SNS

Wat zie jij graag anders in Mijn SNS? (2/6)

  • 2 juli 2013
  • 224 Reacties
  • 42766 Keer bekeken


Toon eerste bericht

224 reacties

Bij de verzekeringen staat altijd de melding van de verzekering die je nog niet hebt. Als je in een appartement woont heb je geen SNS woonhuisverzekering nodig, dat is geregeld bij de VVE, dus is het erg vervelend dat je die melding blijft zien.
Het inzichtelijk maken van de afschrijvingen via de creditcard zou een grote winst zijn. Nu is totaal niet zichtbaar (en pas maandelijks achteraf merkbaar) wat er via de creditcard gebeurt. Dus is een deel van de financiele huishouding niet inzichtelijk. Overigens overkomt het mij regelmatig dat mijn creditcard wordt geblokkeerd. Een andere welkome feature zou zijn om via de website de vakanties te kunnen doorgeven zodat niet direct tot blokkade wordt overgegaan bij een buitenlandse betaling.

Tot zover mijn suggesties,
Ook ik heb gestemd op het inzichtelijk maken van de creditcard afschrijvingen.
Bij een andere bank kan dit nu en is het een veelgebruikte feature.
Hoe snel in de sns met zijn communicatie ???  3 weken geleden een brief gestuurd, geen reaktie, ls je belt wordt je doorverbonden naar wie ?? geen gehoor of wordt niet op genomen. 

Wat een drama bij de SNS, ik ga deze week een DERDE VERZOEK INDIEN EN AANGETEKEND, geen reaktie weg ermee
Badge +1
Hoe snel in de sns met zijn communicatie ???  3 weken geleden een brief gestuurd, geen reaktie, ls je belt wordt je doorverbonden naar wie ?? geen gehoor of wordt niet op genomen. 

Wat een drama bij de SNS, ik ga deze week een DERDE VERZOEK INDIEN EN AANGETEKEND, geen reaktie weg ermee


Hallo VDH,

Welkom op SNS Community.

Jammer om te horen dat je ontevreden bent over de gang van zaken. Graag bekijken we of we iets voor je kunnen betekenen. Zou je een toelichting en je contactgegevens willen mailen naar [email]webcare@sns.nl[/email]? Dan helpen we je graag verder.
Hi Tibor,

Ik heb een mail gestuurd. 

Zie de mail, 28 oktober mail naar sns gestuurd, binnen 2 dagen reaktie. Ik ben benieuwd, maar het is nu al 3 dagen. Of ben ongeduldig en heeft de SNS weken nodig om een mail te lezen, net zoals mijn brieven. Reakties tot nu toe nul komma nul.

Ik wacht deze week nu af, anders volgende week toch maar kosten maken en brief laten aantekenen per post.
Mijn regelmatig inkomen kwam altijd een keer per maand binnen, nu krijg ik het 4 wekelijks. graag wijzig ik mijn automatische overboeking naar mijn hypotheek rekening. Ik kan op mijn pagina de instellingen niet vinden om het bedrag en de periode's te wijzigen.
Badge +1
Hi Tibor,

Ik heb een mail gestuurd. 

Zie de mail, 28 oktober mail naar sns gestuurd, binnen 2 dagen reaktie. Ik ben benieuwd, maar het is nu al 3 dagen. Of ben ongeduldig en heeft de SNS weken nodig om een mail te lezen, net zoals mijn brieven. Reakties tot nu toe nul komma nul.

Ik wacht deze week nu af, anders volgende week toch maar kosten maken en brief laten aantekenen per post.


Hallo Vdh,

Heb je inmiddels een reactie gehad? Zo niet, wil ik je vragen om de betreffende mail te sturen naar [email]webcare@sns.nl[/email]. Dan zorgen wij dat deze bij de goede afdeling terecht komt en jij wordt voorzien van terugkoppeling.

Excuses voor het ongemak.
Badge +1
Mijn regelmatig inkomen kwam altijd een keer per maand binnen, nu krijg ik het 4 wekelijks. graag wijzig ik mijn automatische overboeking naar mijn hypotheek rekening. Ik kan op mijn pagina de instellingen niet vinden om het bedrag en de periode's te wijzigen.

Hallo Bas,

Allereerst welkom op SNS Community 🙂.

Op onze website lees je op welke manier je een 'ingeplande overboeking' wijzigt. Je kunt hierbij -zoals je op de bijgevoegde afbeelding ook ziet- bijvoorbeeld kiezen voor een '4 wekelijkse' termijn.

Mocht je er zo niet uitkomen, laat het even weten. Dan helpen we je graag verder.

Word je al een beetje wegwijs op SNS Community? Tot snel!
Goedendag.
ik heb een iedee.
ik heb zelf een debet limit op mijn betaal rekening, maar om je zelf te beschermen zou het handig zijn als je je pin limit per pas aan kan passen.
dus bijvoorbeel je stelt een plafond in per pas van bijvoorbeeld € 500,00 dus als je de limit van € 500 hebt behaald kan je niet meer pinnen en moet je het via sns bankieren dus bijstellen. dit is een extra stok achter de deur om niet meer uit te geven dan je zelf insteld.

Lijkt mij echt handig voor mensen die regelmatig de debet overschrijden.
of om je zelf te wijzen op te veel pinnen.
Hallo alcomys,

Welkom op SNS Community :)

Bedankt voor het meedenken. Zijn er ook andere mensen die dit een goed idee vinden?
Bij de roodstand op mijn betaalrekening zou ik graag een optie willen hebben om de actuele verschuldigde rente te berekenen.
Bij mijn spaarrekening lukt dit wel, maar bij mijn betaalrekening niet.
Zo kan ik altijd zien hoeveel rente ik bij benadering dien te betalen en ook per wanneer dit geïnd zal worden.

Verder vraag ik mij af welke tekens in de omschrijving er wel en niet gebruikt kunnen worden bij het aanmaken van een overboeking.

Misschien dat iemand mij verder kan helpen?

Als laatste wil ik even kwijt dat ik zeer tevreden ben met online bankieren bij de SNS.
Ik heb ook ervaring met andere systemen maar bij SNS vind ik het zeer prettig en overzichtelijk om te werken.
Misschien dat jullie eens een blik kunnen werpen bij het online systeem van andere banken. Het zou kunnen dat daar ook nog goede tips verborgen zijn.
Ik blijf liever bij SNS vanwege jullie systeem, dan dat ik ooit eens bij een andere bank moet aankloppen om mijn betalingen te verrichten.
Badge +1
Hallo SNSKlant,

Allereerst welkom op SNS Community. Super dat je meteen meedenkt en erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent met Mijn SNS 😃.

Ik leg je verzoek mbt  de verschuldigde rente bij de betaalrekening neer bij de ontwikkelaars van Mijn SNS. Ook je vraag over de omschrijving neem ik hierbij mee. Zodra we terugkoppeling hebben, delen we dit uiteraard meteen.

We hopen je vaker te zien op SNS Community. Heb je het topic 'Nieuw? Lees dit eerst!' ook al gezien?
Badge +1
Goedemiddag SNSKlant,

Ik heb inmiddels terugkoppeling ontvangen van de productmanager.

Bij de roodstand op mijn betaalrekening zou ik graag een optie willen hebben om de actuele verschuldigde rente te berekenen.


Dit vindt ze een goed idee. Het idee is opgenomen in de backlog van Mijn SNS. Zodra bekend is wanneer we dit kunnen realiseren, delen we dat uiteraard hier.

Verder vraag ik mij af welke tekens in de omschrijving er wel en niet gebruikt kunnen worden bij het aanmaken van een overboeking.


Onderstaande tekens kunnen wel gebruikt worden. De rest niet. (let op: een ‘enter’ werkt ook niet)

a-z A-Z 0-9 . ( ) + & $ * : ; - / , ? @ = ' "
Ik zit al maanden te wachten dat het weer mogelijk wordt om via Mijn SNS geld over te maken van de ene geldrekening (van beleggen) naar de andere geldrekening (van een andere beleggingsrekening) in hetzelfde Mijn SNS-Domein of naar een spaarrekening in hetzelfde Mijn SNS-Domein. Dat werkt al nu al 3 maanden niet meer. Ik heb als tegenrekening de ING en moet nu telkens via de ING van de ene SNS rekening naar de andere SNS rekening boeken. Doe daar nu eens wat aan. Mijn geduld wordt zwaar op de proef gesteld....
Hallo alcomys,

Welkom op SNS Community :)

Bedankt voor het meedenken. Zijn er ook andere mensen die dit een goed idee vinden?


Hallo Othman,
Ik vind dit ook een goed idee, maar vanwege een andere rede.
Stel dat mijn pinpas wordt gestolen, dan kan de dader niet meer opnemen dan dat bedrag, dat ik heb ingesteld.
Ik hoop dat op deze manier fraude tegengegaan kan worden.
SNSKlant
Hallo Tibor,

Bedankt voor de terugkoppeling en dat je een aantal zaken hebt doorgezet naar de desbetreffende afdeling.

Nog even terug komend op de tekens in de omschrijving. Het zou handig zijn bij het overboek scherm bij de omschrijving het hulpscherm (blauwe cirkel  metvraagteken) de tekst daar aan te passen aan te passen en die tekens er bij te zetten, dan weet iedereen meteen waar die aan toe is.

En dan nog een laatste vraag over de omschrijving. Waarom worden (delen) van woorden/tekst automatisch afgebroken, nadat je de boeking geauthoriseerd hebt? Hoe kan ik het beste er voor zorgen, dat dit niet gebeurt?

En worden mijn adresgegevens doorgestuurd naar de begunstigde na het overboeken? Of verschilt dit per bank?

Groeten,

SNSKlant

Goedemiddag SNSKlant,

Ik heb inmiddels terugkoppeling ontvangen van de productmanager.

Bij de roodstand op mijn betaalrekening zou ik graag een optie willen hebben om de actuele verschuldigde rente te berekenen.


Dit vindt ze een goed idee. Het idee is opgenomen in de backlog van Mijn SNS. Zodra bekend is wanneer we dit kunnen realiseren, delen we dat uiteraard hier.

Verder vraag ik mij af welke tekens in de omschrijving er wel en niet gebruikt kunnen worden bij het aanmaken van een overboeking.


Onderstaande tekens kunnen wel gebruikt worden. De rest niet. (let op: een ‘enter’ werkt ook niet)

a-z A-Z 0-9 . ( ) + & $ * : ; - / , ? @ = ' "
Badge +1
Hallo Tibor,

Bedankt voor de terugkoppeling en dat je een aantal zaken hebt doorgezet naar de desbetreffende afdeling.

Nog even terug komend op de tekens in de omschrijving. Het zou handig zijn bij het overboek scherm bij de omschrijving het hulpscherm (blauwe cirkel  metvraagteken) de tekst daar aan te passen aan te passen en die tekens er bij te zetten, dan weet iedereen meteen waar die aan toe is.

En dan nog een laatste vraag over de omschrijving. Waarom worden (delen) van woorden/tekst automatisch afgebroken, nadat je de boeking geauthoriseerd hebt? Hoe kan ik het beste er voor zorgen, dat dit niet gebeurt?

En worden mijn adresgegevens doorgestuurd naar de begunstigde na het overboeken? Of verschilt dit per bank?

Groeten,

SNSKlant


Goedemorgen SNSKlant,

Graag gedaan 🙂. Ik leg je overige vragen/suggesties weer voor aan de productontwikkelaars en deel de terugkoppeling uiteraard hier.
Ik zit al maanden te wachten dat het weer mogelijk wordt om via Mijn SNS geld over te maken van de ene geldrekening (van beleggen) naar de andere geldrekening (van een andere beleggingsrekening) in hetzelfde Mijn SNS-Domein of naar een spaarrekening in hetzelfde Mijn SNS-Domein. Dat werkt al nu al 3 maanden niet meer. Ik heb als tegenrekening de ING en moet nu telkens via de ING van de ene SNS rekening naar de andere SNS rekening boeken. Doe daar nu eens wat aan. Mijn geduld wordt zwaar op de proef gesteld....

Beste Warmbuffet,

Op dit moment wordt er onderzoek gedaan naar de (on)mogelijkheden bij het overboeken tussen meerdere SNS Zelf Beleggen rekeningen.
Zodra hier meer bekend over is krijg je een reactie van ons. Mag ik je vragen of je je gegevens wil mailen naar [email]webcare@sns.nl[/email]? We kunnen dan ook even specifiek naar jouw situatie kijken.
[Mag ik je vragen of je je gegevens wil mailen naar [email]webcare@sns.nl? We kunnen dan ook even specifiek naar jouw situatie kijken.

Ik heb vorige maand al e.e.a. doorgemaild. Nanda heeft toen geantwoord. (We werken aan een oplossing, zodra er meer informatie is, melden we dit uiteraard. Onze excuses voor het ongemak.) Het betreft niet alleen overboeken tussen geldrekeningen maar ook naar spaarrekeningen. Van spaarrekening naar geldrekenig gaat wel, maar andersom niet als je geen tegenrekening bij SNS hebt maar bij de ING bijv.
Bij spaarrekeningen zie je dan invulvakjes,  maar bij de geldrekening niet. Mensen met een SNS tegenrekening krijgen dan een keuzelijstje te zijn. Er moeten net als vroeger gewoon invulvakjes verschijnen. Dit hoeft niet verder onderzocht te worden. Dit moet gewoon hersteld worden.
Overigens heb ik dit 6 weken geleden ook al gemeld bij een SNS winkel die dat vervolgens ook geconstateerd en doorgebriefd heeft. Maar daarna niets meer van gehoord.
Ach, er is vandaag onderhoud aan het Beleggen-deel op de site. Misschien wordt het probleem vandaag opgelost. :)
Het onderhoud aan de site afgelopen zaterdag heeft bij het inloggen de gebruikersvriendelijkheid geen goed gedaan:
Stond tot voor kort de cursor in het vakje Serienummer Digipas te knipperen bij het openen van de pagina zodat je direct kon invullen, nu moet je eerst 6 x op Tab drukken (I.E.) of klikken in dat vakje voordat de cursor goed staat.
Graag herstel van de oude situatie hier, dus cursor in het vakje Serienummer Digipas plaatsen by default.
Hallo Warmbuffet,

Ik begrijp dat je vorige maand een e-mail naar ons gestuurd hebt, waar je vervolgens een reactie op zou krijgen als er meer bekend is. Vervelend dat dit niet gebeurd is. Ook geef je aan dat je 6 weken geleden een melding hebt doorgegeven bij een SNS Winkel, zonder reactie. Voor beide onze excuses.
We willen je helpen om het probleem op te lossen en daarvoor ontvangen wij graag een e-mail naar [email]webcare@sns.nl[/email]. Hierin kun je een probleemomschrijving doorgeven met daarbij je persoonlijke gegevens (rekeningnummer, geboortedatum, postcode/huisnummer). Op deze manier kunnen wij gerichter werken.

Alvast bedankt 🙂.  
Badge +1
Goedendag.
ik heb een iedee.
ik heb zelf een debet limit op mijn betaal rekening, maar om je zelf te beschermen zou het handig zijn als je je pin limit per pas aan kan passen.
dus bijvoorbeel je stelt een plafond in per pas van bijvoorbeeld € 500,00 dus als je de limit van € 500 hebt behaald kan je niet meer pinnen en moet je het via sns bankieren dus bijstellen. dit is een extra stok achter de deur om niet meer uit te geven dan je zelf insteld.

Lijkt mij echt handig voor mensen die regelmatig de debet overschrijden.
of om je zelf te wijzen op te veel pinnen.


Hallo Alcomys, SNSKlant en andere communityleden,

Onze productmanagers vinden dit een goed idee 🙂. Helaas hebben we momenteel andere zaken (vooral vanuit wet- en regelgeving) die een hogere prioriteit hebben. Dit idee staat op ons wensenlijstje; bedankt voor het meedenken.

Overigens is het al wel mogelijk om vanaf een bepaald saldo automatisch de rest te laten overboeken naar je spaarrekening. En andersom kan ook: dat je bij het bereiken van een bepaald saldo op je betaalrekening geld van je spaarrekening laat overboeken.
Hallo Warmbuffet,
We willen je helpen om het probleem op te lossen en daarvoor ontvangen wij graag een e-mail naar [email]webcare@sns.nl[/email]. Hierin kun je een probleemomschrijving doorgeven met daarbij je persoonlijke gegevens (rekeningnummer, geboortedatum, postcode/huisnummer). Op deze manier kunnen wij gerichter werken.Alvast bedankt 🙂.  

Ik heb de mail van vorige maand nogmaals opgestuurd naar webcare t.a.v. Othman.
En nogmaals het is geen probleem wat alleen bij mij speelt, maar bij iedereen zonder SNS betaalrekening maar wel spaar en beleggingsrekeningen.

Reageer