SNS

Verslag Klantenraad 15 september 2015

  • 29 december 2015
  • 5 Reacties
  • 30358 Keer bekeken

Het verslag van de Klantenraad op 15 september is door de leden goedgekeurd en staat inmiddels op de website: https://www.snsbank.nl/particulier/over-sns/sns-klantenraad.html

Tijdens de ze Klantenraad is Beleggen aan bod gekomen en zijn de leden in gesprek gegaan met Rob Langezaal, CCO van SNS Bank N.V.

5 reacties

Dag Ben,

Ik wil graag even een reactie geven, temeer omdat ik het gevoel heb dat een aantal zaken door elkaar wordt gehaald.

Hoi Ton,
na een half jaar een reactie geven is eigenlijk "not don" vind ik. Maar ik had je reactie gelezen en moest er even over nadenken, een half jaar dus (kwam echter "toevallig" weer in dit topic, dus eigenlijk ...).
Ik bedoelde "geen prioriteit om zelf te reageren in de community".
Ergens anders heb ik in het verleden daar al redelijk veel motivatie voor geschreven. Ik wil nu volstaan met; waarom zijn veel brieven ondertekend door jou?
Voor veel mensen (en ook voor mij) is het onvoldoende je, als verantwoordelijke, min of meer te "verschuilen" achter "capabele" medewerkers. Natuurlijk doen (hopelijk capabele) medewerkers de "lopende" en "dagelijkse" communicatie. Dat is hun werk, maar af en toe even hier en daar een "persoonlijke noot" zou net even dat beetje extra geven. Geen discussies met jou over de dagelijkse zaken, daar zijn je medewerkers toch voor. Daar moet je je zeker ook niet toe laten verleiden.
Fijn dat ik je met mijn "prikkel" toch heb gevonden / geraakt. Ik zal er nog wel wat verzinnen om je op weg te helpen je gezicht hier af en toe te laten zien :)
Tot over een half jaar??
Groet,
Ben 🆒
PS prettige 2e helft 2016, goede vakantie?
Dag Ben,

Ik wil graag even een reactie geven, temeer omdat ik het gevoel heb dat een aantal zaken door elkaar wordt gehaald.

Je geeft aan dat het fatsoenlijk zou zijn om te zeggen dat de community een lage prioriteit zou hebben. Hier ben ik het volstrekt niet mee eens. De meningen en discussies op de community zijn voor mij (en Patrick en Ronald) belangrijk om mee te nemen in onze besluitvorming en om onze prioriteiten te bepalen. We stemmen veel af met Wanda en dat gaat niet alleen om rapportages over gebruik, maar ook over specifieke onderwerpen en reacties.

Ik ben zelf juist enorm trots in de groei en ontwikkeling van de community. Groei als het gaat om aantallen gebruikers en ontwikkeling als het gaat om de inhoudelijkheid van de discussies en de relevantie van de SNS Community. Hier steken we ook veel tijd en energie in.

Je geeft aan dat we zelf niet mee willen discussieren. Ook dat ben ik dus niet met je eens. Als het gaat om het zélf plaatsen van of reageren op een bericht heb je op zich een punt, zoals aangegeven ben ik nadrukkelijk wel op de hoogte van wat er speelt, maar meng me daar niet altijd actief in. Dat hoeft wat mij betreft ook niet omdat we een aantal zeer capabele medewerkers hebben zitten die dat prima namens SNS en mij kunnen en mogen doen. Het belangrijkste is dat signalen doorkomen en dat komen ze.

Tot zover maar even,

Ton.

Ben, ik kan niet anders dan onderstrepen dat in de klantenraad bijeenkomsten door de medewerkers van SNS, met Ton Timmermans voorop, altijd goed geluisterd wordt naar de input en mening van de diverse klantenraad leden. Met een open vizier gaat men de discussie aan, ook als het moeilijke onderwerpen betreft.
In het laatste overleg stonden vooral de website en andere it uitdagingen centraal. Reuze interessant, dus als het verslag beschikbaar is, zeker ook de moeite waard om te lezen.

btw: ik hoop binnenkort weer eens naar het Oosten te gaan en wellicht wat Rote Grutze te scoren:8

Hoi Niek,
Dat vind ik nu juist het opvallende. Daar wel maar, ondanks het stevige aandringen van de community uit, hier dus immer nog geen boe of bah. En daar wordt ik nu een beetje flauw van dus. Natuurlijk kun je een werkweek maar eenmaal verdelen, maar schijnbaar liggen de prioriteiten dus elders. Dat vind ik jammer, een gemiste kans. Bovendien zou het dan fatsoenlijker zijn om hier te zeggen dat men aan de community een lage prioriteit geeft en dus niet wil mee discuteren. Dat is tenminste duidelijk. Het gaat tenslotte al jaren zo, dus niet van gisteren.
En och, "Rote Grutze ist vast immer da", dus als je naar het oosten gaat zul je niet makkelijk mis grijpen :)
Groet,
Ben 🆒
Het verslag van de Klantenraad op 15 september is door de leden goedgekeurd en staat inmiddels op de website: https://www.snsbank.nl/particulier/over-sns/sns-klantenraad.html

Tijdens de ze Klantenraad is Beleggen aan bod gekomen en zijn de leden in gesprek gegaan met Rob Langezaal, CCO van SNS Bank N.V.

Uitgebreid verslag, zeer informatief. Gelukkig is in deze setting wel duidelijk "gesprek" (uitwisseling van info) aanwezig.
Zeer aanbevolen even te iezen.
Wanda dank.
Groet,
Ben 🆒


Ben, ik kan niet anders dan onderstrepen dat in de klantenraad bijeenkomsten door de medewerkers van SNS, met Ton Timmermans voorop, altijd goed geluisterd wordt naar de input en mening van de diverse klantenraad leden. Met een open vizier gaat men de discussie aan, ook als het moeilijke onderwerpen betreft.
In het laatste overleg stonden vooral de website en andere it uitdagingen centraal. Reuze interessant, dus als het verslag beschikbaar is, zeker ook de moeite waard om te lezen.

btw: ik hoop binnenkort weer eens naar het Oosten te gaan en wellicht wat Rote Grutze te scoren:8
Het verslag van de Klantenraad op 15 september is door de leden goedgekeurd en staat inmiddels op de website: https://www.snsbank.nl/particulier/over-sns/sns-klantenraad.html

Tijdens de ze Klantenraad is Beleggen aan bod gekomen en zijn de leden in gesprek gegaan met Rob Langezaal, CCO van SNS Bank N.V.

Uitgebreid verslag, zeer informatief. Gelukkig is in deze setting wel duidelijk "gesprek" (uitwisseling van info) aanwezig.
Zeer aanbevolen even te iezen.
Wanda dank.
Groet,
Ben 🆒

Reageer