SNS

Chatsessie Ton Timmerman 18 april 2011, 19.00 uur

  • 14 april 2011
  • 322 Reacties
  • 47753 Keer bekeken

Ton Timmerman is verantwoordelijk voor onder andere onze adviseurs en de SNS winkels. Om dichterbij onze klanten te zijn hebben we de afgelopen jaren op veel nieuwe locaties een SNS Winkel geopend. Graag willen we weten hoe jij dit ervaren hebt. Is er een nieuwe SNS Winkel in jouw buurt en wat vind je van de dienstverlening? Als je advies wilt over wat meer complexe zaken, kan je een afspraak maken met een van onze adviseurs. Het verschil met een paar jaar geleden is dat dit nu kan op een tijdstip en plaats waar het jou uitkomt. Zo willen we bankzaken makkelijker maken voor onze klanten. Is dit volgens jou de goede weg? En zijn er meer dingen die we voor jou kunnen doen?Over deze dingen kun je vanavond vragen stellen.

322 reacties

Wanda nog even een schoonheidsfoutje wegwerken april 2011 ipv apri 2011l

Goed weekend


Ik heb het aangepast
Badge

Ik vind wel het onderwerp verwarrend. Je krijgt de indruk dat er morgen een chatsessie met Ton is. Terwijl het gaat over 18 april 2011


Goed punt Carel, ik heb het meteen even aangepast.

Zouden jullie het zinvol vinden als we weer chatsessies gaan organiseren? Met welke medewerkers zouden jullie dan virtueel rond te tafel willen zitten. Of zou je dit liever doen in een bijeenkomst hier op kantoor of ergens in het land?

Wanda nog even een schoonheidsfoutje wegwerken april 2011 ipv apri 2011l

Goed weekend
Een chat sessie hoeft voor mij ook niet. Ik was er de vorige keren bij en het was eigenlijk een weinig zinvolle aktie. Erg verwarrend, door elkaar, te lange pauze´s enz. enz. Maar vooral weinig diepgang.
Jans suggestie lijkt mij prima.
Af en toe regionale meetings met klanten zou ook nog kunnen misschien.
Groet,
Ben 🆒


Van mij mag zo'n regionale zitting de volgende keer wel bij mij thuis zijn. Ik heb altijd de 5 in de klok, dus dat komt wel goed. :)
Een chat sessie hoeft voor mij ook niet. Ik was er de vorige keren bij en het was eigenlijk een weinig zinvolle aktie. Erg verwarrend, door elkaar, te lange pauze´s enz. enz. Maar vooral weinig diepgang.
Jans suggestie lijkt mij prima.
Af en toe regionale meetings met klanten zou ook nog kunnen misschien.
Groet,
Ben 🆒
Jan. Goed lezen. Er staat we denken na over en niet we gaan ontwikkelen en implementeren. ;-) 

Carel, je hebt helemaal gelijk. Hoewel denken ook een activiteit is die energie kost, staat het nog niet gelijk aan 'doen'. :(
Goed punt Carel, ik heb het meteen even aangepast.

Zouden jullie het zinvol vinden als we weer chatsessies gaan organiseren? Met welke medewerkers zouden jullie dan virtueel rond te tafel willen zitten. Of zou je dit liever doen in een bijeenkomst hier op kantoor of ergens in het land?


Voor mij hoeft zo'n chatsessie niet. Gewoon goed luisteren (= lezen) naar wat wij melden en daar dan ook iets mee doen. Afwijzen is ook een antwoord (maar dan het dan wel met een goede reden). We willen heel normaal, gewoon weten waar we aan toe zijn. Ik zie dan het nut van zo'n chatsessie niet in. Maar anderen staat het uiteraard vrij dit anders te zien en te willen. Per slot van rekening leven we toch in een (relatief) vrij land, nietwaar?

Ik vind wel het onderwerp verwarrend. Je krijgt de indruk dat er morgen een chatsessie met Ton is. Terwijl het gaat over 18 april 2011


Goed punt Carel, ik heb het meteen even aangepast.

Zouden jullie het zinvol vinden als we weer chatsessies gaan organiseren? Met welke medewerkers zouden jullie dan virtueel rond te tafel willen zitten. Of zou je dit liever doen in een bijeenkomst hier op kantoor of ergens in het land?
Badge
Ja we denken zeker na over innovatie, bijvoorbeeld betalen met je mobiel.

Nou zijn we vier jaar verder, en wie kan er al met/via de SNS mobiel betalen?

Jan. Goed lezen. Er staat we denken na over en niet we gaan ontwikkelen en implementeren. ;-)

Ik vind wel het onderwerp verwarrend. Je krijgt de indruk dat er morgen een chatsessie met Ton is. Terwijl het gaat over 18 april 2011
Ja we denken zeker na over innovatie, bijvoorbeeld betalen met je mobiel.

Nou zijn we vier jaar verder, en wie kan er al met/via de SNS mobiel betalen?
Geld lenen in de huidige markt is niet gratis. De ECB rente is niet de rente op basis waarvan SNS haar kapitaal vergaart, daar komen nog allerlei opslagen bij.

Dat geld lenen niet gratis is, is te bevatten. Maar wat je daarna zegt is voor mij onbegrijpelijk. Waarschijnlijk probeer je veel dingen in één zin duidelijk te maken. helaas voor mij, ik snap het niet. Wat ik lees is dat de basis waarop de SNS haar kapitaal vergaart wel is gebaseerd is op de ECB-rente en dat er nog opslagen bij komen. Zal wel gaan over de rente bij hypotheken. Afijn, gewoon laten rusten en niet reageren.
Dag Japiekraak,

Hier dan de lang verwachte reactie van mij. Ik ben niet altijd in de gelegenheid om alles wat er gebeurt op de community direct te volgen. Maar als ik tijd heb, lees ik mee en reageer ik ook. Gelukkig zitten er goede moderators op de community en houdt Wanda mij op de hoogte wat er speelt en wanneer er van mij een reactie wordt verwacht.

De opmerking over de ‘goed betaalde en bonusjagende directeur’ is helaas meer dan actueel. Zoals Kirsty al aangeeft: we keren bij SNS al jaren geen bonussen uit aan bestuurders en directieleden. Dit vinden wij niet passen bij onze situatie. Tevens hebben we een maximale variabele beloning van 20% voor de top en zijn de vaste salarissen niet verhoogd. Ik vind dat de juiste keuzes voor een bank die bankieren heel normaal maakt, het belang van de klant op de eerste plaats zet en graag gewoon alleen in Nederland actief blijft.

Groet,

Ton.
Badge +1
Is Ton Timmerman ook een goed betaalde en bonus jagende bankier?

Hoi Japiekraak,

Ik ken hem als een hardwerkende directeur Klantenservice. Vandaar dat hij graag zelf wil reageren op je vraag, maar hij is deze week erg druk. Zijn reactie hou je van hem tegoed.

Over de bonussen/salarissen van onze medewerkers kan ik het volgende zeggen:

Bij SNS keren we al 6 jaar geen bonussen meer uit aan bestuurders en directieleden. Dat past niet bij onze situatie. Daarnaast omarmde SNS vorig jaar als eerste bank de wet voor de financiële sector die zegt dat de variabele beloning voor topmensen maximaal 20% mag zijn. Dit was voor SNS geen aanleiding om de vaste salarissen te verhogen.

P.s. Hij jaagt ook zeker niet op bonussen, waarschijnlijk alleen in de supermarkt.
Een bonus voor ons is een tevreden klant.
Is Ton Timmerman ook een goed betaalde en bonus jagende bankier?

Ik zou zeggen; vraag het hem hier! Hij is leest hier ook mee, dus...
Groet,
Ben 🆒
Is Ton Timmerman ook een goed betaalde en bonus jagende bankier?
Ga ik de chat nu sluiten! Tot ziens allemaal op de community!
@Marry lees de chat nog even terug, er staat net iets anders 🙂
tot een volgende keer
Je bent me steeds voor Sanne:)
Hele fijne avond nog allemaal!
Reputatie 4
Badge +1
*wenst iedereen een fijne avond verder! *
Wil ik jullie als deelnemers ook bedanken voor jullie tijd en vragen!
Heel erg bedankt voor het goede nieuws dat de hypotheekrente omlaag gaat, de spaarrente omhoog en er geldautomaten bij de winkels komen!
En dan wil ik inderdaad net als Sanne, Ton hartstikke bedanken voor zijn tijd vanavond en alle antwoorden!
Nee, ondanks dat ik iets later instapte vond ik het een goede sessie
Ik vond het nieuw en erg leuk om zo direct met klanten in contact te staan. Soms wel wat rommelig en zere vingers, dank jullie wel 🙂

Reageer