SNS

Jouw mening is belangrijk voor SNS

  • 27 juli 2016
  • 20 Reacties
  • 8776 Keer bekeken

  • Oud Moderator
  • 903 reacties
We zijn benieuwd welke onderwerpen jij belangrijk vindt voor SNS. Graag nodigen we je uit om deel te nemen aan een korte vragenlijst. De uitkomsten van het onderzoek nemen we mee in onze strategie en in het SNS Bank N.V. Jaarverslag. De online vragenlijst wordt gebruikt voor alle merken van SNS Bank N.V.

Het invullen van de vragenlijst kost je ongeveer 5 minuten en kan tot uiterlijk vrijdag 12 augustus a.s. De antwoorden zijn natuurlijk anoniem en worden vertrouwelijk behandeld.

We kijken uit naar jouw feedback door de online vragenlijst in te vullen.

20 reacties

Ha Olaf, Wie Ghostery plugin gebruikt deze even uitzetten voor de website.
Ik merkte dat je de enquête meerdere keren kunt invullen (zonder extra moeite). Is dat gewenst?
Hi Erik,

Ik geef je feedback door, dit lijkt me niet gewenst. Dank!
Ha Olaf, Wie Ghostery plugin gebruikt deze even uitzetten voor de website.
Ik merkte dat je de enquête meerdere keren kunt invullen (zonder extra moeite). Is dat gewenst?


Ik krijg zojuist door dat het onderzoeksbureau dit heeft aangepast.
Dit zijn echte lachertjes!!! (als het niet zo intriest zou zijn, jammer, ik zou zo´n bedrijf er onmiddellijk uitsmijten))
Groet,
Ben 🆒
Ha Olaf, Wie Ghostery plugin gebruikt deze even uitzetten voor de website.
Ik merkte dat je de enquête meerdere keren kunt invullen (zonder extra moeite). Is dat gewenst?


Ik krijg zojuist door dat het onderzoeksbureau dit heeft aangepast.


Ik neem aan dat je het getest hebt. Ik kan nog steeds de enquête meerdere keren invullen.
Qualtrics is de tool die gebruikt wordt voor de enquête. Op hun web site je kunt de
instructies van Qualtrics vinden voor het blokkeren van meerde pogingen.

Als je de aangeboden methoden vergelijkt met wat gangbaar is:
Duplicatie protectie methoden, dan loopt deze toko nog enigszins achter.

Ik weet niet wat jullie voor deze enquête betalen (tussenpersoon), maar deze toko biedt een vrij eenvoudige interface aan om zelf e.e.a. te knutselen: Prijs info. De opmaak enz is nauwelijks afgestemd op de kleurstelling van de SNS, maar het kan wel (branding).

P.S.
1. Ben heeft wel een punt...
2. Dit is toch wel onverwachte input voor dit topic 🙂
Hoi Erik en Ben,

Met betrekking tot het invullen van de vragenlijst hebben we de prevent ballot box stuffing aangezet. Dit is helaas de enige mogelijkheid die Qualtrics biedt voor het voorkomen van het herhaaldelijk invullen. Het blijft natuurlijk mogelijk dat klanten hun cookies wissen en/of met Ghostery werken en daardoor opnieuw de vragenlijst kunnen invullen.

Andere stakeholdergroepen hebben we individueel per mail uitgenodigd. Zij hebben dus een authentieke (persoonlijke) mail gekregen, waardoor er sprake is van een betere beveiliging tegen dubbel invullen.

De vragenlijst wordt ook gebruikt voor de overige merken van SNS Bank N.V. Om die reden is er geen afstemming met de huisstijl van SNS. Dit zal ik meteen in het topic melden ter verduidelijking.
Ik hoef de cookies niet eens bewust te wissen. Dat is mijn standaard-instelling voor Firefox....
Ik heb het geprobeerd. Maar bij dit soort enquetes krijg ik direct buikpijn. Je kunt niks kwijt, je kunt niet vooruit en terugbladeren, en de vragen zijn zodanig opgesteld dat je er geen mening in kwijt kunt zonder met jezelf in de knoop te komen.
Dat nog afgezien van de obligate zaken ...
Nee, hier kan ik mijn mening niet kwijt in de eerste 23 vragen (verder kwam ik niet(.
De enquête gaat over welke informatie de bank richting klanten meer prioriteiten zou moeten geven. Het gaat er dus niet om of je het eens of oneens met de stelling bent, maar of je over die stelling meer of minder geïnformeerd wilt worden! Dus Koos, als je je ei daar niet over kwijt kunt (hetgeen in de laatste pagina wel zou kunnen) is dat m.i. geen ramp. De bank kan wel meer/minder informatie verstrekken, maar het gaat er uiteindelijk om wat en hoe ze bepaalde zaken doen/aanpakken. En de informatie moet geen mooi-weer-praatje of een marketing verhaal worden. Eerlijke informatie ook (en misschien wel juist ook) over dingen die niet goed gaan!
Daar begint de verwarring al. De doelstelling van deze enquete zoals jij die verwoordt is een heel andere dan Olaf in de oorspronkelijke vraag.
Laten we het daar eerst eens overeenstemming zien te bereiken.
Wat boven de enquête staat, is voor mij leidend en niet wat Olaf schrijft. Maar je hebt gelijk, zo is er al snel verwarring en kun je dus vraagtekens plaatsen bij de uitkomst van de enquête!
jammer dat mijn stuk nog niet is genoemd hier, is dat omdat ik andere bank noem?
@dutch1, dat geloof ik niet. Hier worden regelmatig andere banken en instellingen genoemd. De moderators van de SNS kun je niet vergelijken met ene E. in Turkije.
Ja, je mag ze wel vergelijken, maar dan kom je toch tot hele grote verschillen. Ik denk dat er iets is misgegaan met je reactie. Bv. vergeten op de knop 'Reageer' te drukken. Of staat het in een ander topic? En anders herhaal je je reactie toch nog een keer hier? Laat maar zien.:)
jammer dat mijn stuk nog niet is genoemd hier, is dat omdat ik andere bank noem?

Hoi Dutch1,

Net als Blacktomcat ben ik razend benieuwd welk stuk je wilde plaatsen. Ik zie dat je geen andere reactie hebt geplaatst vandaag, dus hij is niet in een ander topic terecht gekomen. Plaats je 'm nog een keer?
ik heb in ieder geval in de enquete duidelijk proberen te maken hoe ik een toekomst zie met een goede kwaliteit-prijsverhouding aan het einde van het onderzoek.
Daarbij heb ik Knab genoemd als voorbeeld, hoewel die de mist ingaan door geen rekening te houden met mensen die wel willen sparen enz. maar geen creditcard willen, waardoor zij duurder zijn.
Maar hun systeem is simpel snel, goede background zoekfunctie.
En een helpdesk die verschrikkelijk goed getraind is.
Men gaf in de enquete minder gelegenheid deze waaroms, waardoors en andere zaken te benoemen.
Als je een enquete instelt waarmee je toekomstig beleid wilt ondersteunen waardoor je tevreden klanten krijgt dan dient een dergelijke enquete anders te worden ingericht, als dit tenminste de bedoeling was..
Hopelijk heb ik de doelstelling van de enquete goed geinterpreteerd

dutch1
..........Hopelijk heb ik de doelstelling van de enquete goed geinterpreteerd dutch1

Ik vrees van niet. Volgens mij ging de enquête erom in welke informatie vanuit de bank je het meest geïnteresseerd bent; niet welk beleid de bank moet voeren. Ik kan ernaast zitten, maar denk van niet. 😳
Zijn enquêtes net zoiets als volksraadplegingen?:?
Groet,
Ben 🆒
dank voor de reacties.
duidelijk is voor mij dat er een ander antwoord wordt verwacht.
wat ik bij een bank wil zien is een helder beleid.
verder wil ik voldoende kennis hebben als background voor bepaalde vragen. Vooral in de winkel is die niet altijd aanwezig in mijn woonplaats.
en indien mogelijk voor zowel spaarders als beleggers een nieuwsbrief met de stand van zaken en evt. aanbevelingen, hoewel dat officieel niet mag worden gedaan heb ik begrepen.
overigens niet iedereen houdt zich hier aan.

dus 3 woorden: Duidelijkheid, kennis, prijs

dutch1
Hoi Dutch1.
Ik krijg de indruk dat je de vragenlijst hebt ingevuld en dacht dat wij het hier konden lezen.
Dat is dus niet het geval.
Intussen heb je het ook hier nog eens opgeschreven en is het mij duidelijk wat je vindt.
Groet,
Ben 🆒
Hoi Dutch1,

Bedankt voor je uitleg. De ingevulde vragenlijst is alleen voor SNS in te zien. Deze wordt, zoals Ben aangeeft, niet hier op de community geplaatst. Fijn dat je de tijd hebt genomen om de vragenlijst in te vullen.

Reageer