SNS

Beantwoord

Deblokkeren jongerenpas

  • 28 november 2019
  • 1 Reactie
  • 15947 Keer bekeken

Mijn jongerenpas is geblokkeerd, nu staat er dat mijn ouder of voogd deze voor mij moet deblokkeren alleen de vraag is nu hoe. Mijn ouder heeft geen account, moeten we dan naar een winkel en is mijn ouder in dat geval verplicht mee te gaan?

icon

Beste antwoord door Sven SNS 29 november 2019, 08:38

Goedemorgen Julie, wat goed dat je zelf op onderzoek bent uitgegaan. Het klopt dat de wettelijk vertegenwoordiger op je rekening je pas deblokkeert. Hij of zij is bij de aanvraag van je rekening vastgelegd als klant bij SNS en kan zelf inloggegevens aanvragen. Hiermee deblokkeert diegene je betaalpas. Als je ouder nog geen inloggegevens heeft, dan vraagt hij of zij die hier aan. Uiteraard is je ouder ook van harte welkom in een SNS Winkel met een geldig identiteitsbewijs.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge

Goedemorgen Julie, wat goed dat je zelf op onderzoek bent uitgegaan. Het klopt dat de wettelijk vertegenwoordiger op je rekening je pas deblokkeert. Hij of zij is bij de aanvraag van je rekening vastgelegd als klant bij SNS en kan zelf inloggegevens aanvragen. Hiermee deblokkeert diegene je betaalpas. Als je ouder nog geen inloggegevens heeft, dan vraagt hij of zij die hier aan. Uiteraard is je ouder ook van harte welkom in een SNS Winkel met een geldig identiteitsbewijs.

Reageer