SNS

Chatsessie Ton Timmerman 18 april 2011, 19.00 uur

  • 14 april 2011
  • 322 Reacties
  • 47753 Keer bekeken

Ton Timmerman is verantwoordelijk voor onder andere onze adviseurs en de SNS winkels. Om dichterbij onze klanten te zijn hebben we de afgelopen jaren op veel nieuwe locaties een SNS Winkel geopend. Graag willen we weten hoe jij dit ervaren hebt. Is er een nieuwe SNS Winkel in jouw buurt en wat vind je van de dienstverlening? Als je advies wilt over wat meer complexe zaken, kan je een afspraak maken met een van onze adviseurs. Het verschil met een paar jaar geleden is dat dit nu kan op een tijdstip en plaats waar het jou uitkomt. Zo willen we bankzaken makkelijker maken voor onze klanten. Is dit volgens jou de goede weg? En zijn er meer dingen die we voor jou kunnen doen?Over deze dingen kun je vanavond vragen stellen.

322 reacties

Reputatie 4
Badge +1
@rob ja, maar in het antwoord van Ton...
Welke onderdeel was dat Robvaylo? Ton kun jij misschien in de tussentijd Sanne's vraag beantwoorden?
Medewerkers onderzoeken we eens per jaar

Klantenonderzoek doen we continue
Top!
Reputatie 4
Badge +1
ok tx voor de verduidelijking
onderdeel 2 van mijn vraag was hoe belangrijk dit is voor SNS? En natuurlijk ben ik ook zeer benieuwd naar het resultaat van het laatste onderzoek?
Ton kun jij daarop reageren?
Kan Dhr. Timmerman vragen beantwoorden op strategisch niveau of valt dat ook onder de raad van bestuur?
Voor wat betreft de medewerkers, dit onderzoeken we door de hele bank. Ik ken het exacte cijfer niet dat medewerkers ons als werkgever geven. Dit zal verschillend zijn per afdeling. Voor mijn afdeling advies was dit iets onder een 7 (wat ik overigens onvoldoende vind 🙂
Ton kun jij die laatste vraag van Robvaylo misschien nog beantwoorden? Gaan we dan verder met de vraag van Dave.
Ja, je mag me alles vragen 🙂
@ de medewerkers zijn wel het visitekaartje van de bank
Ton, dan de vraag van Dave dat ook het pinnen van kleine bedragen wordt gepromoot. Dave kun jij deze vraag misschien nog toelichten?
En nu naar de vraag: een klein bedrag, pinnen mag (maar niet overal gratis)....
Wat doet de SNS om dit ook bij de ondernemers te promoten?
Wij promoten het pinnen van alle bedragen en brengen hiervoor geen kosten in rekening wat individuele winkeliers doen, ligt buiten onze invloedssfeer.
Thanks Dave, Ton kun jij daarop misschien reageren?
@marry, opvatting is des ondernemers, in mijn optiek: ondernemers die zo bekrompen redeneren zijn of geen ondernemers of in elk geval niet van deze tijd
Reputatie 4
Badge +1
@Ton Hoeveel rekenen jullie een ondernemer ongeveer voor een pintransactie?
Het is uiteindelijk de keus van elke winkelier zelf. Wat mij betreft zou hij wel van te voren moeten aangeven als hij kosten in rekening brengt.
Bij de consument geen kosten in rekening, maar wel bij de ondernemers (die de kosten bij de consumenten doorberekenen)?
Ton, kun je daar misschien nog op reageren?
Willen anderen nog op de vraag van Dave en het antwoord van Ton daarop reageren?
Binnen SNS is het zakelijke betalingsverkeer via een betaalautomaat uitbesteed en hebben we hier dus geen invloed op.
Zijn er nog andere vragen?

Reageer