SNS

Waarom stap je over naar SNS Bank? Help ons inzicht krijgen

  • 13 februari 2012
  • 30 Reacties
  • 13547 Keer bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Badge +1
Ik ben in de jaren '70 overgstapt naar de SNS bank. Dat was de enige bank die me wilde helpen met een stukje schuld sanering, ondanks dat ik een laag en wisselnd inkomen had. Later (1997) heb ik een hypotheek advies van ze gehad (ik wilde mn huurhuis kopen) waar ik nog erg blij mee ben. Het advies was, niet kopen. Dat was een advies duidelijk niet in het (directe) belang van de SNS. Een keer bij de Rabo binnen gelopen en gesproken over een zaken rekening daar. vreeselijke mensen / sfeer.


Hallo TangLi,

Allereerst welkom op de SNS Community!

Leuk om te lezen dat je al meer dan 40 jaar klant bent bij SNS Bank en dat je nog steeds blij bent met het advies wat je destijds hebt gekregen.

// Verwijderd, verkeerde topic.
Ik ben juist weggevlucht bij SNS..... Een uur wachten tot je geholpen werd, personeel dat alltijd alles aan iemand anders moest vragen, hypotheekverlengingsvoorstellen met een rare hoge rente, een hypotheekadviseur die niet weet dat de voorwaarden bij afsluiten de gehele looptijd blijven gelden, een filiaalmanager die onhebbelijk is tegen de klant, koppelverkoop (u bent verplicht uw betaalrekening bij ons af te sluiten als u een hypotheek heeft)...... enz enz enz
Ik ben juist weggevlucht bij SNS..... Een uur wachten tot je geholpen werd, personeel dat alltijd alles aan iemand anders moest vragen, hypotheekverlengingsvoorstellen met een rare hoge rente, een hypotheekadviseur die niet weet dat de voorwaarden bij afsluiten de gehele looptijd blijven gelden, een filiaalmanager die onhebbelijk is tegen de klant, koppelverkoop (u bent verplicht uw betaalrekening bij ons af te sluiten als u een hypotheek heeft)...... enz enz enz

Beste rob2105,

wat vervelend om te horen. Je bent in het verleden op een aantal punten niet goed of ongevraagd geadviseerd door SNS Bank. Welheelgoed om te merken dat je nog steeds een kijkje neemt op SNS Community. Ik zou graag willen dat we je opnieuw zouden kunnen helpen en je zouden kunnen verbazen door service en klantvriendelijkheid. Maar je bent al overgestapt...

Toch ben ik blij dat je aangeeft wat je heeft doen besluiten om over te stappen. We willen onze dienstverlening altijd blijven verbeteren en daar dragen ook negatieve ervaringen aan bij.
Badge +1
Bij de weg: de Google Maps-foto die ik te zien krijg als ik mijn postcode en huisnummer invul op de de "Bereken mijn premie"-pagina ligt zo'n 5km bij mijn huis vandaan...


@ReinoutS Onze IT-Afdeling heeft bovenstaande onderzocht en geconstateerd dat er inderdaad iets fout gaat. Dit gaan we aanpassen in een nieuwe release zodat de fout in ieder geval vanaf juli niet meer voorkomt. Bedankt voor de melding (ook namens onze IT-Afdeling); dankzij jou hebben we de fout kunnen constateren!

Reageer