassen in de la. Maar welke hoort nu bij welke rekening?
ik krijg er wel vertrouwen in
Reputatie 4
Badge +1
nog even over die rente: de interbancaire rente (op jaarbasis) is zo'n 2%, de hypo. rente voor dezelfde periode meer dan het dubbele. Dit kom oa. doordat de renteopslag is gestegen....gaat die ook ooit weer omlaag?
Dat is dan de allerlaatste vraag:)
Reputatie 4
Badge +1
kk 😛
Eens Marry, dat probleem heb ik ook. Daar gaan we in de toekomst een antwoord op geven. Belangrijkst is dat de veiligheid gegarandeerd is.
Ton, kun jij als laatste misschien nog de vraag over de verlaging van de rente van Sanne beantwoorden?
Ja die verwachting heb ik wel. Zeker als de geldmarkt in rustiger vaarwater komt. En we risico-opslag omlaag kunnen brengen.
Ok, super! Zijn er nog allerlaatste opmerkingen die jullie willen maken (dus geen vragen:)
Reputatie 4
Badge +1
ok

@Ton Bedankt voor het nemen van tijd voor het beantwoorden van onze vragen

@Liz bedankt voor het organiseren en leiden van deze chatsessie
En anders wil ik jullie heel graag vragen om jullie feedback over deze sessie te geven op de community. Ik zal een discussie starten. We horen natuurlijk graag wat jullie ervan vonden!
Ik vond het nieuw en erg leuk om zo direct met klanten in contact te staan. Soms wel wat rommelig en zere vingers, dank jullie wel 🙂
Nee, ondanks dat ik iets later instapte vond ik het een goede sessie
En dan wil ik inderdaad net als Sanne, Ton hartstikke bedanken voor zijn tijd vanavond en alle antwoorden!

Reageer