SNS

DJ-B's eerste ervaringen met de SNS Bank

  • 30 december 2016
  • 2 Reacties
  • 5716 Keer bekeken

Lekker makkelijk aangevraagd via den laptop en daarna op naar de (fysieke) bank in Hengelo (O) om het geheel zsm te activeren alwaar een zeer bereidwillige, dienstbare en kundige medewerker (Andy) mij snel en vakkundig van dienst was en in een zucht gepiept, alleen wilde ik een (fysieke) eerste storting van 50 euro doen, maar helaas, al sinds een jaar of tig geen contant geld meer mogelijk, maar zie daar, de oplossing, gratis storting via het GWK, een goede, èn gratis oplossing en gelukkig bijna om de hoek, maar voordat het zover was viel mijn oog op iets waarvan ik dacht hé, 50 euro of zoiets premie voor nieuwe klanten, mooi, hebbes en in de zak, helaas alleen als je overstapt, ok, gevalletje pech, maar klopt natuurlijk niet helemaal, maar dat terzijde, en toen zag ik die mooie muismat, nou dan maar geen 50 euro, doe maar een muismat, we zijn met weinig tevreden, helaas, die waren er niet, nou ja niet voor mij dan, als nieuwe klant, ok, dan ook maar geen muismat, doe me dan maar een kopie van mijn ID bewijs voor de Triodos bank, en jawel, hier scoorde ik snel en vakkundig werd dit door Andy in orde gemaakt, en moet je nagaan het was den 23sten december en de halve winkel vol met beren in alle soorten, kleuren en maten en zelfs met en zonder kerstmuts, rugzak of ballen, maar voor mij geen beer meer, ik wilde een muismat, gewoon, omdat ik hem zo mooi vind, da's nu eens en muismat waar je mee thuis kunt komen, maar ok misschien (alsnog) te bestellen via de webshop na eerst een kleine donatie gedaan te hebben en wordt ie alsnog thuis gestuurd, geen idee, moet ik nakijken, en toen naar het GWK en ook daar zeer vakkundig, vriendelijk en bereidwillig personeel, so far so good, en kom ik buiten en, nee, onmogelijk, ik zet 1 stap buiten de deur en ik zie een spoor van echt geld, te beginnen met een euro, dusik denk, pik in, het is immers winter, follow the money, niet te geloven, dat is een teken dat het wel goed zit, kannieanders, ok, thuis wachten op de verdere bescheiden en zie daar via de (normale!) post de identifier maar wat een klein ding zeg, je zult grote vingers hebben of last van iets met de handen en vingers, en slechte ogen, maar ok, zo ver is het bij mij gelukkig nog niet, dus aan den slag, en ging verder redelijk makkelijk, maar wat denk je wat, vragen ze op het eind of je mee wilt doen met een enquete, jawel, waarom niet, maar als je dat nu aan het begin vraagt kan ik er rekening mee houden, werkt dan ook beter trouwens en tot zover mijn eerste contact met de SNS in zowel fysieke als digitale vorm en op zich prima, alleen had ik de SNS op voorhand een mail gestuurd met daarin de opmerking dat ik vaak (reguliere) post niet ontvang en de Post NL weet tot op heden niet hoe dat kan, maar dat terzijde, en later tel. contact gehad en alles nog een keer uitgelegd, maar diegene begreep er volgens mij niks van, en ik zei nog stuur het dan aangetekend of voorzien van een track, trace code want het zijn wel officiele stukken en alles, maar ja, zoals meestal alles met de gewone post, maar nu de grap, dat weet ik dus niet, immers, als je weet dat je niet altijd alle post ontvangt weet je ook niet wat je niet ontvangt, maar ik vind het wel prima zo, als dat al zo moeilijk is dacht ik toen, dan zal ik ze daar bij het service-center van de SNS ook maar niet meer verder dan lastig vallen, immers zo rond de kerst niet te moeilijk doen, en ik ga er nu van uit dat ik alles heb en anders, ja anders wat, da's een goeie, al zeg ik het zelf, anders gaat het hele feest met de SNS niet door, zo makkelijk is het ook nog eens een keer, gaat immers om veel pecunia, en we willen toch op zijn minst een kleine beetje zekerheid (op voorhand) dat het ook van beide kanten goed zit, maar ok, ik denk dat ik nu alles zo'n beetje wel heb, gezien dat ik kan inloggen enzo, o ja, ik kon nog kiezen op de website of ik een customized pas wilde, dus zelf het logo bedenken, ja graag dat leek me welw at, alleen helaas, wat ik ook probeerde dat rondje kon ik niet aanvinken, alleen dus de standaard pas, en volgens de klantenservice, ook hier een beller is absoluut sneller, een vraagteken, men begreep het niet, maar ok, doe dan maar een wereldpas, heb ik in ieder geval een pas om mee te beginnen, maar verder niks dan lof voor de website, een positieve verademing, en je kunt zien dat er over nagedacht is, doet me deugt, nu alleen nog een paar kleine aandachtspuntjes en de SNS is fit to go up for 2017 en dan verder, maar ach, ik denk maar zo, als er niks meer te verbeteren is dan wordt het ook zo saai, op zo'n bank, ja toch?
Dat was em en de groeten oet Hengelo

2 reacties

Wel een mooie ervaring..en we doen er alles aan op het forum om het te verbeteren en kunnen daarvoor ook jouw hulp gebruiken.

Ik zou daarom vooral willen zeggen: keep up the good work..en ja, er zijn idd wel wat puntjes "voor verbetering vatbaar" om het zomaar te zeggen. Lees hier maar eens wat topics door :D

Fijne jaarwisseling iig!
Hoi DJ-B,

Welkom op onze community. Prachtig om te lezen dat je je ervaring deelt.

Voor het leesgemak heb ik je bericht in een paar delen opgedeeld:
- Overstap in de SNS Winkel
- Overstap via onze website
- Digipas
- Postverzending
- Telefonische klantenservice

Overstap in de SNS Winkel
Fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over mijn collega Andy. Je bericht stuur ik naar hem door, want ik kan me voorstellen dat hij het leuk vindt om te horen dat zijn inzet wordt gewaardeerd.

Er zijn 3 voorwaarden om voor de € 50 in aanmerking te komen:
- Je opent een rekening bij SNS
- Je stapt over naar SNS door de Overstapservice te activeren
- Je inkomen wordt op de rekening gestort

Je geeft aan dat je graag een muismat wil hebben. Welke muismat bedoel je precies? Voor zover ik weet, hebben we geen muismatten om weg te geven. Als je een foto hebt, dan kijk ik of er ergens nog 1 ligt die we je kunnen sturen.

Overstap via onze website
Je schrijft dat onze website goed werkt. Dat is fijn om te lezen. Toch lukt het niet om een persoonlijke pas aan te vragen. Bij welke stap gaat het mis? Als je aangeeft wat er niet lukt, dan zoek ik naar een oplossing.

Digipas
De digipas is inderdaad aan de kleine kant als je grote vingers hebt. Zelf loop ik hier ook wel eens tegenaan. Als het echt niet lukt, dan kun je een grotere digipas aanvragen. Is het gelukt om de digipas te activeren?

Postverzending
Wat lastig dat je de post via PostNL niet altijd ontvangt. We versturen de digipas via PostNL of via AMP Logistics. Dit is een geautomatiseerd systeem, dit kunnen we niet aanpassen. Als ik het goed begrijp, heb je de digipas inmiddels in huis. Mocht je in de toekomst post missen, schiet ons dan even aan op de community. Vaak is het mogelijk om de stukken ook per mail te versturen.

Telefonische klantenservice
Ben je 2x niet goed begrepen door onze klantenservice? De eerste keer toen je belde over de verzending van de digipas en de tweede keer toen je een vraag stelde over je persoonlijke pas? De verzendwijze van de digipas is niet aan te passen en over de persoonlijke pas heb ik het eerder in mijn bericht gehad.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.

Reageer