SNS

Beantwoord

Waarom kan ik de klantenservice niet direct vanuit Mijn SNS mailen?

  • 11 november 2016
  • 7 Reacties
  • 10696 Keer bekeken

Waarom is de klantenservice niet direct via email bereikbaar vanuit mijn SNS?
Als ik nu de klantenservice wil bereiken moet ik eerst een regiment van gegevens invullen; waarom niet de gegevens uit mijn SNS gebruiken om dit alvast vooraf ingevuld in de webformulieren te voorschijn laten komen
icon

Beste antwoord door Dennis 14 november 2016, 15:58

Hoi pootf,

We werken aan het omzetten van processen, waarbij klantgegevens vooraf worden ingevuld in een formulier. Voor 2017 bepalen we nu de prioriteiten, ik kan nog niet aangeven of alle formulieren aangepast worden.
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi pootf,

Bedankt voor je suggestie. Het zou inderdaad makkelijker zijn als je direct een bericht kunt sturen uit Mijn SNS waarbij de gegevens ingevuld zijn. Waarom dit nu niet mogelijk is vraag ik voor je na. Als ik een antwoord heb, dan lees je dat hier.
Hoi pootf,

We werken aan het omzetten van processen, waarbij klantgegevens vooraf worden ingevuld in een formulier. Voor 2017 bepalen we nu de prioriteiten, ik kan nog niet aangeven of alle formulieren aangepast worden.
Ik lees in diverse topics dat de prioriteiten voor 2017 worden vast gesteld. Kunnen jullie in een topic aangeven wat die prioriteiten worden voor 2017? En hoe kunnen wij nog meer invloed uitoefenen op het bepalen van die prioriteiten? We zijn niet voor niets communityleden (en sommigen zelfs expert!).
Er was eens.....
afgelopen jaren was het beleid, dat er een lijst van wensen was (werd opgesteld uit voordrachten uit de community) en dat daaruit dan een prioriteiten lijst ontstond die dan werd (zou worden) uitgevoerd. Deze manier is een stilzwijgende dood gestorven lijkt het.
Groet,
Ben 🆒
Ben, bedoel je bv. dit?
wensenlijst
Ben, bedoel je bv. dit?
wensenlijst

Ja en de daaruit voortkomende jaarlijkse uit te voeren lijst zie ik nooit meer.
Groet,
Ben🆒
Het is inderdaad niet overzichtelijk waar nu wèl aan gewerkt wordt. Een wensenlijstje is leuk en aardig, maar als er verder niets of weinig mee gedaan wordt, tsja, wat moet je er dan mee.
ook horen we al een tijdje dat de plannen, budgets, targets, ontwikkelingen, etc. voor 2017 worden vastgesteld; maar hier is ook nog geen fatsoenlijke terugkoppeling gekomen wat er nu daadwerkelijk gaat gebeuren komend jaar. maar wie weet, wat niet is, kan nog komen. Per slot van rekening is de Sint weer in het land en vol verwachting klopt dan mijn hart......................

Reageer