SNS

Kom jij ons Klantpanel Innovatie versterken?

  • 1 oktober 2015
  • 43 Reacties
  • 7359 Keer bekeken


Toon eerste bericht

43 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Inderdaad! ik heb mezelf meteen aangemeld met een account. Het ziet er veelbelovend uit!
Ook al vast in Google Play gekeken; ik begin al een aardig beeld te krijgen van hoe het er uit zou kunnen zien...
Heel graag nog even geduld. We hopen je voor de kerst meer informatie te sturen.
(Esther)
Reputatie 4
Badge +1
Nou inmiddels hadden we een email ontvangen dat je een Mastercard Wallet kon gaan testen.

Heb me aangemeld, kaart geregistreerd en gebruik gemaakt van de speciale aanbieding. Echter sindsdien nix meer van gehoord...
Reputatie 2
Badge +1
Nou inmiddels hadden we een email ontvangen dat je een Mastercard Wallet kon gaan testen.

Heb me aangemeld, kaart geregistreerd en gebruik gemaakt van de speciale aanbieding. Echter sindsdien nix meer van gehoord...


Hier idem dito. Wel 1 euro betaald voor de speciale aanbieding, maar nog niks ontvangen...
Hoi allemaal,

Ik hoor van collega's ook geluiden dat het niet vlekkeloos verloopt. Zelf heb ik een wallet aangemaakt en mijn creditcard gekoppeld. Toen ik de aanbieding wilde betalen, kreeg ik de melding dat dit niet kon. We nemen contact op met MasterPass en houden jullie op de hoogte.
Reputatie 2
Badge +1
Hoi allemaal,

Ik hoor van collega's ook geluiden dat het niet vlekkeloos verloopt. Zelf heb ik een wallet aangemaakt en mijn creditcard gekoppeld. Toen ik de aanbieding wilde betalen, kreeg ik de melding dat dit niet kon. We nemen contact op met MasterPass en houden jullie op de hoogte.


Tja, dit hoort er wel een beetje bij als je gaat innoveren. Goed dat dit eerst in een Klantpanel Innovatie uitproberen! :8
Tja, dit hoort er wel een beetje bij als je gaat innoveren. Goed dat dit eerst in een Klantpanel Innovatie uitproberen! :8

Haha ja. MasterPass geeft aan dat de webshop binnen 3 a 4 het eerste tijdschrift levert. Ze sloten hun berichtje af met: 'I am very sorry for this bad experience, but be patient; the magazine will arrive!'.
Het was zeker een korte weg om af te rekenen. Een bestelling in 3 klikken plaatsen is mooi, maar ik verwacht dat de levering net zo goed gaat. Als het proces na de betaling zo geregeld is als nu, dan lijkt het me onwaarschijnlijk dat dit gaat slagen?
Hoi NKE,

Je hebt zeker een punt. Ik ben ook benieuwd naar de levering en de evaluatie.
Reputatie 4
Badge +1
Het aantal winkels in NL waar je met MC Wallet kan betalen was ook erg beperkt, zeker vergeleken met andere Europese landen.

We wachten het af....
Reputatie 4
Badge +1
En nog altijd nix, ga me bijna zorgen maken over mijn euro 😉
Gisteren thuis op m´n pc, om 14.00u, hier in Duitsland, bestelling geplaatst. Betaald met Paypal en vanmiddag 14.00u pakje thuis. :)
En dan ook nog 30% goedkoper dan in de apotheek om de hoek. :$
Ja ik weet het, die apotheek moet ook blijven! Maar misschien moet men het toch wat anders opzetten om de (vaste/advies) prijzen te drukken. :?
Groet,
Ben 🆒
Reputatie 2
Badge +1
Bij mij valt nu het bestelde weekblad inderdaad in de bus. Als ik me niet vergis kreeg ik afgelopen week exemplaar 3 🙂
Hoi Stefan,

Dan werkt het gelukkig wel. Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om te betalen met mijn wallet, maar dat ligt vast aan mij 😉.
Is wel apart. Ik krijg de uitnodiging om een enquête in te vullen over de Masterpass? Wil ik best doen, maar ben ik nu de enige die wel heeft betaald met de Masterpass, een factuur heeft ontvangen ter bevestiging, en daarna niets meer heeft gehoord? Nog geen blad op de mat gevallen? Digitaal is ook goed, maar daar heb ik niets van gezien of gehoord.

Misschien maar gewoon door en verder kijken. Op naar de volgende innovatie van SNS. Zijn er nieuwe ontwikkelingen?
Reputatie 2
Badge +1
Net de enquête ingevuld. Eerlijk gezegd vind ik de masterpass nog geen doorslaand succes. Ik bestel meerdere keren per week spulletjes op internet, maar ik kan nog (bijna) nergens met masterpass afrekenen. Iets soortgelijks heb ik ook met Afterpay. Ook daar heb ik 1x gebruik van gemaakt, maar zie ik het voordeel niet van in zo lang er nog te weinig webwinkels gebruik maken van een dergelijke betaalservice.
Reputatie 4
Badge +1
Is wel apart. Ik krijg de uitnodiging om een enquête in te vullen over de Masterpass? Wil ik best doen, maar ben ik nu de enige die wel heeft betaald met de Masterpass, een factuur heeft ontvangen ter bevestiging, en daarna niets meer heeft gehoord? Nog geen blad op de mat gevallen? Digitaal is ook goed, maar daar heb ik niets van gezien of gehoord.

Misschien maar gewoon door en verder kijken. Op naar de volgende innovatie van SNS. Zijn er nieuwe ontwikkelingen?


Nee, hier precies hetzelfde. Ik heb nu een mailtje gestuurd naar webcare om t na te kijken, omdat Stefan blijkbaar wel iets ontvangen heeft....
Hoi leden,

We nemen alle opmerkingen over het acceptatiebeleid van MasterPass serieus en bespreken dit wekelijks met MasterPass. We zijn ons ervan bewust dat het aantal webshops nu nog minimaal is. Dit komt omdat het een nieuw concept is, dat nog in ontwikkeling is, en daarom was dit een pre-pilot. MasterPass is bezig met het verder uitrollen van deze service en SNS wil kijken of en in welke vorm deze service aan onze klanten kan worden aangeboden. Daarom testen we dit graag, in een heel vroeg stadium, met onze betrokken klanten.
MasterPass en de leveranciers van internetkassa’s werken samen aan uitbreiding van het aantal webshops. Wij geven daarbij ook aan welke webshops we graag toegevoegd zouden zien.

In april gaan we verder met een pilot waar er een walletomgeving SNS beschikbaar is. We gaan daarin o.a. met meer webshops live en voegen we hopelijk naast jouwfavorietemagazine.nl nog andere aanbiedingen toe. We werken daarnaast nog aan andere extra services die we aan de wallet kunnen toevoegen.
Ons doel is om een volwaardige SNS Wallet te presenteren die het hele proces van afrekenen gemakkelijk maakt voor jou als gebruiker. We doen dit in een pilot-vorm omdat we ook kritisch willen zijn naar jullie klantervaringen. Deze belangrijke ervaringen nemen we mee in de verdere ontwikkeling en lancering van het eindproduct. Maar daarvoor hebben we dus wel jullie hulp nodig!

Ook de klachten over de werking van jouwfavorietemagazine zijn direct opgepakt door MasterPass. Hoewel zij niet de eigenaar zijn van de website, nemen ze wel contact op met het bedrijf om het proces en de communicatie te verbeteren. Jullie klachten en reacties worden dus meegenomen en zijn hard nodig om het proces te verbeteren.

Daarom via deze weg nogmaals: bedankt voor jullie kritische reacties! Hopelijk blijven jullie helpen in deze pilot, om het zo samen naar het beste eindproduct te brengen.

Reageer